quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal daarna wel aangifte hebben gedaan van aanranding zeker.
Een sympathiek en lekker wijf. Ik zou het wel wetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:39 schreef Bolasie het volgende:
De kont van Dione (een paar dagen terug op tv te zien) is wel god natuurlijk
Dionne is plat als een visje
preciesquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft wel DionneGodin geïnterviewd
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar. Ze is niet lelijk hoor, maar ook niet speciaal imo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een sympathiek en lekker wijf. Ik zou het wel weten
Over welke straten loop jij zoal?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar
Dit dus. Caldas kan hier slechts van dromen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
preciesik heb haar meerdere malen van dichtbij mofen bekijken, zelfs nog een foto met haar
Niet in boerendorpen vermoed ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over welke straten loop jij zoal?
De straten van Rotterdam natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over welke straten loop jij zoal?
Over overschat gesprokenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik Helene Hendriks van dichtbij mogen bekijken
Heb ik ook 1 x gehad, bleek het Hans Kraaij te zijn aan de voorkantquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik Helene Hendriks van dichtbij mogen bekijken
Dat wist ik al ja. Uiteraard moeten we nu wel de specifieke straten te weten komenquote:
Tijd om eens met jou over een straatje te lopen danquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De straten van Rotterdam natuurlijkUiteraard wel in de goede buurt
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar. Ze is niet lelijk hoor, maar ook niet speciaal imo.
PC Hoofdstraat zal het ook niet zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wist ik al ja. Uiteraard moeten we nu wel de specifieke straten te weten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |