Albert Verlinde stopt bij RTL Boulevardquote:Albert Verlinde stopt als entertainmentdeskundige bij RTL Boulevard. Na vijftien jaar vindt hij het genoeg geweest, laat hij maandag weten. Verlinde is op vrijdag 26 augustus voor het laatst te zien in het programma in de vooravond op RTL 4.
"Om de zoveel jaar is het goed om eens terug te kijken, maar vooral vooruit te kijken", zegt Verlinde. "Na precies vijftien jaar en de verhuizing van RTL Boulevard naar het Leidseplein vond ik het een mooi en natuurlijk moment om te stoppen en een volgende stap te gaan maken. Het waren fantastische jaren met meer dan 2600 uitzendingen waar ik met hart en ziel onderdeel van uitmaakte."
Vond ik ook tot het moment dat hij zelf in de spotlight stond met zijn echtgenoot en daar een probleem van ging maken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:42 schreef richolio het volgende:
Wat hebben mensen tegen AlbertIk vind hem een degelijke man.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:42 schreef noodgang het volgende:
Zonde!!
Nu wist ik welk programma ik moest vermijden om hem niet te zien, zul je zien dat hij dadelijk ineens overal opduikt
Waarom zet je hem dan op RTL Boulevard. Het is nou niet alsof er kwalitatief gezien geen betere programma's zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk die kwal van mijn beeldscherm.
Ik wil ook gewoon niet dat als ik bijv. NED 1 kijk hij op een achtergrond ergens meedraait. Dat ik de keuze heb hem te kiezen zeg maar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zet je hem dan op RTL Boulevard. Het is nou niet alsof er kwalitatief gezien geen betere programma's zijn.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:54 schreef Copycat het volgende:
Evert Santegoeds zit via TMG natuurlijk aan SBS vast. Gelukkig En hopelijk houdt-ie die dikke pad van een Brard ook daar.
Wie is Koos?
Het is een man. Duidelijk. Maar waar zou ik hem van kunnen kennen?quote:
Haha, Shownieuws, verslaggever, vrolijke nicht en ook regelmatig aan de desk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een man. Duidelijk. Maar waar zou ik hem van kunnen kennen?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:46 schreef hunter2011 het volgende:
Opvolger?
Evert Santegoeds, Koos van Plateringen, Patty Brard of Gordon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]Nee,heb wel een vaag vermoeden wie dat is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een klein wereldje.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:07 schreef hunter2011 het volgende:
Nee,heb wel een vaag vermoeden wie dat is...
Het is een klein wereldje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwoa, ik kom hem zelden tot nooit tegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk die kwal van mijn beeldscherm.
Je weet dat je zelf onderwerpen kan aanmaken op FOK! Welkom hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:49 schreef Japie77 het volgende:
Lekker belangrijk.....
Nog geen enkel bericht over Soros maar wel deze shit.
FOK is toch best wel een tokkie forum.
Goedemorgen Jaap.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:49 schreef Japie77 het volgende:
Lekker belangrijk.....
Het is een complot, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:49 schreef Japie77 het volgende:
Lekker belangrijk.....
Beau, Winston en Ruben gaan om de week met Luuk presenteren. En Frank wordt razende reporter. Link www.mediacourant.nlquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:40 schreef female81 het volgende:
Luuk Ikink wordt de co-presentator, las ik. Vijf dagen in de week. En Frank Dane gaat reportages op locatie maken.
Nou vind ik Luuk op de een of andere manier best leuk, dus daar heb ik geen moeite mee. Al had ik op die plek ook graag tijdelijke Editie NL-invalster Anne gezien (die praat makkelijk, en ik vind het jammer dat die weer van RTL verdwijnt zodra Jetske terug is van zwangerschapsverlof). Maar wie dan de nieuwe Albert wordt, is nog een groot raadsel.
Er zit nog ene Frank Awick zonder werk, en er is nu ruimte. Veel betere opties kan ik vooralsnog niet uit m'n mouw schudden.
De koers is totaal gewijzigd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beau, Winston en Ruben gaan om de week met Luuk presenteren. En Frank wordt razende reporter. Link www.mediacourant.nl
Waarom zou je in SHO een topic over Soros willen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:49 schreef Japie77 het volgende:
Lekker belangrijk.....
Dat heeft Albert niet eens over gehad dat hij met Angela RTL Live gaat presenteren. Dat denkt Angela Groothuizen zelf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:29 schreef hunter2011 het volgende:
De koers is totaal gewijzigd.
RTL Boulevard zal geen RTL Boulevard meer zijn.
Overigens had ik verwacht dat Winston samen met Albert ook zou vertrekken.
Het gerucht is dat Albert Verlinde dus RTL Live gaat doen samen met Angela, dus hij kan zijn musicals blijven promoten met gratis reclame.
Dat zei Luuk bij Gijs.😀quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:32 schreef Pino112 het volgende:
Volgens Ikink is Boulevard geen roddelprogramma.![]()
![]()
Gelachen
Zullen we het dit topic dan wel BNW gaan maken hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:47 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen Jaap.
In zowel NWS als BNW zie ik topics over dit onderwerp.
Groetjes.
RTL Boulevard wordt erg rommelig, er zit straks helemaal geen structuur meer in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:12 schreef static het volgende:
Bridget Maasland komt er ook weer bij.
Ja dat vrees ik ook. Is nu al beetje rommelig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:14 schreef hunter2011 het volgende:
RTL Boulevard wordt erg rommelig, er zit straks helemaal geen structuur meer in.
Wedden dat 2017 het einde wordt van RTL Boulevard?
Dat trekt het niet recht, ze moeten een echte showbizz-deskundige hebben die al in dat netwerk zit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Er komt een co presentator vanaf maandag. Straks meer erover bij boulevard.
Hij zei niet wie de co presentator wordt. Nee ik zie het ook niet zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:53 schreef hunter2011 het volgende:
Dat trekt het niet recht, ze moeten een echte showbizz-deskundige hebben die al in dat netwerk zit.
Het zijn er echt niet veel in Nederland, toch Albert Verlinde, Evert Santegoeds en daarna Marc vd Linde en Patty Brard.
beter luisterenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Er komt een co presentator vanaf maandag. Straks meer erover bij boulevard.
Jij je mond houden ja.. Ik heb niet eens tegen jouw.😣quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:39 schreef JaneDoe het volgende:
beter luisteren
ze hadden t over het televizierringgala, art rooijakkers wordt co presentator naast jan smit
Gelukkig, toch niet van tv verdwenen. Ik had verwacht dat Net5 haar eindstation zou zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:12 schreef static het volgende:
Bridget Maasland komt er ook weer bij.
Ik hoop niks, weg met die kwalquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd wat Albert bij RTL gaat doen. Het blijft nu bij praten met RTL.
oh jee, mevrouw voelt zich weer eens beledigdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij je mond houden ja.. Ik heb niet eens tegen jouw.😣
Dat kan niet meer misgaan!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
beter luisteren
ze hadden t over het televizierringgala, art rooijakkers wordt co presentator naast jan smit
Eeh, als je een algemene opmerking op een forum plaatst, mag iedereen daar op reageren, hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij je mond houden ja.. Ik heb niet eens tegen jouw.😣
Ja ik ook 😊.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef superniger het volgende:
Jammer dat Luuk Ikink zijn opvolger word. Had liever Frank Dane gezien.
Dit ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Graven in andermans leven is een beetje zijn werk, maar toen het hem gebeurde vond hij het opeens niet leuk meer.
Ja vond het ook mooi afscheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:27 schreef richolio het volgende:
Was mooi afscheidRTL Boulevard zal nooit meer hetzelfde zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |