wordt jij ooit wel een boos?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit zo duidelijk in idd.. Misschien hou ik me wel met opzet wat op de vlakte.. Ik ben heel algemeen, maar toch mezelf
Ik denk dat je mij wel zo onder tafel zuiptquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben Brabander die zijn inmiddels berucht daarvoor.
quote:
Heb keer verloren van schoonmoeder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij wel zo onder tafel zuipt
Maar ik ben je schoonmoeder niet, belief me...........quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb keer verloren van schoonmoeder.
Droge kloten zijn nooit grappigquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:34 schreef FANN het volgende:
ik vind dat droogkloterig dan wel weer grappig
Da's een taaie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik ben je schoonmoeder niet, belief me...........
Aha!quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger met vrouw wel ... Nu bijna nooit meer
Daar is niks voor nodig met jouw gestelquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij wel zo onder tafel zuipt
Is er geen baantje ergens als diplomaat ergens voor je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger met vrouw wel ... Nu bijna nooit meer
Das veels te lang geleden... Ben ik vergetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha!
waarom werd je boos dan?![]()
vertel eens
Te hard gebakken?quote:
neequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is niks voor nodig met jouw gestel
ja jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Das veels te lang geleden... Ben ik vergeten
Ooit wel bij BUZA op visitatie geweest voor op de ambassades en zo ... Niets gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is er geen baantje ergens als diplomaat ergens voor je?
Jammer, je lijkt me wel goede kandidaat daarvoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit wel bij BUZA op visitatie geweest voor op de ambassades en zo ... Niets geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |