Het is een pot met Murray dan is de sfeer op de baan altijd onder het vriespuntquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, op de baan. Geen sfeer
Nou ligt meer aan delpo in dit gevalquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het is een pot met Murray dan is de sfeer op de baan altijd onder het vriespunt
Is nog niet echt opblijven deze tijd toch?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hiervoor hoeven we niet op te blijven.
Ik bedoel meer dat dit geen epische vijfsetter gaat worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is nog niet echt opblijven deze tijd toch?
Lijkt me ook niet maar als het nog zo ver gaat wordt het wel epischquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dit geen epische vijfsetter gaat worden.
Zo rampzalig vind ik de sfeer niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Norrage het volgende:
Ik bedoel meer, op de baan. Geen sfeer, slecht tennis, beide spelers kunnen niet lopen...
Die zingende Argentijnen nu zijn wel gezellig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo rampzalig vind ik de sfeer niet.
Aan het publiek ligt het niet neequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo rampzalig vind ik de sfeer niet.
Best of 4 is vrij zeldzaam inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh dit is wel best of 5, het kan nog
Marteling?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zucht. Ik overweeg deze marteling uit te zetten.
Murray gaat winnen, dat vind ik an sich wel een flopshow.quote:
Oh zo, ja dat is inderdaad een flopshow maar zolang Delpo er nog wat van maakt vind ik het een topshow. Maar nu lijkt ie op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Murray gaat winnen, dat vind ik an sich wel een flopshow.
Als jij je eerste drie eerste servicen mist in belangrijke game dan gaat er iets mis.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Redelijke faal binnenkomer
BBCquote:
O mijn fout heb het geluid atm te zacht staan om te verstaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:50 schreef BobW het volgende:
[..]
Die zag het goed. De lijnrechter niet
Dubbelfinale mocht er ook wezen, damesfinale ook. Veel leuke partijen in de slotfase bij het tennis.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel duidelijk de vetste finale van deze spelen
Dubbel niet gezien, Dames was wel oké. Zou beter zijn als die ook gewoon 5 sets was geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dubbelfinale mocht er ook wezen, damesfinale ook. Veel leuke partijen in de slotfase bij het tennis.
Wel een beetje afgezaagde username hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:07 schreef Monopoly_Man het volgende:
MurrayDelpo
Mooie finale en emotioneel einde.
Wie is dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Zilver.
Deze baas won goud.
[ afbeelding ]
Nicolas Massu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wie is dat?
Ik ken maar 1 echte ultieme baas in t tennis.
[ afbeelding ]
Had t gezien idd. Bizar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Nicolas Massu.
Hij won ook de dubbel.
[ afbeelding ]
MADquote:
Volgens mij was die gelijk na die mixed finale al. Dacht hem toen te zien langskomen op de stream.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef Ambrosius het volgende:
Heel het stadion stroomt leeg en dan komt de ceremonie voor de mixed dubbel nog.
Die was al geweestquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef Ambrosius het volgende:
Heel het stadion stroomt leeg en dan komt de ceremonie voor de mixed dubbel nog.
veel potten in weinig tijd ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Opvallend dat ook Murray het een van zijn zwaarste partijen ooit noemde. Heftige omstandigheden wel dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |