Dat klinkt inderdaad nog meer van Rivkah niveau ja. Of ze maakt er lekker buiten in het water gepoedeld vanquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef Zelfscanner het volgende:
Zie dat afrikaantje rennenDaarom moet je ze ook kort houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
ja geüpgradedquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is gestofzuigd een woord eigenlijk? En gegrasmaaid? Nu het hier toch over gaat.
Alweer net niet?quote:
Gestofzuigd is correct ja! Grasmaaien wordt grasgemaaid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is gestofzuigd een woord eigenlijk? En gegrasmaaid? Nu het hier toch over gaat.
Ze liep een uur geleden ook al net geen WR.quote:
Mocht ze nog een keer een poging doenquote:
Zit er groente bij?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:38 schreef Szura het volgende:
Ff een risotto gemaakt. Keurt Dafne dat goed?
Dafnelikesquote:
Graagquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dafne gaat hier mondjes snoeren.
Dat zal het toch al 22,0 gaan lijkt me.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Is er al gemeld dat we morgen een Loller halve finale hebben op de 200m?
Schippers,Thompson, DAS,Okagbare en Stephens (?). Lachen man.
Oh ja, er zijn 3 halve finales.
Op deze 350m baan gewoon 21,23quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat zal het toch al 22,0 gaan lijkt me.
3de halve finale ook wel sterk met Bowie, Ahouré en Ahye, al zal de 3de waarschijnlijk wel als tijdsnelste doorgaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Schippers,Thompson, DAS,Okagbare en Stevens. Lachen man.
En Dafne dan net in de slechtste baan van alle concurentenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Schippers,Thompson, DAS,Okagbare en Stevens. Lachen man.
Heeft ze haar smoesje ook al klaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:20 schreef kilon het volgende:
\
[..]
En Dafne dan net in de slechtste baan van alle concurenten
Baan 3. Kan erger, maar zeker niet ideaal.
hotel boeken ergensquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Is dinsdag op woensdagnacht de finale? Dan heeft Ziggo onderhoud gepland staan tussen 1.00 en 6.00 in mijn postcode
internet en televisie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Is dinsdag op woensdagnacht de finale? Dan heeft Ziggo onderhoud gepland staan tussen 1.00 en 6.00 in mijn postcode
allebeiquote:
Was van de week hier ook, maar is dat niet binnen 10 min klaar?quote:
Ik mag het hopen ja, anders gooi ik er wel een boze reactie uit. Wordt je maanden kapot gegooid met die kutreclame met Geza Weisz en Kees Boot en dan doen ze ditquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Was van de week hier ook, maar is dat niet binnen 10 min klaar?
Dat zou wel heel typisch zijn jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja, anders gooi ik er wel een boze reactie uit. Wordt je maanden kapot gegooid met die kutreclame met Geza Weisz en Kees Boot en dan doen ze dit
Nee, woensdag op donderdagnacht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Is dinsdag op woensdagnacht de finale van Schippers? Dan heeft Ziggo onderhoud gepland staan tussen 1.00 en 6.00 in mijn postcode
Sowquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Zal het WR van Koch er ook aan gaan vannacht?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
SowDan loop ik echt een halfuur als een juichende gewichtheffer door het huis heen
Die voor een gewichtheffer nog best rustig.quote:
Als dat gebeurt moet die baan echt nagemeten wordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Zal het WR van Koch er ook aan gaan vannacht?
Wel een mooi verhaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:40 schreef Redefine het volgende:
Hey er zit een verhaal achter Wlodarczyk. Had ik niet verwacht van de NOS.
Dat is ook een heel mooi verhaal hoorquote:
Terecht voor niet normale atleten hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:40 schreef DeLuna het volgende:
Dafne loopt 200m en het is Dafne Schippers dag
Het succes is d'r een beetje naar d'r hoofd gestegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:45 schreef Redefine het volgende:
Ik vond het gisteren al een wat vreemde verwoording van Bennema, maar nog wat vreemder dat ze het zelf ook zegt. Dat elke normale atleet niet mee had kunnen doen, maar zij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |