Draai nog wat tunes tot 3:00u en dan ga ik nog ff TV kijken met geluid aan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet ze goed, nu nog begrijpend Nederlands leren
Ah OK .. Ik blijf hangen tm de 100 finale en dan ben ik wegquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai nog wat tunes tot 3:00u en dan ga ik nog ff TV kijken met geluid aan.
wie zwijgt stemt toch zeggen ze tochquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:29 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemorgen![]()
* Elfletterig heeft te veel muziek voor de show van vanavond
Kan ik alvast een kwartiertje verlenging aanvragen?
Ik hoop hetquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
wie zwijgt stemt toch zeggen ze toch
Klopt, volgens mij was dit van die Tribute show waar Axl Rose Knockin' on heavens door deed enzo.quote:
quote:
Queen zonder Freddie is net als een goed doorbakken biefstuk: het had zoveel beter gekund.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:03 schreef ToT het volgende:
Klopt, volgens mij was dit van die Tribute show waar Axl Rose Knockin' on heavens door deed enzo.
Ik was al om 8 uur wakkerquote:
Hehehe ach de laatste tijd weer erg onrustig geslapen vanwege de gehorigheid hier. Ik heb gisteren een constructie gemaakt dat het geluid een beetje dempt en het is nog niet perfect, maar het werkt op zich wel voldoende, lijkt het zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:04 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Zo hee, jouw bed weet ook weer wat slapen is?
Ik ging om 01:00 uur slapen of zo. En rond 05:30 uur was ik klaarwakker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was al om 8 uur wakker
Mijn wekker is érg luid![]()
Heb even wat OS gekeken.
![]()
En net op tijd de was van de lijn gehaald vanochtend.
Hehehe ja ach ik ben echt absoluut geen Queen fan omdat het vroeger bij mij thuis echt doodgedraaid werd, maar ik ben het wel met je punt eens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Queen zonder Freddie is net als een goed doorbakken biefstuk: het had zoveel beter gekund.
Oh well.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben aan het mediteren, als voorbereiding op vanavond
Oh, goed dat ik het weet. Dan ga ik nog ff maffenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef knokkels het volgende:
![]()
Goeie wel, aangezien het National Relaxation Day is
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, goed dat ik het weet. Dan ga ik nog ff maffen
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Goeie wel, aangezien het National Relaxation Day is
Knokkels, kijk eens wat je doet.... - je jaagt iedereen wegquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, goed dat ik het weet. Dan ga ik nog ff maffen
Nee hoor, ik ben er nogquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, kijk eens wat je doet.... - je jaagt iedereen weg
Ah, je gaat een qwerty doenquote:
Ik zag het ook netquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.En mijn show heeft daar niks mee te maken.
[..]
Knokkels, kijk eens wat je doet.... - je jaagt iedereen weg
Jaloers hoor.quote:
Hehehe okee dan!quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jaloers hoor.Ik moest er om 8 uur al uit wegens een bezichtiging voor het huis van mijn ouders. Ben toen maar bij het nieuwe huis weer onkruid gaan verwijderen. Eindelijk klaar mee.
Uhm... huh?quote:
Ik luister zeer waarschijnlijk wel mee (heb ik de afgelopen maanden ook al gedaan bij verschillende DJ-mensjes, en bij Gup), maar ik weet niet of ik meepost hierquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik luister zeer waarschijnlijk wel mee (heb ik de afgelopen maanden ook al gedaan bij verschillende DJ-mensjes, en bij Gup), maar ik weet niet of ik meepost hier
Jij leeft nogquote:
Ja, ik wel. Freddie nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |