Preciesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, dat gedoe om poepHet is maar poep hè, geen gif, ofzo?
[ afbeelding ]
Gaaf filmpje! Heb echt met een mengeling van (toch wel soort van) afschuw, fascinatie en bewondering zitten kijken. Die van ons ligt ook nog steeds in stuit...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hier! Althans moeder poept niet geloof ik, maar toch. Ik vind het echt een heel mooi filmpje van een stuitbevalling op handen en knieën.
Let op, een tikje minder geschikt om op je werk te bekijken. Tenzij je het via conference call op de pc van al je collega's deelt. Dan kan het wel.serieus tho, het is een mooie rustige geboorte zonder nare scheuren of bloed of weet ik veel. Maar dus wel een bevalling dus nouja, grafisch
http://breechbirth.org.uk/2016/06/the-birth-of-leliana/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jepquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:26 schreef Burdie het volgende:
De eerstkomende paar jaar ben je toch dagelijks bezig om poep op te ruimen.
Zou een poepende barende voor een vk net zoiets zijn als een peuter met poepluier voor een kdv-medewerker? Mignonne?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:29 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Gaaf filmpje! Heb echt met een mengeling van (toch wel soort van) afschuw, fascinatie en bewondering zitten kijken. Die van ons ligt ook nog steeds in stuit...
Enne... spoiler:Wie van de 2? Vriendin of babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh ik denk niet dat iemand er gelukkig van wordt als ik spontaan in zingen uit barst als ze ligt te perspoepen. Maar ik kan het een keer proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Op mijn werk (kdv) is poep net zo gewoon als een kind eten gevenNee, het ruikt niet altijd lekker, maar ik ben veel meer bezig met gezellig liedjes zingen enzo. Ik vind verschonen wel gezellig.
Gok dat dit ieeeetjes anders is bij een vk. Of zingen jullie ook graag liedjes..?
Dat klinkt fantastisch, wil je aub bij mijn bevalling zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Eh ik denk niet dat iemand er gelukkig van wordt als ik spontaan in zingen uit barst als ze ligt te perspoepen. Maar ik kan het een keer proberen natuurlijkmisschien knalt iemand van schrik wel zo dr kind er uit.
En dat we dan daarna Bollywood-style allemaal spontaan in zingen en dansen uitbarsten en iedereen de stapjes weet. Jaaaaa
Dat zijn gewoon andere vezelsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Valt dat in de categorie Cillit Bang?
Nee dus. Vind dat soort dingen altijd zo heftig. Ga nog even verder zemelen (ouwe zemelaar) en houd het in gedachten.
We willen zo'n beetje alles geverfd hebben en op de bovenverdieping een nieuwe vloer leggen. Gisteren zijn mensen komen kijken die we via Werkspot gevonden hebben, die geven vandaag of morgen een offerte. We hebben wel extra geld over voor de zekerheid dat het af is voor ik met verlof ga.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef Goudreinette het volgende:
Vivi, wat fijn! Klinkt als een hele goede dag! Kunnen jullie er zo in of moet er nog veel gebeuren aan het huis?
Ohquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:59 schreef sproetjes het volgende:
28 wekenmijn buik veranderd helemaal voor mijn gevoel. Vind em steeds mooier worden
Wat denk jij dat het essentiële verschil is tussen een badcape en omslagdoek?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:19 schreef Mies_poes het volgende:
Is dat een omslagdoek?Wij hebben hem ook, maar dacht dat het een badcapeding was!
dat is praktisch hetzelfdequote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:19 schreef Mies_poes het volgende:
Is dat een omslagdoek?Wij hebben hem ook, maar dacht dat het een badcapeding was!
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat denk jij dat het essentiële verschil is tussen een badcape en omslagdoek?
Geen idee wat het verschil isquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is praktisch hetzelfdeeen badcape is van badstof, dat neemt vocht op, het katoenfleece waar de mvm doek van gemaakt is neemt nauwelijks water op en is dus beter geschikt als omslagdoek. Gebruik je vooral in het begin heel veel omdat die newborns zichzelf nog niet warm kunnen houden
Dat klinkt te overzienquote:Op woensdag 17 augustus 2016 06:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
We willen zo'n beetje alles geverfd hebben en op de bovenverdieping een nieuwe vloer leggen. Gisteren zijn mensen komen kijken die we via Werkspot gevonden hebben, die geven vandaag of morgen een offerte. We hebben wel extra geld over voor de zekerheid dat het af is voor ik met verlof ga.
Indd laatste trimesterquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:16 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
OhWat tof hé, die buik die steeds groter en mooier wordt. Al een heel end op weg, 28 weken. Dan ga je nu je derde trimester in toch?
sowieso zit er bij mij altijd +-2 kilo tussen avond en ochtend, ik neem altijd de minst gunstigequote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Quoi zoals we dat hier zeggen .. Gej ziet goed bezig![]()
Hopelijk brengt het wat meer rust! En fijn dat ze het zo oppakken.
Broodje brie![]()
.. (o nee ga ik weer met mijn eten
)
Weet je wat ik wel echt heel raar vind? Gisteravond op de weegschaal tikte ik de 80 aan. Vanmorgen nog eens gewogen .. ding stond nog op exact dezelfde plek, niet verschoven ofzo .. en toen bleef hij weer hangen op 75 (laatstbekende gewicht, zowel thuis als zkh). Ik kan toch niet in 1 nacht ineens 5 kilo lichter worden ondanks dat ik vocht vasthoud?... dan zou ik weg gedreven zijn vannacht in bed.
Dat wegen deed ik overigens puur vanwege de andere vage klachten die ik had. Want ik wil juist nu niet bezig zijn met de weegschaal omdat het verder geen nut voor me heeft c.q. ik er iets mee kan. Dat komt dadelijk wel weer als buikbaby naast me ligt te knorren en ik hersteld ben
Niet zo praktisch en rationeel doen hoor, lekker je hormonen achterna!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:38 schreef Burdie het volgende:
Je had ook even kunnen bellen ipv er naartoe rijden.
Nee heb nog niet gescheten vandaag dus daar kan het niet aan liggenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:32 schreef Mies_poes het volgende:
Wat volwassen Quoi! Goed dat je het hebt aangegeven en heel fijn dat ze even bij je langskomen
Twinkle, lijkt me eerder een meetfout? Of heb je heel veel gepoept?
Las gisteren dat de chocolade pepernoten (sorry gaan we weer) bij de Jumbo in de schappen liggen dus ik helemaal naar de Jumbo gereden (twintig minuten enkele reis), verkopen ze ze nog niet! Ben nu al vijf kwartier onderweg, maar het schiet nog niet echt op met al die strandgekkies hier.
Vijf kwartier rijden voor nul pepernotendat dit kan!
De minst gunstige ja? Ik pak altijd de aller- allerlichtste juistquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:18 schreef Nazil het volgende:
[..]
sowieso zit er bij mij altijd +-2 kilo tussen avond en ochtend, ik neem altijd de minst gunstige(avond). En dan misschien idd vocht en zweet? Het is wel veel ja..
Ja, erger dan dat gewicht is het niet op dat momentquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De minst gunstige ja? Ik pak altijd de aller- allerlichtste juist
Twinkle, beide keren naakt gewogen? Dan lijkt me de weging van gisteravond fout. Soms doet mijn weegschaal ook raar.
Quoi, fijn dat je het hebt aangegeven! Soms helpt dat mensen, da's niks schandelijks. Ik zie ook niet altijd alle signalen of begrijp uit mezelf meteen welk gedrag er van me verwacht wordt (niemand denk ik)
Ik heb net even geluncht met een triangel brie, honing en noten. Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |