Dat zegt ze niet....quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:50 schreef Joezi het volgende:
Wel schokkend als je kind in de gezondheidszorg wil ja
Ik vind het deels leuk en deels ratelend ja. Ook omdat ze snel praat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:53 schreef Loekie1 het volgende:
Beetje een rateltante. Ik had gehoopt dat het meer een filosofisch type zou zijn. Ze wil te perfect formuleren en laat te weinig aan de verbeelding over.
Ja, ik ben ook fan. Dit boek he?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:53 schreef Moonah het volgende:
Zij kan zó treffend schrijven vanuit het perspectief van het beschadigde kind. Heel subtiel, maar oh zo raak.
Hopelijk wordt ze straks moe van haarzelf, dan wordt het vast beter.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het deels leuk en deels ratelend ja. Ook omdat ze snel praat.
passend kapsel bij jouw beeldquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze heeft wel een enge oogopslag, zo nu en dan.
Jekyll and Hyde typetje, vrees ik.
Ja! Zo ontroerend. Maar niet melodramatisch.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:55 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook fan. Dit boek he?.
[ afbeelding ]
Ook nog iets inhoudelijks te melden?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou ie de sleutels van Jeroen zijn boot hebben? Jeroen nog op vakantie, toch?
Zo misschien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook nog iets inhoudelijks te melden?
Ik vond het ontroerend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:02 schreef golfer het volgende:
Opeens weet je het: God is een zeehond.
Wat een kutverhaalquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:02 schreef golfer het volgende:
Als die was opgegeten door een haai dan was het pas een echt verhaal geweest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:02 schreef golfer het volgende:
Of aan zijn enkels gegrepen en meegetrokken naar een onderaards rijk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:06 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als die was opgegeten door een haai dan was het pas een echt verhaal geweest.
Of dat de haai op zijn minst een hapje had genomen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:06 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als die was opgegeten door een haai dan was het pas een echt verhaal geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |