Lijkt me inderdaad iets met de client zelf, maar heb er tot vandaag geen last van gehad en vandaag regelmatig. Ook handig als er net iets op de kaart verschijnt en het is meteen weer wegquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel eens ja.. Is dat niet omdat je GPS even niet snel genoeg reageert of er ff geen goede verbinding met een POGO-server is ofzo?
Denk dat het een clientside ververs bugje is iig, en dat ze niet daadwerkelijk ff weg zijn op de POGO-servers.
Met Pinsir, Scyther (heb ik nog niet) en Magmar (1 hele zwakke) zou ik nog wel blij zijn. Maar met de 3e, 4e of 5e wat minder idd. Hangt er ook vanaf wat je in de buurt hebt natuurlijk, Dratini's en af en toe een Dragonair kom ik hier wel in het wild tegen dus die hoef ik niet zo nodig uit een ei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb 0 Dratini, 0 Snorlax, 2 Lapras.
Voor de rest allemaal Electabuzz, Jynx, Onix, Magmar, Pinsir en Scyther. En zo nu en dan een Eevee
En dat zonder lurequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef firecow het volgende:
Dat Tenerife bevalt me wel
[ afbeelding ]
Gisteren avond bij de bushalte op het vliegveld al gelijk een charmander, cubone, geodude, en clefairy
Ik kom bijna geen Dratini's tegen (heb nu wel een dragonite gelukkig sinds gisteren).quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:37 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Met Pinsir, Scyther (heb ik nog niet) en Magmar (1 hele zwakke) zou ik nog wel blij zijn. Maar met de 3e, 4e of 5e wat minder idd. Hangt er ook vanaf wat je in de buurt hebt natuurlijk, Dratini's en af en toe een Dragonair kom ik hier wel in het wild tegen dus die hoef ik niet zo nodig uit een ei.
Klopt gelukkig wel voorraadje ballen gespaard.. En alleen vangen wat leuk is...quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
En dat zonder lure. Wel weinig stops zo te zien.
Hoe kom je dan aan een Dragonite? wild gevangen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik kom bijna geen Dratini's tegen (heb nu wel een dragonite gelukkig sinds gisteren).
Maar het is gewoon zuur dat ik na al die eieren nog steeds geen leuke Pokemon heb, op Lapras na dan xD
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef firecow het volgende:
Dat Tenerife bevalt me wel
[ afbeelding ]
Gisteren avond bij de bushalte op het vliegveld al gelijk een charmander, cubone, geodude, en clefairy
100 eu geinvesteerd en incubators gekocht ervan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een Dragonite? wild gevangen?
p.s. waar haal jij al je 10km eggs vandaan??
Lekker, kan je een mooie Gharydos maken. Ik kan nu m'n 2e Gharydos gaan maken, en heb een mooie 150 CP Magicap met 100% iv, dus dat is wel erg lekker. Heb nu precies 400 candys hahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef GekkeMat het volgende:
Ik ben bijna level 23 en heb nog geen dratini gezienkom wel megaveel magicarps tegen nu met mijn rondjes langs de dommel in EHV. Gaan binnenkort op visite in Den Haag bij de schoonfamilie ... die ochtend maar wat eerder vertrekken en bij kijkduin is gaan kijken of ik meer geluk heb
Dratini vang je in EHV aan de oevers van de Dommel idd:quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef GekkeMat het volgende:
Ik ben bijna level 23 en heb nog geen dratini gezienkom wel megaveel magicarps tegen nu met mijn rondjes langs de dommel in EHV. Gaan binnenkort op visite in Den Haag bij de schoonfamilie ... die ochtend maar wat eerder vertrekken en bij kijkduin is gaan kijken of ik meer geluk heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dratini vang je in EHV aan de oevers van de Dommel idd:Wat.. Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop of niet?
Nope, historische data.. Leuk om een (niet-realtime) inzicht te krijgen in de verspreiding van spawn locaties van de verschillende Pokémon.quote:
Leg uit aub?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope, historische data.. Leuk om een (niet-realtime) inzicht te krijgen in de verspreiding van spawn locaties. Op basis hiervan hebben we gister ook gericht een Growlithe weten te vangen.
Kijkduin kan je beter in de middag/avond/nacht zijn. In de ochtend valt het best tegen eigenlijk, als je veel gewend bentquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef GekkeMat het volgende:
Hij heeft nog geen Dratini gezien dus ik denk dat het wel meevalt met veel gewend zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kijkduin kan je beter in de middag/avond/nacht zijn. In de ochtend valt het best tegen eigenlijk, als je veel gewend bent
http://golocator.nl/@51.87676258792207,4.611324195599318,14quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Leg uit aub?
Hoe kom ik aan zulke dingen?
Eergisteren in een half uurtje op Kijkduinquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen Dratini gezien dus ik denk dat het wel meevalt met veel gewend zijn.
Zo, een wilde Snorlax?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eergisteren in een half uurtje op Kijkduin
[ afbeelding ]
Geen dratini maar wel een Rhydon, jynx, slowbro, warturtle, porygon(3) en kabuto in het wild gevangen (nog wel wat meer uiteraard) dus het valt wel mee... gewoon geen geluk met sommige pokemonquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen Dratini gezien dus ik denk dat het wel meevalt met veel gewend zijn.
Snorlax.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eergisteren in een half uurtje op Kijkduin
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |