BBC News of Frontpage van FOK. Twijfel je daar echt tussen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:09 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je dus 80 verschillende bronnen, maar welke moet je dan vertrouwen?
Krijgt een tik? Hij krijgt stenen en flessen naar zich toegegooid. Oftewel de boerkini-groep begon met escaleren/geweld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:08 schreef Abed het volgende:
Nog maar een keer dan, bepaalde mensen hier lezen er overheen.
De BBC legt het iets anders uit.
[..]
http://www.bbc.com/news/world-europe-37082637
Kortom: Mensen zitten op strand, vragen toerist geen foto te nemen. Lokale hooligan hoort dat en gaat demonstratief foto nemen. Krijgt tik wegens bijdehand doen en haalt vervolgens papa en zijn vriendjes.
Beide reacties hebben gelijk (Gulmez en Oversight). Het ligt er dan ook waar je een foto van maakt. Maar als je op een openbare weg bent is het legaal om foto's te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als ik een foto neem van een lekker wijf met blote tieten en ik ga foto maken kan ik ook paar tikken verwachten dus wat een onzin
Als jij aangeeft dat je dat niet wil, mag dat volgens de wet niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:13 schreef Elzies het volgende:
[..]
In een vrij land mag je van elkaar foto's nemen. Ook personen in een boerkini. Als je niet op een foto wil met een boerkini dan moet je ook niet de moeite nemen om naar een Westers strand te gaan waar wij het normaal vinden om foto's van elkaar te nemen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:13 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Beide reacties hebben gelijk (Gulmez en Oversight). Het ligt er dan ook waar je een foto van maakt. Maar als je op een openbare weg bent is het legaal om foto's te maken.
Terwijl ze normaal gesproken toch zo normaal reageren op een camera in hun nabijheid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Op een toeristenstrand gaan zitten, en dan andere mensen willen verbieden om foto's te nemen.
Daar begint het dus.
Is legaal maar als ze vragen om geen foto van 1 persoon te maken en er iemand anders mee komt bemoeien die foto's gaat maken ongevraagd van je vrouw dan kan het escaleren ondanks dat het is toegestaan, de hele gebeurtenis daar is gewoon te dom voor woorden rellen als je op op vakantie gaatquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:13 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Beide reacties hebben gelijk (Gulmez en Oversight). Het ligt er dan ook waar je een foto van maakt. Maar als je op een openbare weg bent is het legaal om foto's te maken.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als jij aangeeft dat je dat niet wil, mag dat volgens de wet niet.
Hmm, BBC was uitdrukkelijk tegen Brexit. Het kwam tijdens de maandenlange campagne goed naar boven waar de belangen liggen. Het is verre van onafhankelijk. Haar politieke kleur is donkerrood. Ik zou meer bronnen raadplegen dan alleen op BBC vertrouwen. Het is in mijn ogen een lichte vorm van staatspropaganda.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
BBC News of Frontpage van FOK. Twijfel je daar echt tussen?
Logische toch. Komt door hun eigen gedrag. Als dat geteisem zich zou kunnen gedragen dan zouden er nooit zoveel topics over die lui geopend worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Jij laat ook geen topic onbenut he om je anti mocro praatjes te verkondigen?
Frankrijk is een dicatatuur turkije niet omdat het volk er achte staanquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:15 schreef Ceberut het volgende:
Rechten van vrouwen beperken omdat mannen rellen. Heel erg logisch. Gevalletje opportunistisch misbruik maken van een voorval om een al bestaande agenda door te drukken.
Lijkt Turkije wel.
Als iemand heel opzichtig van m'n vriendin foto's gaat maken terwijl we op het strand liggen ben ik ook wel in voor een praatje hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Op een toeristenstrand gaan zitten, en dan andere mensen willen verbieden om foto's te nemen.
Daar begint het dus.
Sorry, De westerse normen en waarden.quote:
En probeer het dan maar eens in bikini te doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:18 schreef Roffa123 het volgende:
Voor de mensen die het racistisch vinden van de Boerkini-ban op een aantal stranden. Ik vind het racistisch dat ik als niet-moslim verboden word om Mekka te betreden.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Is legaal maar als ze vragen om geen foto van 1 persoon te maken en er iemand anders mee komt bemoeien die foto's gaat maken ongevraagd van je vrouw dan kan het escaleren ondanks dat het is toegestaan, de hele gebeurtenis daar is gewoon te dom voor woorden rellen als je op op vakantie gaat
De wet verbied nergens om een foto van jou te nemen. Inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als jij aangeeft dat je dat niet wil, mag dat volgens de wet niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als iemand heel opzichtig van m'n vriendin foto's gaat maken terwijl we op het strand liggen ben ik ook wel in voor een praatje hoor.
Maar ik zal als moslim wel nadenken waarom mensen een hekel aan je hebben, het zal vast ergens vandaan komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:19 schreef Ceberut het volgende:
Overigens is die lokale bevolking daar al zeer dubieus:
Opnieuw amok in Corsica: "Arabieren buiten!"
Corsica bombings tied to ‘kind of racism’
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:19 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En probeer het dan maar eens in bikini te doen
Volgens mij is één van de normen ook dat als je wordt gevraagd om géén foto te maken je dat ook niet doet. Die hooligan moet oprotten dus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:20 schreef Elzies het volgende:
Zoals ik al in een andere vergelijkbare topic schreef. Heb je moeite met onze Westerse wetten, normen en waarden vertrek dan naar een land waar die wetten niet gelden en overeenkomen met jouw eigen ideologische normen en waarden. Maar ga het hier niet opdringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |