Eh ik denk niet dat iemand er gelukkig van wordt als ik spontaan in zingen uit barst als ze ligt te perspoepen. Maar ik kan het een keer proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Op mijn werk (kdv) is poep net zo gewoon als een kind eten gevenNee, het ruikt niet altijd lekker, maar ik ben veel meer bezig met gezellig liedjes zingen enzo. Ik vind verschonen wel gezellig.
Gok dat dit ieeeetjes anders is bij een vk. Of zingen jullie ook graag liedjes..?
Dat klinkt fantastisch, wil je aub bij mijn bevalling zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Eh ik denk niet dat iemand er gelukkig van wordt als ik spontaan in zingen uit barst als ze ligt te perspoepen. Maar ik kan het een keer proberen natuurlijkmisschien knalt iemand van schrik wel zo dr kind er uit.
En dat we dan daarna Bollywood-style allemaal spontaan in zingen en dansen uitbarsten en iedereen de stapjes weet. Jaaaaa
Dat zijn gewoon andere vezelsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Valt dat in de categorie Cillit Bang?
Nee dus. Vind dat soort dingen altijd zo heftig. Ga nog even verder zemelen (ouwe zemelaar) en houd het in gedachten.
We willen zo'n beetje alles geverfd hebben en op de bovenverdieping een nieuwe vloer leggen. Gisteren zijn mensen komen kijken die we via Werkspot gevonden hebben, die geven vandaag of morgen een offerte. We hebben wel extra geld over voor de zekerheid dat het af is voor ik met verlof ga.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef Goudreinette het volgende:
Vivi, wat fijn! Klinkt als een hele goede dag! Kunnen jullie er zo in of moet er nog veel gebeuren aan het huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |