abonnement Unibet Coolblue
pi_164548351
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

7 augustus: Fieder (jongen)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
12 september: Mies_poes (meisje)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn & PiperMaru (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
25 november: _Duckietje_ (jongen)
27 november: Queens (jongen)
29 november: Tinos85

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette (meisje)
16 december: Ooi86 (jongen)
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

2017

25 januari: Levitation
30 januari: Selvaria

2 februari: SmallishBear
9 februari: WupWup
11 februari: marel88
27 februari: *** Stormqueen en bleiblei ***

19 maart: Cygne

7 april: Sam1993

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.
pi_164549122
Dat je net op de bank in slaap bent gevallen en een appje krijgt. Die je niet beantwoordt want: slaap. En als je een half uur later wat terugstuurt je terugkrijgt: oh ik dacht dat je aan het bevallen was.

Begint dat nu al :+
pi_164550139
Gisteren een dag in het nieuwe huis geweest. Mijn vader en man hebben een kastenwand in elkaar gezet en mijn moeder heeft gepoetst. Mijn moeder is heel lief hoor maar als ze een sim zou zijn, zou een van de karaktereigenschappen 'onaangepast' zijn. En ze heeft een obsessie met mijn gewicht (ook met dat van mijn zus en dat van haar oudste dochter.). Zo heeft ze bijvoorbeeld ooit in de bruidswinkel gevraagd: 'weet je zeker dat die kousen groot genoeg zijn? Want ze heeft wel héle DIKKE benen hoor :{w!

Over veel spugen en afvallen nu:
'Da's alleen maar goed hoor! Ben je straks tenminste slank!'

Over mijn door darmen opgezette buik:
'Toen ik hoogzwanger was van jou had ik een véél minder dikke buik dan jij nu hoor!'

:') :') :') :')
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:44:19 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_164550171
Ik neem aan dat je moeder maat 34 draagt en geen hangvellen heeft?
disclaimer
pi_164550195
Heerlijk he al die ongevraagde meningen O+

ik doe mezelf een lol door het pas na de NPM te vertellen aan mijn moeder. Vorige keer was ze zo aan't zeuren dat ze't nog voor zich moest houden.... nu hoort ze het dus pas op het moment dat ze meteen al haar zussen kan inlichten :+
pi_164550296
quote:
9s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem aan dat je moeder maat 34 draagt en geen hangvellen heeft?
Ja en als ze heeft gebarbecued zit ze letterlijk twee dagen vol. Want normaal eet ze maar een boterham per dag. _O-

Gisteren dan wel een hele calzone naar binnen proppen. :') Man: 'kon dat er nog wel bij na die boterham vanochtend?' :')
pi_164550473
Ik schuif ook heel voorzichtig aan. Heel voorzichtig, want nu 8 weken en dat is nog heel eng!

Vandaag een echo gehad omdat ik 2 weken terug een leeg vruchtzakje op de echo zag, maar vandaag een kloppend hartje gezien en gehoord O+
En ze had gemeten en dacht dat ik nu op 8 weken en 3 dagen zit, wat mooi klopt met mijn eigen berekening van 8 weken en 1 dag *O*
pi_164550489
Cygne serieus jouw moeders opmrrkingen :') .. van dat kotsen :')

Savvy!! Voor jou een extra jompel *O* *O* *O*

[ Bericht 40% gewijzigd door Twinkle20 op 15-08-2016 15:04:38 ]
pi_164550790
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Cygne serieus jouw moeders opmrrkingen :') .. van dat kotsen :')
Hahaha echt he. :')

Ze is verder echt heel lief hoor, maar dat gewicht is echt een Heel. Groot. Ding voor haar. Ja ok, gewicht en schoonmaken. Als ik m'n huis straks anderhalf uur per dag poets houd ik het wel netjes en dan kwam zij dan wel een keer in de maand poetsen. Thanks but no thanks. :X

Welkom Savvy! En wat fijn een kloppend hartje! O+
Ik vind het ook nog heul eng en eigenlijk best wel bang dat ie t niet meer doet donderdag. :{
pi_164551031
Savvy wat fijn *O* *O*
pi_164551058
Savvy, gefeliciteerd en welkom! *O*
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:13:00 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_164551096
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:53 schreef Savvy. het volgende:
Ik schuif ook heel voorzichtig aan. Heel voorzichtig, want nu 8 weken en dat is nog heel eng!

Vandaag een echo gehad omdat ik 2 weken terug een leeg vruchtzakje op de echo zag, maar vandaag een kloppend hartje gezien en gehoord O+
En ze had gemeten en dacht dat ik nu op 8 weken en 3 dagen zit, wat mooi klopt met mijn eigen berekening van 8 weken en 1 dag *O*
YAY! *O* Super!
Wil je al in de OP of wacht je nog tot je uit de kast komt? O-)
disclaimer
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:14:12 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_164551141
mijn moeder zei nooit zulke lelijke dingen. Ik zei ze dan wel over mezelf maar dan corrigeerde ze me altijd en richtte de aandacht op het prachtige van zwanger zijn en het kindje wat in me groeide enzo O+ ;(
disclaimer
pi_164551167
Thanks all!

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

YAY! *O* Super!
Wil je al in de OP of wacht je nog tot je uit de kast komt? O-)
Ik wacht nog even een week of 4 denk ik :+
pi_164551261
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
mijn moeder zei nooit zulke lelijke dingen. Ik zei ze dan wel over mezelf maar dan corrigeerde ze me altijd en richtte de aandacht op het prachtige van zwanger zijn en het kindje wat in me groeide enzo O+ ;(
:*
Dit doet mijn moeder met alles, behalve dus met mijn gewicht. Ik heb het er wel eens met haar over gehad, maar ze herkent zichzelf er oprecht niet in. ;(
pi_164551296
Ik zeg het nu zwanger zijnde over mezelf.. dat ik een dik zwijn/nijlpaard/olifant ben. Dat spreekt mijn wederhelft dan weer keihard tegen .. hij vindt me exht super mooi zwanger zegt ie altijd. Getuige ook wel dat ie niet van me af kan blijven :') .. beetje jammer voor hem dat ik daar echt niks van moet hebben al preggie zijnde. Maar ook dat komt weer gord!

En ik moet eerlijk zeggen .. nu met al die zomerbuikjes weet ik ook diep in mijn hart dat ik echt echt echt niet mag klagen. :')
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:19:29 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_164551314
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:17 schreef Cygne het volgende:

[..]

:*
Dit doet mijn moeder met alles, behalve dus met mijn gewicht. Ik heb het er wel eens met haar over gehad, maar ze herkent zichzelf er oprecht niet in. ;(
ja vervelend is dat, als ze het gewoon niet zien. Maar goed, voor iemand die nooit problemen met overgewicht heeft gehad schijnt dat moeilijk inleven zijn. Mijn moeder fluctueerde nogal tussen de 50 en 90 kilo dus die kende de struggles ook wel _O-


en net het nieuws ook maar met de collega's gedeeld, ben nu 12 weken, dus ook geen "WAT VERTEL JE DAT VROEG!" risico's meer 8-)
En nu hoeven ze niet meer met hun ogen te rollen als ik mijn zesde candybar van de dag open trek :{w

[ Bericht 16% gewijzigd door SQ op 15-08-2016 15:25:10 ]
disclaimer
pi_164551546
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja vervelend is dat, als ze het gewoon niet zien. Maar goed, voor iemand die nooit problemen met overgewicht heeft gehad schijnt dat moeilijk inleven zijn. Mijn moeder fluctueerde nogal tussen de 50 en 90 kilo dus die kende de struggles ook wel _O-
Dat zal wel verschil maken, inderdaad. _O-
Mijn moeder vertelde wel eens: 'toen ik zwanger was van je zus woog ik op het einde wel ZEVENTIG KILO, ZE-VEN-TIG.'. :')

Het rare is dan wel weer, dat ik met alle andere dingen bij haar terecht kan, en verder niks raar vindt.
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:28:42 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_164551674
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef Cygne het volgende:

[..]

Dat zal wel verschil maken, inderdaad. _O-
Mijn moeder vertelde wel eens: 'toen ik zwanger was van je zus woog ik op het einde wel ZEVENTIG KILO, ZE-VEN-TIG.'. :')

Het rare is dan wel weer, dat ik met alle andere dingen bij haar terecht kan, en verder niks raar vindt.
Zij is vast ook zo'n type dat denkt dat iemand van 100 kilo er zo uit ziet:



Maar goed, het is dus een kwestie van het gewichtsissue zoveel mogelijk omzeilen 8-)

En Twinkle, ik heb allang geleerd dat hoe je je voélt heel ver af kan staan van hoe je er daadwerkelijk uit ziet, dus ik zal je niet moeien met "omg twinkle, ik zou zelfs niet-zwanger een moord doen voor jouw zwangere lijf" maareh, ge zijt 'nen snelle trees ;)
disclaimer
pi_164551781
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zij is vast ook zo'n type dat denkt dat iemand van 100 kilo er zo uit ziet:

[ afbeelding ]

Maar goed, het is dus een kwestie van het gewichtsissue zoveel mogelijk omzeilen 8-)
Waarschijnlijk. _O-

Ze is verder wel dermate lief dat ik haar dus wel bij de bevalling wil hebben. En mijn oudere zus ook. Wel een fijne afleiding, en zus weet ook prima wanneer het tijd is om op te hoepelen. :P

En inderdaad het gewichtsissue omzeilen. _O-
pi_164551841
Savvy *O* voor je knipper! Ik ben heel benieuwd wie je bent :)
pi_164551851
Herinner haar nog wel even op tijd dat buik niet meteen weg is zodra kind eruit is.... :X
pi_164551865
En *O* voor knipper van Savvy!
pi_164551905
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:34 schreef Kyara het volgende:
Herinner haar nog wel even op tijd dat buik niet meteen weg is zodra kind eruit is.... :X
_O- _O-
pi_164552100
Gewicht blijft toch altijd een omstreden onderwerp...

Hier weer controle gehad, en hoera mn bloeddruk is te hoog... geen eiwit dus ik mocht wel weer naar huis maar moet over n week weer terug. Mn lijf is niet zo goed in dat zwangerzijn :')
S. 2014
J. 2016
pi_164552308
Gefeliciteerd Savvy!

Balen Gm :{ hoe hoog was je bd?
pi_164552788
148/90 en normaal 120/78 dus hij kruipt omhoog... bij dochter ook gehad dus kwam ook niet helemaal onverwacht.
S. 2014
J. 2016
pi_164552947
Proficiat Savvy!!

GM, hopelijk is je bloeddruk bij de volgende controle weer goed.
pi_164553703
Savvy gefeliciteerd ! *O*

Gm dat is wel heel erg balen.. Hopelijk zakt hij nog wat.

Over dat gewicht: ik heb er zelf nog het meeste moeite mee. Ik ben toen ik ben gaan samenwonen 6 kilo aangekomen en het heeft mij jaren gekost om dat er af te krijgen. En 3 maanden later was ik zwanger :') ik was net zo blij met mijn lichaam en gewicht dus het kost nu gewoon wel moeite dat het weer meer is. En ik ben super blij met dat ik überhaupt zwanger ben en het allemaal gelukt is en wonder enzo, maar dat vind ik gewoon een lastig puntje. Ik hoop ook zo dat ik straks weer gelukkig kan zijn met mijn lichaam en gewicht.
Maar dat zeg ik alleen over mijzelf, de rest mag er niks van zeggen :( en dat moeders dat gaan zeggen vind ik al helemaal niet kunnen.

Net kwamen we op de fiets wat Duitse scouting-kinderen tegen. Ik werd mij daar toch een potje nageroepen en uitgelachen omdat ik al zwanger op een fiets zat :? :|W die dachten zeker dat ik geen Duits kon.
pi_164554067
Nazil, Die vonden dat je maar in bed moest blijven liggen voor het geval dat.... Gelukkig waren het maar kinderen ;)

Gm, hopelijk is je bloeddruk volgende controle weer lager.

Ik heb geen schimmel \o/ wel geirriteerd slijmvlies, waarschijnlijk door de zwangerschap dus zalfje gekregen.
pi_164554507
Hmm GM dat klinkt idd niet zo fijn :{
pi_164554935
Nou controle was perfect :') weer gestript. Als er niks gebeurt woensdag terug...
Het hoofdje ligt nog vrij hoog en drukt niet op de baarmoedermond dus ik reken nergens meer op.
pi_164555225
Ook niet wat je wilt horen dus Fieder -O- ... Wat een dag vandaag zeg.
Kan me voorstellen dat nu de moed je een beetje in de schoenen zakt op een spontaan op gang komen.
pi_164555432
Ah jammer fieder.. -O-
pi_164555437
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:54 schreef Fieder het volgende:
Nou controle was perfect :') weer gestript. Als er niks gebeurt woensdag terug...
Het hoofdje ligt nog vrij hoog en drukt niet op de baarmoedermond dus ik reken nergens meer op.
Wordt dan al een uiterste houdbaarheidsdatum afgesproken of wil je het zelf graag dat de natuur bepaalt zeg maar?
pi_164555528
Vrijdag met 41+5 naar de gynaecoloog, controles en inleiding afspreken.(is gewoon protocol heb ik begrepen) Sta ik wel voor open, wil niet over de 42 gaan.
pi_164555614
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:54 schreef Fieder het volgende:
Nou controle was perfect :') weer gestript. Als er niks gebeurt woensdag terug...
Het hoofdje ligt nog vrij hoog en drukt niet op de baarmoedermond dus ik reken nergens meer op.
Ik had bij de tweede met 40.6 precies zo'n controle. Maar dan zonder strippen: "daar ga ik niet aan beginnen, ik voel nog zo'n tuut (de baarmoedermond) daar is nog niks gebeurd, daar krijg je alleen maar harde buiken van". En 's avonds om 23 u had ik m'n baby! Dus laat de moed niet zakken, alles kan, echt! Het is rot, maar het zegt niet persé iets... :*
  maandag 15 augustus 2016 @ 17:33:09 #38
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164556005
Hè Fieder :{ Maar wie weet.... en doet het strippen nog wél iets.

Dit was me het dagje wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164556241
Fieder, fijn dat je controle goed was ;) nu hopen dat het strippen doorzet!

Quoi, wat een baaldag :( als jij graag je telefoon een paar dagen uitzet zou ik het lekker doen. Hoogzwanger hoef je alleen maar aan jezelf te denken. Jammer voor de mensen die het niet begrijpen.
pi_164556323
Negeer die appjes ajb. Je bent, behalve miss je man ;) niemand iets verschuldigd, alleen jezelf. Zeg desnoods dat de laatste loodjes zwaar wegen en dat ze wel horen als er nieuws is.

En duik die cocon in joh! Betekent net dat een tripje strand/winkel/café/bioscoop niet lekker is. Lekker cocon meenemen ;)

:* Die laatste dagen/weken zijn raar.
pi_164556776
Wat fijn Savvy! *O*

Q., lekker uit met die telefoon als jij daar behoefte aan hebt. Al dan niet met ik-ben-afwezig-bericht. ^O^ En :* voor je baaldag. Het is ook niet niks als het allemaal niet zo goed meer past. Ik kon de laatste 2 weken nog maar hooguit 30 minuten rechtop zitten, verder alleen staan en liggen. Het paste gewoon niet meer tussen mijn ribben. -O-

Kunnen we niet even een Fiederbabydans doen. *O* :s) :W *O* of zoiets? Kom toch lekker buiten spelen, mini. :*

He GM, dat is ook niks elke keer. -O-
pi_164556791
Marel fijn zo'n positief verhaal!

Quoi lekker coconnen en idd wat al gezegd wordt.. je bent niemand verantwoording schuldig al zet je je telefoon voor de rest van je leven uit. De wereld is effe minder belangrijk nu hoor .. eerst jij je wederhelft enje baby. En er is echt niks raars aan coconnen. Ik doe het al vanaf 30 weken :') . Alleen jij kunt nu bepalen hoe en of je rust wil en daar de nodige maatregelen voor nemen. En ook dadelijk, als je kindje er eenmaal is .. neem die ruimte gewoon. De wereld draait gewoon door hoor .. dan komen mensen maar kijken als jr kind 3 maanden oud is ofzo .. lekker belangrijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maja .. kunnen wij tenminste lekker coconnen O+ O+
pi_164556913
Grr die appjes ja. Riep net nog tegen man dat als dit nog een paar dagen doorgaat ik de telefoon uit zet. Ik heb per definitie al een hekel aan appen en nu krijg je van mensen die je in geen maanden gesproken hebt elke keer een appje. Ik snap je heel goed quoi!
pi_164556918
Twinkle, mbt je spoiler moet je misschien de eerste regels van je advies aan Quoi nog eens lezen. :+

Het is jullie feestje en mensen die baby na 8 weken niet meer belangrijk genoeg vinden zou ik ook niet meer zo belangrijk vinden. o|O
pi_164557552
Wat Selvaria zegt :Y.
  maandag 15 augustus 2016 @ 19:12:08 #46
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164558231
Thanks peeps O+

Het lijkt wel alsof ik gewoon niet meer dan 2 impulsen kan incasseren. Ik vind de geintereseerde appjes van vriend(inn)en eerlijk gezegd erg gezellig. Alleen de whatsappgroep van mijn zus en ouders waar elke scheet op wordt vermeld staat momenteel op 'ignore'. Je doet me een groot plezier om eens koffie te komen drinken oid, maar dat verveel :N Ouders zijn net samen met pensioen en zitten naast elkaar op de bank te vegeteren en zijn de normale communicatiekanalen vergeten geloof ik :{

Twinkle, doe lekker hoe jullie het willen hè? En niet anders!
pi_164560180
Ik doe een weeëndans voor Fieder. Hoop dat het snel op gang komt!

Vervelend van je dag Quoi. Gewoon lekker coconnen. Even inkoppen: nu het nog kan 8-)
Ik kreeg niet eens zoveel appjes en werd er al een beetje moe van. Gewoon lekker die telefoon uit of op anders op stil ofzo.
pi_164560630
Ik ben thuis! Nu even bij lezen <3
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 15 augustus 2016 @ 20:27:53 #49
269689 crew  Viv
pi_164560688
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik ben thuis! Nu even bij lezen <3
Wat fijn! *O*
pi_164560854
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik ben thuis! Nu even bij lezen <3
Fijn! ♡
pi_164561309
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik ben thuis! Nu even bij lezen <3
Wat fijn!
  maandag 15 augustus 2016 @ 20:44:58 #52
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164561467
Bijlezen? We willen weten hoe het met jou gaat VA! Fijn dat je thuis bent zeg :)
  maandag 15 augustus 2016 @ 20:45:09 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164561478
Yay, Veruca! *O*.
KuikenGuppy
pi_164561753
VA wat fijn! Hoe is het met je?
pi_164562896
Quoi :* :* lekker coconnen. Misschien betekent het wel dat er wat gaande is?

VA wat fijn O+ *O*

Geen nieuws hier :s) ga woensdag niet meer laten strippen hoor, t doet echt niks bij mij. Die paar dagen kunnen er nu ook nog wel bij
  maandag 15 augustus 2016 @ 21:52:30 #56
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_164565813
Veruca wat fijn dat je weer thuis bent!

Quoi :*

Gm wat balen van hoge bd :*

Fieder -O- jammer dat het strippen tot nu toe nog niets gedaan heeft.
pi_164567827
Aaaah Quoi ❤ Het gaat heel goed! Rustig en steady, alsof er nooit weeen en ontsluiting waren! Moet wel de komende week elke dag naar het ziekenhuis voor controle maar das ok. Die bezoeken worden steeds minder frequent en als ik rond de 32wk ben hoef ik nog maar 1x per week tot de bevalling. Ik moet wel rust rust rust rust ivm groei van de baby en eigenlijk alles uitsluiten wat weeen zou kúnnen opwekken. Niet lopen, tillen, seksen etc. Ik mag wel binnenhuis bewegen, zelf naar de wc enzo maar niet schoonmaken of boodschappen doen.
Netflixen dus. Ben begonnen met Broadchurch. Wauw!

Oh en thuis bevallen gaat hem niet worden om begrijpelijke redenen. Daar was ik snel over heen; het is zoals het is.

Ik zag ook nieuwe babies hier, hoera! En 1 heeeeel erg gewenst babietje; hou vol F!
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  maandag 15 augustus 2016 @ 22:33:22 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_164567921
Fijn zeg veruca! Hopelijk ben je nog lekker tien weken zwanger! :*

Is de ontsluiting nu ook verdwenen of blijft dat zo?
disclaimer
pi_164568077
Oh Veruca wat een opluchting! Zal wel even raar zijn om echt niks te doen, maar alles voor je beebje <3

Fieder, hopelijk zakt mini ineens snel! Hoop voor je dat het zelf op gang komt!
pi_164568373
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn zeg veruca! Hopelijk ben je nog lekker tien weken zwanger! :*

Is de ontsluiting nu ook verdwenen of blijft dat zo?
De ontsluiting blijft. Die heb ik alvast cadeau voor als ik echt ga bevallen. Het moet niet meer worden dan 3cm want dan gaat het onvermijdelijk los.
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_164568660
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:31 schreef Veruca_Assault het volgende:
Aaaah Quoi ❤ Het gaat heel goed! Rustig en steady, alsof er nooit weeen en ontsluiting waren! Moet wel de komende week elke dag naar het ziekenhuis voor controle maar das ok. Die bezoeken worden steeds minder frequent en als ik rond de 32wk ben hoef ik nog maar 1x per week tot de bevalling. Ik moet wel rust rust rust rust ivm groei van de baby en eigenlijk alles uitsluiten wat weeen zou kúnnen opwekken. Niet lopen, tillen, seksen etc. Ik mag wel binnenhuis bewegen, zelf naar de wc enzo maar niet schoonmaken of boodschappen doen.
Netflixen dus. Ben begonnen met Broadchurch. Wauw!

Oh en thuis bevallen gaat hem niet worden om begrijpelijke redenen. Daar was ik snel over heen; het is zoals het is.

Ik zag ook nieuwe babies hier, hoera! En 1 heeeeel erg gewenst babietje; hou vol F!
Als je de 37 weken haalt dan zou het toch wel kunnen om weer met een verloskundige en thuis te bevallen? Of mis ik nog wat? Ik dacht dat je indicatie dreigende prematuriteit was, toch? Als de premature periode voorbij is, dan vervalt ook de indicatie :)

Fijn dat je thuis bent! *O* mak aan en hopelijk nog heel wat weken heerlijk zwanger O+
:)
  maandag 15 augustus 2016 @ 22:51:02 #62
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164568760
Fijn nieuws! Heftig om niet veel meer te kunnen, maar helemaal geen slecht scenario zo toch?

Ik verloor dan wel geen slak, maar stónd in een slak met mijn blote kak toen ik de bloempies water ging geven. Ieuw. Telt dat ook?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 15 augustus 2016 @ 23:04:15 #63
269689 crew  Viv
pi_164569326
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:51 schreef Quoi het volgende:
Ik verloor dan wel geen slak, maar stónd in een slak met mijn blote kak toen ik de bloempies water ging geven. Ieuw. Telt dat ook?
Ik keur het goed, want dan heb je het niet voor niets gedaan. ;)
pi_164569345
Fijn dat je weer thuis bent VA!

Ik vind dat het telt Quoi :9. Hier trouwens nooit een naaktslak gesignaleerd, best jammer :+
pi_164569350
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:51 schreef Quoi het volgende:
Fijn nieuws! Heftig om niet veel meer te kunnen, maar helemaal geen slecht scenario zo toch?

Ik verloor dan wel geen slak, maar stónd in een slak met mijn blote kak toen ik de bloempies water ging geven. Ieuw. Telt dat ook?
Eh... ligt et denk ik aan hoe die slak daar is gekomen..?
  maandag 15 augustus 2016 @ 23:06:19 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164569404
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:04 schreef Miezziej het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent VA!

Ik vind dat het telt Quoi :9. Hier trouwens nooit een naaktslak gesignaleerd, best jammer :+
Is die placenta ooit nog door je man verorberd eigenlijk? :9
KuikenGuppy
  maandag 15 augustus 2016 @ 23:07:40 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164569454
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Is die placenta ooit nog door je man verorberd eigenlijk? :9
Goeie vraag O+

(Laatste keer dat ze het erover had lag 'ie in de koeling of vriezer en ik ben ook benieuwd :+ )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 15 augustus 2016 @ 23:07:53 #68
269689 crew  Viv
pi_164569457
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:06 schreef Burdie het volgende:
Is die placenta ooit nog door je man verorberd eigenlijk? :9
Volgens mij ligt die in de vriezer. :Y)
pi_164569498
Die naaktslak is een hoax :( nooit gezien hier

Fijn dat je weer thuis bent VA! Ik hoop dat je baby nog weken binnen blijft!

Dit itt Fieder, ik hoop dat de jouwe er snel aan komt :*
pi_164569565
Zou het een Fok-primeur zijn; serieus de placenta opeten? oO<
pi_164570674
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:07 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Volgens mij ligt die in de vriezer. :Y)
Dit las ik een beetje verkeerd :').


En fijn te horen Veruca_Assault.
Vraag me ook af of ik iets mis, dus of zkh ook nog moet na 37 weken.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 15 augustus 2016 @ 23:43:48 #72
269689 crew  Viv
pi_164570708
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:42 schreef Unihipili het volgende:
Dit las ik een beetje verkeerd :').
:o De man van Miezz ligt niet in de vriezer voor zover ik weet.
pi_164577006
Heuj wat was het rustig hier vannacht :o
pi_164577028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 07:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Heuj wat was het rustig hier vannacht :o
Nachtpoeg represent, hoor. Ik post alleen niet, als tragische poging om weer in slaap te vallen. Had zo1n gruwelijke pijn aan mijn linker bekken/heup dat ik bij god niet wist hoe ik liggen moet. Nu dus koffie, O gaat Pippi kijken en dan zo naar mijn werk :O Dit gaan nog 12 lange weken worden, vrees ik. Gelukkig wel gister gesprek gehad met mijn vervanger - die gaat vanaf nu steeds meer overnemen. Erg fijn wel, al heb ik er ergens ook wel moeite mee om mijn leidinggevende taken af te geven. Maargoed, 't is voor korte tijd.

En over moederkoeketen denk ik maar niet teveel na. :{w
pi_164577271
Meld... weer niks
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:38:13 #76
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164577323
Meld... en eindelijk weer eens ge-wel-dig geslapen. Needed that :Y

Roomsnoes succes vandaag!
pi_164577487
Quoi wat fijn dat je eindelijk weer zo heerlijk hebt geslapen. Kun je je zo'n ander mens door voelen hè :)

Roomsnoes, wat rot van je bekken. Slaap je al met kussens/voedingskussen tussen je benen? Ik merk dat dat bij mij echt verschil maakt. Mijn knie en enkel moeten op gelijke hoogte als mijn heup liggen.

Mijn lichaam is nog aan het bijkomen van het vrijgezellenfeest van afgelopen zaterdag dus ben tot weinig in staat.
Kreeg gisteravond nog een ontzettende huilbui, want ben ineens heel bang voor de invloed van de baby op de relatie met mijn vriend. Bang dat 'ie bij me weggaat etc. Terwijl we al elf jaar een relatie hebben dus vrij stabiel zijn :P Ik heb graag alles onder controle, maar dat kan in dit geval niet, je weet gewoon niet hoe je leven er uit gaat zien. Stomme hormonen.
pi_164577572
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:43 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:o De man van Miezz ligt niet in de vriezer voor zover ik weet.
Nouu... :7 :+

Placenta ligt nog in de vriezer. Ik denk dat hij niet meer durft nu hij hem echt gezien heeft enzo :'). Hij had laatst wel ingewanden gekocht (gelukkig had ik iets anders om te eten :+), toen zei ik dat hij wel een stuk placenta erbij kon doen maar dat wilde hij niet.
Ik verwacht dat we hem gaan begraven _O- De placenta dus, niet mijn meneer :9

Weeëndans dus niet geholpen Fieder? -O-
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:07:43 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164577608
Kijk, dat wilde ik nou weten (al was het stiekem nóg spannender geweest als hij 'm wel opgegeten had en je foto's had gepost enzo :P )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:10:46 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164577645
Ieuw Miezziej... Houd het wel spannend hè, die andere gewoonten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:58 schreef Mies_poes het volgende:
Kreeg gisteravond nog een ontzettende huilbui, want ben ineens heel bang voor de invloed van de baby op de relatie met mijn vriend. Bang dat 'ie bij me weggaat etc. Terwijl we al elf jaar een relatie hebben dus vrij stabiel zijn Ik heb graag alles onder controle, maar dat kan in dit geval niet, je weet gewoon niet hoe je leven er uit gaat zien. Stomme hormonen.
He bluhg... Ik heb ook dat soort buien gehad. Niet bang dat 'ie weg zou gaan, maar dat we niet meer dezelfde soort fijne relatie zouden hebben. Kun je goed daarover babbelen met 'm? Helpt hoor :Y Inmiddels erken ik dat er zeker iets gaat veranderen, dat is zo logisch, maar heb verder vertrouwen (oops, dat wordt mijn stokpaardje) in team Q. Die blijft gewoon hetzelfde, alleen komt er een combi van ons twee bij. Nou, en dat kan toch niet fout gaan? ;) Misschien helpt dit. Succes met herstellen van het vrijgezellengebeuren (fijn dat het toch leuk werd!).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')