Ik ook, maar ik vind het juist handig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb fotografisch geheugen, dat is erg lastig soms.
Jij kent hem persoonlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben realist, die heeft het gewoon goed gedaan en zijn beste onderdeel komt nog.
Onthoud de meest nutteloze feiten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het juist handig.
mijn foto's zijn nogal vervaagdquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb fotografisch geheugen, dat is erg lastig soms.
Paard en ruiter al vanaf geboorte eik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij kent hem persoonlijk?![]()
Mooie stal heeft ie
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onthoud de meest nutteloze feiten.
Ik ken de afstamming van erg veel paarden uit mijn hoofd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]Same here! Je kon me vroeger een willekeurig plaatje van Suske & Wiske laten zien en ik kon je zo vertellen uit welk album het kwam, en zelfs op welke pagina en waar op de pagina!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
De bandnamen en titel van nummer zijn ook geweldig.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is moe (kan ogen niet meer open houden) en gaat slapen.
Veel plezier nog en tot morgen.
* Elfletterig heeft veel zin in morgenavond![]()
Trusten
Lekker fris, die doosquote:
Slaap lekker Elfquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is moe (kan ogen niet meer open houden) en gaat slapen.
Veel plezier nog en tot morgen.
* Elfletterig heeft veel zin in morgenavond![]()
Trusten
Zwart geld stinkt nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn geld uit oude sok wil je niet ruiken.
Hehehe enjoy!quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het gaat helemaal los hier, Thai wierie erbij, van die gepeste met touwtjes.
lekker wel ...quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zucht. http://radio49.nl/listen.pls
Thai stick?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het gaat helemaal los hier, Thai wierie erbij, van die gepeste met touwtjes.
FANNquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
FANN![]()
* knokkels druipt van stoel af
Woohooquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, die waren op doorreis en schoonzoon heeft brok gekregen.
Ken je het ruiken dan ?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je de hele dag in je bed liggen stinken ofzo?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is de muziek beetje naar je zin?
Nee, maar wel op de één of andere manier ''druk'' vraag me niet met watquote:
Vind het wel grappig om te zien dat ik meer aandacht van andere vrouwen krijg sinds trouwen en dan ook nog wat knollen erbij.quote:
Leef met je mee Sjoef.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest .. Maar ik vind je nog net zo lief hoor
ik vind jou ook wel lief hoor Chuf, alleen je hebt nooit een mening ofzo...quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest .. Maar ik vind je nog net zo lief hoor
zijn het de knollen of ben jij het die ze zo aantrekt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vind het wel grappig om te zien dat ik meer aandacht van andere vrouwen krijg sinds trouwen en dan ook nog wat knollen erbij.
Heb je liever een dwarsligger?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel lief hoor Chuf, alleen je hebt nooit een mening ofzo...
kweeniet
Nee, ook niet.. kweeniet wat ik bedol eigenlijk, of kan het niet uitleggenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je liever een dwarsligger?
De oudste is 27 en ben inmiddels 34 jaar getrouwd, het was liefde op 1e blik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn het de knollen of ben jij het die ze zo aantrekt?
met je knol of met je muts?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De oudste is 27 en ben inmiddels 34 jaar getrouwd, het was liefde op 1e blik.
Ik ben daar nooit zo duidelijk in idd.. Misschien hou ik me wel met opzet wat op de vlakte.. Ik ben heel algemeen, maar toch mezelfquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel lief hoor Chuf, alleen je hebt nooit een mening ofzo...
kweeniet
Weet zeker dat we samen gezellig kunnen stappen, heb mijn eigen muts al.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef FANN het volgende:
Ik heb niet zoveel met knollen Piet dus van mij heb je niks te vrezen
o jawel, stappen kan welquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet zeker dat we samen gezellig kunnen stappen, heb mijn eigen muts al.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn het de knollen of ben jij het die ze zo aantrekt?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]! Heb ik al die jaren een kat gehad, blijkt het dat ik een PAARD moest hebben
!
Tweelingen toevallig?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit zo duidelijk in idd.. Misschien hou ik me wel met opzet wat op de vlakte.. Ik ben heel algemeen, maar toch mezelf
wordt jij ooit wel een boos?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit zo duidelijk in idd.. Misschien hou ik me wel met opzet wat op de vlakte.. Ik ben heel algemeen, maar toch mezelf
Ik denk dat je mij wel zo onder tafel zuiptquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben Brabander die zijn inmiddels berucht daarvoor.
quote:
Heb keer verloren van schoonmoeder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij wel zo onder tafel zuipt
Maar ik ben je schoonmoeder niet, belief me...........quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb keer verloren van schoonmoeder.
Droge kloten zijn nooit grappigquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:34 schreef FANN het volgende:
ik vind dat droogkloterig dan wel weer grappig
Da's een taaie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik ben je schoonmoeder niet, belief me...........
Aha!quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger met vrouw wel ... Nu bijna nooit meer
Daar is niks voor nodig met jouw gestelquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij wel zo onder tafel zuipt
Is er geen baantje ergens als diplomaat ergens voor je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger met vrouw wel ... Nu bijna nooit meer
Das veels te lang geleden... Ben ik vergetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha!
waarom werd je boos dan?![]()
vertel eens
Te hard gebakken?quote:
neequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is niks voor nodig met jouw gestel
ja jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Das veels te lang geleden... Ben ik vergeten
Ooit wel bij BUZA op visitatie geweest voor op de ambassades en zo ... Niets gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is er geen baantje ergens als diplomaat ergens voor je?
Jammer, je lijkt me wel goede kandidaat daarvoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit wel bij BUZA op visitatie geweest voor op de ambassades en zo ... Niets geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |