Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:43 schreef Redefine het volgende:
Billy Bakker moet gewoon het hoofdpersonage van een hockey stripboek worden.
Dit wilde ik net postenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dus
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dus
Ik bespeur hier kijkers van Utopiaquote:
Kloptquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij heet ze ook Bakker HAHAHAHAHA GENOTTT
Ik hoopte op een juichtopic, is het weer verkapte SC geworden...quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Nattekat nu niet ingrijpt
Ik moet soms verplicht meekijken anders krijg ik een gagball in mijn mond en een aubergine in mn reet dusja keus zo gemaakt Hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Ik bespeur hier kijkers van Utopia
Je zat tijdens de wedstrijd zelf ook te slowchatten. Vrij inconsequent weer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[info]
Dit is een hockeytopic. Voor slowchat, ga naar dit topic: OS / [SC] FOK! Holland House #3 SC genot
[/info]
sowquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zat tijdens de wedstrijd zelf ook te slowchatten. Vrij inconsequent weer.
Andere mods geven jou gelijk Tagliano.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
40 posts SC vergelijken met 3quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niemand gaat meer posten let opquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
40 posts SC vergelijken met 3
Nu weer over hockey en vernedering van Aussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |