Madquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met al dat gejinx serieus.
Outsider, niet meer dan datquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef plerda het volgende:
[..]
Ja en bij de mannen is ook een Nederlander favo
Gat lijkt veel kleiner als het op gelijke hoogte is jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Camerabeeld vertekent af en toe ook wel een beetje, net roeien
Meer favoriet dan Van Rouwendaal, aldus de bookies.quote:
Ze heeft met Maarten de finish bekeken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef Max23 het volgende:
Heeft ze deze keer wel de goede richting? Niet dat ze zoals het EK weer verkeerd zwemt.
De finish is op de finishlijnquote:
ja want dat bestaat echtquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met al dat gejinx serieus.
Nu nog vertrouwen op de NOSquote:
Heb geen verstand van open water zwemmen je moet ergens op af gaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu nog vertrouwen op de NOS![]()
Die heeft bij een aantal NL zulke onrealistische verwachtingen geschept. Logisch dat al die trollen hier steeds komen.
Ik gun Grueter een nederlaag en nationale kritiekquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grueter gun ik wel een nederlaag. Maar ik gun Sharon en ons wel een overwinning
Hier hadden ze die lifeguard wel kunnen gebruikenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Je zou maar zo'n vrijwilliger zijn die heel de dag in een roeibootje zit..
bij de mannen ook nog ff goud halenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Is al gefaald, geen medaille bij langebaan!
ik al 5 jaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik gun Grueter een nederlaag en nationale kritiek
Best leuk hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Je zou maar zo'n vrijwilliger zijn die heel de dag in een roeibootje zit..
Het is rechtdoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:57 schreef heywoodu het volgende:
Ze moet nu toch wel een bochtje gaan maken anders snijden ze haar toch af?
Ook al zoiets treurigs jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Hier hadden ze die lifeguard wel kunnen gebruiken
Perfect jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal, informatie vanuit de coach
Dat was wel bizar ja.quote:
Die finish was ook iets spannenderquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:01 schreef BobW het volgende:
![]()
![]()
Pieter kan wel beter finishcommentaar geven dan Maarten
Ja, bijna.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:01 schreef the_ring het volgende:
IK ZWEMT IEDEREEN ZWEMT IK GA HELEMAAL UIT MN DAK
' en ze zwemt! Ik zwem, het is ongekend!!!'quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:01 schreef the_ring het volgende:
IK ZWEMT IEDEREEN ZWEMT IK GA HELEMAAL UIT MN DAK
Nederlanders zijn niet vatbaar voor jinxen. Superknap dit!quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:01 schreef noodgang het volgende:
Grueter jinxt het voor morgen alvast even
Dit is niet heel onverwacht hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Die onverwachte medailles zijn toch wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |