Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekekenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Degene die verliest draagt de rode lantaarn.
Neequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wisten we het maar man! Maar we hebben een prettig leven toch?
make up bj?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik had het al gezien, maar voelt een beetje als 'sorry dat ik je net neerstak', dus ben er niet blij mee
Ow Willem II zou ook nog kunnen, die zijn denk ik echt het slechtste van allemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken
Er staat dus echt iets op het spel
Ik gebruik het voornamelijk om te checken of mensen mij missen als ik een dag niet heb gepostquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:42 schreef deadprez het volgende:
idd echt gewoon paranoïde, die need om op te zoeken wat men over je zegt
en zwaar narcistisch
bedankt social media
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
99% van die posts waren van mensen die positief over je zijn.
ik welquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik gebruik het voornamelijk om te checken of mensen mij missen als ik een dag niet heb gepost
Mooi, hopelijk blijft dat zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind mijn leven best wel aardig nu
Valt vies tegen zekerquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik gebruik het voornamelijk om te checken of mensen mij missen als ik een dag niet heb gepost
Ik lust wel een beetje ham nu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga verder met west ham europa in loodsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |