Het is maar net hoe je naar iemand kijkt. Van mij had hij er ook allang niet meer bij mogen zijn, omdat hij twee keer is betrapt (een keer in de fout is wat anders). Maar dan kan het zijn dat iemand daar doorheen kijkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe kun je nou fan zijn van zo'n bewezen PAKHAAS als Gatlin?
Dat is toch het bewijs dat je helemaal niet kan weten of Schippers schoon is? Froome is nog een veel erger geval en zelfs die wordt niet gepakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gatlin ziet er wel uit als een toffe pik dat wel. Overigens onbegrijpelijk dat een Froome nog nooit gepakt is, daar zakt mijn broek echt van af. Die man heeft HOGERE wattages bergop dan mensen MET doping en was enkele jaren terug nog een simpele renner. Tuurlijk joh![]()
Al na 1 keer. Dan krijg je miss een dopingvrije sport. Tot die tijd juich ik voor Gatlin die 2e wordt in een veld waar iedereen gebruikt of heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Iemand die tweemaal gepakt is, zouden ze nooit meer moeten toelaten. Op nog geen trainingsbaan.
Ik zeg ook niet of zij wel of niet gebruikt he, geen idee. Ik zeg alleen dat ik niks raars zie in haar interviews over doping.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is toch het bewijs dat je helemaal niet kan weten of Schippers schoon is? Froome is nog een veel erger geval en zelfs die wordt niet gepakt.
Er zijn heel veel sporters die regelmatig getest worden, maar slim genoeg zijn om de dopingtests ongestraft te nemen.
Met alle corrupte bonden krijg je nooit een dopingvrije sport.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al na 1 keer. Dan krijg je miss een dopingvrije sport. Tot die tijd juich ik voor Gatlin die 2e wordt in een veld waar iedereen gebruikt of heeft gebruikt.
Volgens mij is het echt een psychopaat. Wel de perfecte persoonlijkheid om succesvolle sporter te zijn, waanzinnige toewijding.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
CR7 is 100% act op het veld. Daarbuiten totaal ander persoon. Die docu is echt heel tof gedaan. Hij zegt ook 100 x per dag tegen zichzelf dat hij de beste is
Zolang er miljoenen dollars op het spel staan zal er nooit een dopingvrije sport zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al na 1 keer. Dan krijg je miss een dopingvrije sport. Tot die tijd juich ik voor Gatlin die 2e wordt in een veld waar iedereen gebruikt of heeft gebruikt.
Heb je die docu gezien? Duurt uurtje denk ik, zeker kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een psychopaat. Wel de perfecte persoonlijkheid om succesvolle sporter te zijn, waanzinnige toewijding.
Nee, juist geen boterhammen. Groente en fruit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:15 schreef hooibaal het volgende:
En omdat Dafne nooit gepakt is, is ze clean? Van niks naar wereldkampioen in een jaar tijd op boterhammen met pindakaas?
Geen idee maar van niks binnen een jaar is niet waar. Ze liep al fantastische tijden toen ze nog meerkampster was etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:15 schreef hooibaal het volgende:
En omdat Dafne nooit gepakt is, is ze clean? Van niks naar wereldkampioen in een jaar tijd op boterhammen met pindakaas?
Ze eet alleen groente en fruit, wel opletten hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:15 schreef hooibaal het volgende:
Ik wil die docu best kijken, maar je beseft dat ie gewoon alles kan zeggen wat ie wil en mensen geloven het hè?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je die docu gezien? Duurt uurtje denk ik, zeker kijken.
Van niks is wel een beetje overdreven hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:15 schreef hooibaal het volgende:
En af en toe wat eiwitten uit de stok van Nicky Romero, boh bohquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ze eet alleen groente en fruit, wel opletten hè.
Er zijn heel veel pakhazen ja. Zelfs vrij veel ook gepakt en natuurlijk heel erg veel niet gepakt. Ik ben zelf dan vooral fel tegen de sporters die ergens onderuit zijn gekomen, of die altijd blijven ontkennen en/of met een verlaging van de straf wegkomen. Of in combi met een straf waar de regels niet helemaal goed gehandhaafd worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bijna iedereen is Pakhaas. Veel mensen vinden Blake hier zon toffe gast, ook gewoon pakhaas. Bijna alle legendarische sprinthelden van vroeger.. pakhaas.
Bolt is nog niet uitgekomen want Bolt.
Hij werd 2 jaar gevolgd dag en nacht, gewoon kijken. Boeken over hem zeggen overigens hetzelfde dus denk niet dat hij liegt ofzo in die docu,.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil die docu best kijken, maar je beseft dat ie gewoon alles kan zeggen wat ie wil en mensen geloven het hè?
Zoals Erik Dekker? Die hele ploeg gebruikte maar Erik Dekker blijft zeggen; Ik heb NOOIT gebruiktquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn heel veel pakhazen ja. Zelfs vrij veel ook gepakt en natuurlijk heel erg veel niet gepakt. Ik ben zelf dan vooral fel tegen de sporters die ergens onderuit zijn gekomen, of die altijd blijven ontkennen en/of met een verlaging van de straf wegkomen. Of in combi met een straf waar de regels niet helemaal goed gehandhaafd worden.
Volgens zijn zoon heeft Erik Dekker nooit gebruikt en waarom zou die jongen liegen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoals Erik Dekker? Die hele ploeg gebruikte maar Erik Dekker blijft zeggen; Ik heb NOOIT gebruikt
Verandert niets aan het punt. Denken dat je op komkommers en bananen dat hele gedopete veld eraf loopt, getuigt wel van enige naïviteit. Toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van niks is wel een beetje overdreven he
Goeie grap heb gelachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens zijn zoon heeft Erik Dekker nooit gebruikt en waarom zou die jongen liegen?
Verandert weldegelijk wat aan je punt, want van niks binnen een jaar naar iets geeft een totaal ander beeld dan ergens naartoe werken. Ze was al jaren bezig he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:18 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Verandert niets aan het punt. Denken dat je op komkommers en bananen dat hele gedopete veld eraf loopt, getuigt wel van enige naïviteit. Toch?
Ach, ik denk daar nooit over na. Ik zie het allemaal wel als ze betrapt zijn, tot dan geniet ik er gewoon van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:18 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Verandert niets aan het punt. Denken dat je op komkommers en bananen dat hele gedopete veld eraf loopt, getuigt wel van enige naïviteit. Toch?
Bijvoorbeeld. Waarbij het vooral zo is dat allerlei ploeggenoten bekend hebben en/of betrapt zijn en allemaal shit over zich heen krijgen en hij er gewoon vrolijk tussendoor fiets (pun intended).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoals Erik Dekker? Die hele ploeg gebruikte maar Erik Dekker blijft zeggen; Ik heb NOOIT gebruikt
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik denk daar nooit over na. Ik zie het allemaal wel als ze betrapt zijn, tot dan geniet ik er gewoon van.
22.35 even nadat je al 3 onderdelen hebt gedaan in Goetzis, dat was me een topshowquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van niks is wel een beetje overdreven he
Dat was best wel een leuk briefje. Hartelijk gelachen toen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens zijn zoon heeft Erik Dekker nooit gebruikt en waarom zou die jongen liegen?
Overigens wel jammer dat bij jou sport (zwemmen) er wel heel veel worden gepakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, ik denk daar nooit over na. Ik zie het allemaal wel als ze betrapt zijn, tot dan geniet ik er gewoon van.
Of je heet Thiam en steelt even goud vandeweek koekoekquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
22.35 even nadat je al 3 onderdelen hebt gedaan in Goetzis, dat was me een topshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |