ah thnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.nvk.nl/Portal(...)iekte/lymeziekte.pdf
er is veel discussie in wetenschap en literatuur over borrelia en zeker de late/chronische gevolgen en behandeling daarbij, dus de richtlijn van 2013 ligt inmiddels ook alweer onder vuurquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
huh echt? ik kan hem gewoon openen, t is een pdf. Droge kost hoor, de offciële richtlijn is het; maar wie hem wil hebben wil ik best mailen.
Idd zo grofweg 2% gevallen van lyme ieder jaar.
what else is new toch? Zodra een richtlijn verschijnt is ie verouderdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:43 schreef Molo het volgende:
[..]
er is veel discussie in wetenschap en literatuur over borrelia en zeker de late/chronische gevolgen en behandeling daarbij, dus de richtlijn van 2013 ligt inmiddels ook alweer onder vuur
yep, maar bij Lyme is de discussie ongeveer op niveau van whiplash en fibromyalgie, oftewel er is geen consensus en altijd hommelesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
what else is new toch? Zodra een richtlijn verschijnt is ie verouderd![]()
![]()
Maar kan me wel vinden in wat je zegt hoor, idd over die kant, maar los gezien daar van denk ik dat er ook gewoon veel mensen zijn bij wie lyme nooit ontdekt wordt. Tsja. Maar goed 50% kans op ziekte van lyme na tekenbeet lijkt mij persoonlijk wat gortig en daar zou ik wel graag een bron of wat bij zien.
oh kan best, maar t is wel handig als er dan wat tekst en uitleg bij staat als er naar gevraagd wordt. I guess.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:50 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, maar bij Lyme is de discussie ongeveer op niveau van whiplash en fibromyalgie, oftewel er is geen consensus en altijd hommeles
en klopt, maar ik denk ook dat Uni dat niet bedoelde
en taartquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh kan best, maar t is wel handig als er dan wat tekst en uitleg bij staat als er naar gevraagd wordt. I guess.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:00 schreef Mies_poes het volgende:
50% klopt toch wel? Je krijgt het wel of niet.
Nog altijd honderd keer beter dan die Henny van jouquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:02 schreef Quoi het volgende:
Bedankt Molo. Nu zit ik met dokter Bernard in mijn hoofd![]()
Intussen heb ik een goed en fijn dagje! Doseren, ik kan het soms welNu nog even de darmen die meewerken.
Beter dan dokter Snugglesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:02 schreef Quoi het volgende:
Bedankt Molo. Nu zit ik met dokter Bernard in mijn hoofd![]()
Jij snapt mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:00 schreef Mies_poes het volgende:
50% klopt toch wel? Je krijgt het wel of niet.
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:37 schreef PiperMaru het volgende:
Zou Fieder aan het bevallen zijn? Vanochtend 8.30 voor het laatst gepost...
extra weeëndansje voor Fieder doet
Ik ben bij Stip gebeten door een teek en pas redelijk laat gezien dat het daadwerkelijk een kring was geworden, dus uiteindelijk met 13 weken zwangerschap een kuur gehad. Apotheek zei toen dat het ook niet eerder had gemogen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe dan ook, de dokter kon niets toevoegen. Moet de plek in de gaten houden. Ze geven idd geen preventieve antibiotica aan zwangeren, hoeft ook niet. De kans dat het losloopt is groot, dus daar ga ik maar van uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |