Een mirakel, een wonder!quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:41 schreef knokkels het volgende:
WoohooGeen andere nummers er doorheen
Ik ben bang dat je te vroeg hebt gejuicht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:41 schreef knokkels het volgende:
WoohooGeen andere nummers er doorheen
Ik had nog wel een marge ingebouwdquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je te vroeg hebt gejuicht.
Ik weet niet hoe je latency settings nu staan?quote:
ben ik het mee eensquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot 22.00 uur is inderdaad misschien lang genoeg...
Onder de huidige omstandigheden is het nog een hele zit om dat als luisteraar vol te houden, hoe goedbedoeld deze uitzending ook is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot 22.00 uur is inderdaad misschien lang genoeg...
geen flauw idee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus, hoe krijg je het elke keer voor elkaar?
bekabeld. ben de hele week bij mijn vriendin geweest daht dat hij het gewoon deedquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:46 schreef ToT het volgende:
Tail, draai je draadloos?
En zijn er meer mensen bij jou thuis online nu?
Ben je met nog meer dingen bezig?
Dan is het de schuld van Knokkels...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef tailfox het volgende:
ik heb alles ge3daan wat knokkels heeft gezegd.
ik heb alleen een browser open.
Naaktfotos van Henkelien naar knokkels sturen helpt niks voor je problemen he?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef tailfox het volgende:
ik heb alles ge3daan wat knokkels heeft gezegd.
ik heb alleen een browser open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |