Ja, maar toen kwam het of door een ban, of meldde ik niets en bleef ik gewoon weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerst was het tenminste nog een paar dagen.
Beetje cruesli met melk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom ontbijt iedereen hier als een elitaire debiel? gewoon broodje pindakaas.
Broodje kalkoenfilet hier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
Pindakaas is niet zo lekker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben wel blij though1,3 kilo afgevallen deze week
Dus als je niets meldt ga je weg en als je zegt dat je weggaat dan ga je helemaal niet weg maar zeg je dat maar zonder een keer na te denken omdat je nul controle over je impulsen hebt en je je laatste beetje geloofwaardigheid graag te grabbel gooit?quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar toen kwam het of door een ban, of meldde ik niets en bleef ik gewoon weg.
Oja moet ik nog steeds proberen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Broodje kalkoenfilet hier.
Pindakaas met sambal beste pindakaas trouwens
OMG ZOVEEL SU IKER ZO VROEG MAN JE GAAT ECHT DOOD MAN!!quote:
waar zie je wat elitairs? fruit is elitair? wtfquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
Oh dus je bent altijd gwn zwak geweestquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar toen kwam het of door een ban, of meldde ik niets en bleef ik gewoon weg.
Ben ecto, ik kan het hebben. Heb het nodig zelfs.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
OMG ZOVEEL SU IKER ZO VROEG MAN JE GAAT ECHT DOOD MAN!!
/zeer
zie hem carenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dus als je niets meldt ga je weg en als je zegt dat je weggaat dan ga je helemaal niet weg maar zeg je dat maar zonder een keer na te denken omdat je nul controle over je impulsen hebt en je je laatste beetje geloofwaardigheid graag te grabbel gooit?
Ik lees meer dan fruit, lees nog maar eens terug dan zal jij dat ook lezen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar zie je wat elitairs? fruit is elitair? wtf
ik zag het vraagteken ja.quote:
Suiker is nooit goed hoor. Het is de dood in disguise.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben ecto, ik kan het hebben. Heb het nodig zelfs.
Ben er wel klaar mee ga wegquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dus als je niets meldt ga je weg en als je zegt dat je weggaat dan ga je helemaal niet weg maar zeg je dat maar zonder een keer na te denken omdat je nul controle over je impulsen hebt en je je laatste beetje geloofwaardigheid graag te grabbel gooit?
ja ik lees niks elitair manquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik lees meer dan fruit, lees nog maar eens terug dan zal jij dat ook lezen.
Pfuh, nogmaals, ik kan het hebben. Denk dat mijn suikerinname ver onder het gemiddelde ligt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Suiker is nooit goed hoor. Het is de dood in disguise.
ik zie nisk anders dan dat je al jaren en jaren doet, ik verwonde rmij dat dat nog vragen oproeptquote:
Valt vast wel mee, als je ziet waar overal suiker in zit...quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pfuh, nogmaals, ik kan het hebben. Denk dat mijn suikerinname ver onder het gemiddelde ligt.
Okéquote:
Ze caren gewoon om mij manquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie nisk anders dan dat je al jaren en jaren doet, ik verwonde rmij dat dat nog vragen oproept
Mja. Weenie. Ik snoep eigenlijk niet, geen tussendoortjes, niets. Alleen m'n drie maaltijden en dat al met veel moeite.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
Valt vast wel mee, als je ziet waar overal suiker in zit...
ontkenningsfase, gevaarlijk, helemaal met een verslaving rondom suiker, het zit overal in en krijgt nooit onder gemiddeld binnen, pas op het is een sloper, heel Nederland zit wat cranky sugar junks.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pfuh, nogmaals, ik kan het hebben. Denk dat mijn suikerinname ver onder het gemiddelde ligt.
Ruil met mij ofzo tazquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja. Weenie. Ik snoep eigenlijk niet, geen tussendoortjes, niets. Alleen m'n drie maaltijden en dat al met veel moeite.
Snoep ook vrij weinig. Maar echt niets tussendoor?quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja. Weenie. Ik snoep eigenlijk niet, geen tussendoortjes, niets. Alleen m'n drie maaltijden en dat al met veel moeite.
Probeer het, maar vergeet het vaakquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snoep ook vrij weinig. Maar echt niets tussendoor?Eet je nu wel meer tussendoor dan om beetje op gewicht te komen?
minder bruin spuiten dan krijg je meer hongerquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Spray tan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
minder bruin spuiten dan krijg je meer honger
Herken het wel hoor, ook tijden gehad. Echt elke keer forceren is ook heel kut.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Probeer het, maar vergeet het vaakheb gewoon nooit honger. Op die manier ritme bouwen is best lastig eigenlijk.
Abzuquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:06 schreef Crip het volgende:
Wie kan mij een leuk spel aanraden? Storybased het liefst.
Hmm, ik kan m'n maaltijden iets groter maken nu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Herken het wel hoor, ook tijden gehad. Echt elke keer forceren is ook heel kut.
Maar je merkt wel vast dat je meer eetlust hebt als je sport? had ik wel.
Alle Telltale games.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:06 schreef Crip het volgende:
Wie kan mij een leuk spel aanraden? Storybased het liefst.
Net twee broodjes hagelslag gegetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
Graphic stijl is wel mooi, alleen wat is het doel van bet spel. Zie dat het adventure is en in de zee, gewoon quests ofwat?quote:
Dat is al een begin. Je maag meot er ook aan wennen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hmm, ik kan m'n maaltijden iets groter maken nu.
Bedankt voor je steun weer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is al een begin. Je maag meot er ook aan wennen.
Ik scrollde snel, en toen las ik hartslagquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:09 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Net twee broodjes hagelslag gegeten
Silent game. Alles zelf uitvinden, geen pressure zit wel een verhaallijn in maar niet gesproken. Van de maker van Journy (ook zoiets, supermooi) en Flower o.a.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Graphic stijl is wel mooi, alleen wat is het doel van bet spel. Zie dat het adventure is en in de zee, gewoon quests ofwat?
Ah zo kan het ook nogquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:09 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Net twee broodjes hagelslag gegeten
Oh geen dank man. Ik meen het hoor.quote:
Die zal ik ongetwijfeld nog hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik scrollde snel, en toen las ik hartslag
Met een paar bedrijven gaan praten. Een afgedankte UPS en torenmateriaal is wel bij elkaar te krijgen en staal voor de rest is niet zo heel erg duur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar tover je dit allemaal vandaan?
Is wel te hopen voor jequote:Op maandag 15 augustus 2016 10:11 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Die zal ik ongetwijfeld nog hebben
Bahquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:43 schreef Drug het volgende:
[..]
kokosmelk met banaan en wat havermout in de blender, dan avocado en pecannoten erin
Weet ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh geen dank man. Ik meen het hoor.
gauw maar een beetje crack roken danquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Bradge, vandaag is de eerste dag van de rest van je leven
Wat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Bradge, vandaag is de eerste dag van de rest van je leven
Vriendquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
gauw maar een beetje crack roken dan
Straks even een stukje wandelen, beetje bewegen op muziek ook, en richting mijn vader om even m`n auto te inspecteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op de planning?
3 sneetjes brood en nu een liter melk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:20 schreef madeliefff het volgende:
melk met cornflakes was mijn ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |