sowieso handig en sowieso volkoren havermout niet die brinta shizzlequote:
vroegquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer vroeg wakker(sinds 9 uur
)
de levenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Voor mijn doen vroeg
Eergisteren was het nog half 2![]()
En gisteren 10 voor 1
Vond het eigenlijk helemaal niet leukquote:
Lijkt No Man's Sky je wat? Het ziet er wel oke uit maar het lijkt me zo saai.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Game eigenlijk nauwelijks nogBen nog steeds bezig met uncharted 4, dit weekend nog wat gedaan.
Mijn volgende is denk ik No man Sky.
Dacht dat jij weg was gegaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben wel blij though1,3 kilo afgevallen deze week
quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben wel blij though1,3 kilo afgevallen deze week
Ja dat had hij gisteren ongeveer 3 keer aangekondigd maar bleef gewoon doorposten. Klassieke braddieacties.quote:
is ook beter voor het afvallen Bquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk helemaal niet leukIk wil weer wat ritme man, wat van m`n dag kunnen maken.. Leek wel een vleermuis
Oh dus nu in plaats van daadwerkelijk weg te gaan en een paar dagen later terug te komen gaat hij helemaal niet meer weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat had hij gisteren ongeveer 3 keer aangekondigd maar bleef gewoon doorposten. Klassieke braddieacties.
er is toch helemaal niemand meer die denkt dt hij echt wegblijft?quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat had hij gisteren ongeveer 3 keer aangekondigd maar bleef gewoon doorposten. Klassieke braddieacties.
ook dat is al eerder gebeurt hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dus nu in plaats van daadwerkelijk weg te gaan en een paar dagen later terug te komen gaat hij helemaal niet meer weg.
Ja klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dus nu in plaats van daadwerkelijk weg te gaan en een paar dagen later terug te komen gaat hij helemaal niet meer weg.
Ja, lijkt mij zeker wel wat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt No Man's Sky je wat? Het ziet er wel oke uit maar het lijkt me zo saai.
Toch wel? haha, hja zag al meerdere mensen zich helemaal verliezen in die game, ik wacht daarom ook maar evenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:44 schreef Drug het volgende:
[..]
o nms vind ik fucking vet maar werd te verslaafd dus weggelegd. ging van vrijdagavond tot zondagochtend ongeveer non stop![]()
Waar tover je dit allemaal vandaan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is meer iets voor op een heuveltop in tyfoon-gebieden.
Dit model is ook zeer geschikt en reduceert materiaalkosten tov die andere:
[ afbeelding ]
Ik zou dan wel ook aan de bovenzijde een lagerset doen net als bij die andere.
[..]
De complete installatie is niet eens zo moeilijk zelf te construeren.
Ook de stroomopwekspoelen zijn zelf te maken.
Een Uninterupted Power Supply Unit als buffer en inverter naar 220 volt ac zal wel kant en klaar aangekocht moeten worden.
Zo'n compleet feestje lijkt me ideaal voor afgelegen dorpjes in Azië, maar er is wat investering nodig. Ik schat zo'n EUR 20.000 voor 1 toren van 20 meter met 3 turbines van 1 kW elk.
Klopt, ook met het eventuele werken wat ik ga doen is het fijn om in elk geval een soort van normaal ritme te hebben he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
is ook beter voor het afvallen B
sta gewoon op eet wat, en doe wat
al is het schoonmaken/opruimen, iig iets waarvan je gelijk resultaat ziet dat motiveert om het te blijven doen en geeft ritme
Eerst was het tenminste nog een paar dagen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is toch helemaal niemand meer die denkt dt hij echt wegblijft?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, ook met het eventuele werken wat ik ga doen is het fijn om in elk geval een soort van normaal ritme te hebben he.
Ben net al aan het schoonmaken geslagen, fijn om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |