m'n kampeer tentquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat is jullie meest bezochte tent dit jaar? Hier Alpha toch wel
Zit die dit jaar weer bij de Charlie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:04 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Op vrijdag de Alpha
Op zaterdag de Bravo en Charlie
Op zondag de Heineken.
Overall Heineken en Charlie.
Voordeel hiervan is dat ik dicht bij de speciaalbieren bar ben.
Proost
Daar ging ik wel vanuit eigenlijk. Maar zeker weten doe ik dit niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Zit die dit jaar weer bij de Charlie?
Ik maak wel een schema, maar die gaat altijd kapot eenmaal daar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:13 schreef akaQ het volgende:
Is het gek dat ik nooit een schema maak? Loopt toch altijd anders dan gepland :p
Woensdag hoeven we nog maar 1 nachtje te slapen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:16 schreef richolio het volgende:
Maandag kunnen we weer een jaar wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou prima setlist zijn voor LL.
[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 15-08-2016 13:51:42 ]
Dat ga je krijgen met al die afgesloten Torrent sites.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wow, ik geloof dat we een unicum hebben in 24 jaar Lowlands. Een film die cancelt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wow, ik geloof dat we een unicum hebben in 24 jaar Lowlands. Een film die cancelt.
Green Roomquote:
Dat zou kunnen komen omdat 'ie nog niet vertoond mag wordenquote:
op 10 seconden de paarden van m'n ouweheerquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef meneerdebont het volgende:
Zien we op de achtergrond de ouwe Groove Tube?
The High Flying Horses?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
op 10 seconden de paarden van m'n ouweheer
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Setlist Muse op Sziget:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou prima setlist zijn voor LL.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 15-08-2016 om 16:13:54Zondag komt @yvangelder op #LL16 laten zien wat we gemist hebben: zijn glorieuze ringenfinale op het LLowlympisch erepodium Alpha! reageer retweet
Nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Wahahahahatwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 15-08-2016 om 16:13:54Zondag komt @yvangelder op #LL16 laten zien wat we gemist hebben: zijn glorieuze ringenfinale op het LLowlympisch erepodium Alpha! reageer retweet
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Wahahahahatwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 15-08-2016 om 16:13:54Zondag komt @yvangelder op #LL16 laten zien wat we gemist hebben: zijn glorieuze ringenfinale op het LLowlympisch erepodium Alpha! reageer retweet
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind het wel leuk bedacht. Inhaken op wat er op dit moment speelt. Daar ga ik wel even een biertje drinken.
We hebben gewoon Matthew Bellamy, Alex Turner, Jonsí, James Murphy, Noel Gallagher, Hans Teeuwen en Yuri van Gelder op 1 festival. Hoeveel iconen wil je nog meer hebben
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Tof dat hij het ook gewoon doet. Zou kunnen indenken dat hij voor "dit soort onzin" geen zin zou hebben na alles wat er zojuist is gebeurt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij heeft het vorig jaar op de Zwarte Cross gedaan blijkbaar, maar nu is het wel erg tof getimed
Nou, denk dat hij wat dat betreft wel sportief genoeg isquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tof dat hij het ook gewoon doet. Zou kunnen indenken dat hij voor "dit soort onzin" geen zin zou hebben na alles wat er zojuist is gebeurt.
Of hij was zo fucked up dat hij niet weet waar hij "ja" tegen heeft gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, denk dat hij wat dat betreft wel sportief genoeg isen wel tegen een grapje kan ook.
die 1400 euro rechtzaak kosten moeten ergens van betaald worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tof dat hij het ook gewoon doet. Zou kunnen indenken dat hij voor "dit soort onzin" geen zin zou hebben na alles wat er zojuist is gebeurt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:56 schreef Sino_Ganti het volgende:
Als Lowlands humor had gehad, hadden ze hem in de Heineken gezet...
YUP !quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:03 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)h_in__finale___.htmlpubliciteit stuntje hoor.
twitter:3FMGemist twitterde op maandag 15-08-2016 om 16:57:05Luister terug: Lowlands bevestigt Yuri van Gelder in de ringen! https://t.co/CMYRHDJL74 #3FM @Frank3FM reageer retweet
Twee jaar terug ook, toen kreeg je er The Purge: Anarchy voor terug.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrijdag: Bravo en Charliequote:Op maandag 15 augustus 2016 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat is jullie meest bezochte tent dit jaar? Hier Alpha toch wel
Ah, ok. Heb de films een beetje verwaarloosd de laatste jaren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Twee jaar terug ook, toen kreeg je er The Purge: Anarchy voor terug.
Wel jammer van Green Room, ik keek uit naar die film. De vervanger is een thriller, ik weet niet of ik dat aandurf
Zonde van je tijd, film kijken op LLquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, ok. Heb de films een beetje verwaarloosd de laatste jaren.
De laatste die ik op LL zag was over de laatste dagen van Kurt Cobain. 2005 gok ik
In de Echo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef over_hedge het volgende:
Ik was vorig jaar voor het eerst. Het is mij niet eens opgevallen dat je film kon kijkenwaar kan dat?
Volledig met je eens, Indiaan! Geweldige, Lowlands-waardige stunt. Begrijp niks van de fatsoensrakkers die dit belachelijk vinden en om een bierdouche roepen. Waarom?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind het oprecht goed en slim geboekt. Nu zeker is het toch wel een soort cultheld geworden. Maar daarnaast is hij ook nog een geweldig turner (ondanks het niet slim is wat hij heeft uitgespookt). Als je er toch bent prima om zo'n sportman toch live mee te pakken.
Zou mooi zijn dat het publiek netjes wat bier naar de beste man brengt (zonder te gooien).
Tuurlijk is dit slim en goed, timing kon bijna niet beter. En dit soort lol hoort er ook gewoon bij, prima.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind het oprecht goed en slim geboekt. Nu zeker is het toch wel een soort cultheld geworden. Maar daarnaast is hij ook nog een geweldig turner (ondanks het niet slim is wat hij heeft uitgespookt). Als je er toch bent prima om zo'n sportman toch live mee te pakken.
Zou mooi zijn dat het publiek netjes wat bier naar de beste man brengt (zonder te gooien).
is mij echt helemaal ontgaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In de Echo.
Ik doe het niet meer.. 1x gedaan en kon daarna linea recta naar bed.. totaal ingekakt.
Gewoon de hele dag door, zie blokkenschema. Films wel vooral in de avondquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is mij echt helemaal ontgaanOp wat voor tijden is dat? Na alle muziek oid?
Kan mij voorstellen dat je aardig inkakt van 1.5 uur film kijken. Helemaal als het op de zondag is.
Het was toen een voorstelling met verteller er bij en zo, De Nacht van de Wansmaak. Erg leuk, maar niet handig als je al aardig moe bentquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is mij echt helemaal ontgaanOp wat voor tijden is dat? Na alle muziek oid?
Kan mij voorstellen dat je aardig inkakt van 1.5 uur film kijken. Helemaal als het op de zondag is.
Neen, accu's en aggregaten mogen niet mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:30 schreef SjefCock het volgende:
Jongens ik heb een vraag. Ik las op de website dat ghettoblasters niet toegestaan zijn, nu hebben wij zelf een mooi stereo'tje in elkaar geknutseld, met een accu enal. Krijg je dat de camping op?
eerste keer naar lowlands dit jaar!
Niet te zwaar, niet te heftig. Hebben we vaker gezien op de camping. Maar formeel? Nee. Formeel gezien krijg je het niet de camping op. De kans dat ze het dus weigeren... Die is aanwezig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:30 schreef SjefCock het volgende:
Jongens ik heb een vraag. Ik las op de website dat ghettoblasters niet toegestaan zijn, nu hebben wij zelf een mooi stereo'tje in elkaar geknutseld, met een accu enal. Krijg je dat de camping op?
eerste keer naar lowlands dit jaar!
Nee het valt ook mee, het zijn twee bureauspeakers met een accu ertussen. Hij kan ook niet zo heel hard, dat moet je ook niet willen natuurlijk.quote:
Gewoon proberen, zolang het geen mega accu's en aggregaten zijn kan je het prima proberen. Als je het in je tas stopt gaat het waarschijnlijk zo mee. Vinden ze het moet het eruit. Zeker die accu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef SjefCock het volgende:
[..]
Nee het valt ook mee, het zijn twee bureauspeakers met een accu ertussen. Hij kan ook niet zo heel hard, dat moet je ook niet willen natuurlijk.
Maar goed, als het niet mag, dan merken we dat wel en dan kan ie weer terug in de auto.
Ik denk ook niet dat je het nu nog veel aan zou vinden. Toen ik 8 jaar terug voor het eerst naar de LL-film ging, kwam er veel reactie vanuit het publiek en dat is de laatste jaren wel steeds minder geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, ok. Heb de films een beetje verwaarloosd de laatste jaren.
De laatste die ik op LL zag was over de laatste dagen van Kurt Cobain. 2005 gok ik
LLowCamp...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:45 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
Volgens LLowCamp op Twitter is muntprijs dit jaar 2,70 euro. Bron onbekend.
En dat wordt dan weer meer bier zelf meenemen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:20 schreef Faazz het volgende:
Dat leek mij de catch van goedkoperr kaartjes. Heb er al eerder over gehoord ook. Niet uitverkopen is ticketprijs omlaag en muntprijs omhoog..
De muntprijs was ook al 3 jaar stabiel... Begon nu een beetje in de buurt te komen van wat je normaal gesproken ook betaald voor een consumptie...quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:20 schreef Faazz het volgende:
Dat leek mij de catch van goedkoperr kaartjes. Heb er al eerder over gehoord ook. Niet uitverkopen is ticketprijs omlaag en muntprijs omhoog..
Volgens de header hier al 4 jaar zelfde muntprijs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:52 schreef WpuntNL het volgende:
De muntprijs was ook al 3 jaar stabiel... Begon nu een beetje in de buurt te komen van wat je normaal gesproken ook betaald voor een consumptie...
Ik heb een paar jaar terug Eraserhead in de Echo gezien. Dat was wel een flinke opgave om die op lowlands af te kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Neen, accu's en aggregaten mogen niet mee.
Over films, ligt er aan welke film. Heb south park movie gezien ooit en dat was hilarisch, iedereen meezingen, lachen. 300 was ook geniaal! Maar een zware docu over moeilijke Aziatische film dat zou ik ook niet trekken.
Cheers!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Beide tof.
Heb je ze beide nog nooit live gezien?
Noel kan natuurlijk wel voor een dikke sfeer zorgen met al die Oasis hitjes. Maar van acts als Tiga staan er maar weinig op LL dit jaar.
Ik ga zelf denk ik toch voor Noel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |