Ben meer van de pindakaas.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ken je Sjakie en de Chocokadefabriek?
Ik ben bekender met Sjakie en de Chocoladefabriek.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ken je Sjakie en de Chocokadefabriek?
DDMquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:29 schreef knokkels het volgende:
Huppelend rondlopen met een grote smile, en opgetogen DDM overal heen trekken. Ik zie het voor me gewoon
Diverse metalen zijn ook prima voor de tuin.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gratis en ideaal voor de rozen.
Whehe, nee, nu niet, had ze in mijn oren.quote:
wat heb je nu weer gedaanquote:
Ja vooral die zware.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diverse metalen zijn ook prima voor de tuin.
Ook gratis...
Mijn ninja-edit was te traagquote:
ik was met apparatuur aan het slepen, ik leek wel een volleerde roadiequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben bekender met Sjakie en de Chocoladefabriek.![]()
Maar ik snap hem.![]()
Huppelend rondlopen met een grote smile, en opgetogen DDM overal heen trekken. Ik zie het voor me gewoon
Hehehe, een gedachte waar ik jarenlang mee rondgelopen heb en die me soms nog steeds wel eens besluipt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, dat is trouwens wel een erg negatief punt met de scheiding. Kan een weer duren voordat iemand me vind als ik weer eens wat doms heb gedaan zoals ergens vanaf flikkeren of in mijn hand zagen enzo.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, dat is trouwens wel een erg negatief punt met de scheiding. Kan een week duren voordat iemand me vind als ik weer eens wat doms heb gedaan zoals ergens vanaf flikkeren of in mijn hand zagen enzo.
Ik coach je wel als je hulp nodig hebt als je in je hand gesneden hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, dat is trouwens wel een erg negatief punt met de scheiding. Kan een weer duren voordat iemand me vind als ik weer eens wat doms heb gedaan zoals ergens vanaf flikkeren of in mijn hand zagen enzo.
Survivingquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
Welk een partij lieflijke liedjes weer![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
Welk een partij lieflijke liedjes weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |