please dont cry draai ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef knokkels het volgende:
Even een testje... Nadat de latency settings veranderd zijn, moet je weer "leeg" beginnen.
Dus is tail nu Traktor aan het afsluiten, en weer inloggen op de stream
ben aan het streamenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naaktfotos van Henkelien naar knokkels sturen helpt niks voor je problemen he?
Waarom dan ook Traktor?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef knokkels het volgende:
Even een testje... Nadat de latency settings veranderd zijn, moet je weer "leeg" beginnen.
Dus is tail nu Traktor aan het afsluiten, en weer inloggen op de stream
Dat hoor ik nu.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naaktfotos van Henkelien naar knokkels sturen helpt niks voor je problemen he?
I'm just trying to helpquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het de schuld van Knokkels...
Omdat ie daarmee streamt. Ik weet niet zeker of die latency settings on the fly worden bijgewerkt met Traktor, daarom.quote:
Snap ik, maar kennelijk werkt dat dus niet goed...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat ie daarmee streamt. Ik weet niet zeker of die latency settings on the fly worden bijgewerkt met Traktor, daarom.
Vervelend. Hopelijk vind je er snel een oplossing voor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
[ afbeelding ] probleem gevonden.
dit is met kabel ik ga morgen maar eens beneden meten en kpn bellen
Oww... wow... Dat is best wel karigquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
Met zo'n upload gaat het niet goed idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
Nahuh. Niet bellen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
Ah!quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nahuh. Niet bellen.
@KPNWebcare. Die snappen het beter.![]()
En ze zijn momenteel nog bereikbaar
ik ga eerst ff beneneden metenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nahuh. Niet bellen.
@KPNWebcare. Die snappen het beter.![]()
En ze zijn momenteel nog bereikbaar
Zij kunnen dat ook doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |