Nee, maar wel op de één of andere manier ''druk'' vraag me niet met watquote:
Vind het wel grappig om te zien dat ik meer aandacht van andere vrouwen krijg sinds trouwen en dan ook nog wat knollen erbij.quote:
Leef met je mee Sjoef.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest .. Maar ik vind je nog net zo lief hoor
ik vind jou ook wel lief hoor Chuf, alleen je hebt nooit een mening ofzo...quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest .. Maar ik vind je nog net zo lief hoor
zijn het de knollen of ben jij het die ze zo aantrekt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vind het wel grappig om te zien dat ik meer aandacht van andere vrouwen krijg sinds trouwen en dan ook nog wat knollen erbij.
Heb je liever een dwarsligger?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel lief hoor Chuf, alleen je hebt nooit een mening ofzo...
kweeniet
Nee, ook niet.. kweeniet wat ik bedol eigenlijk, of kan het niet uitleggenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je liever een dwarsligger?
De oudste is 27 en ben inmiddels 34 jaar getrouwd, het was liefde op 1e blik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn het de knollen of ben jij het die ze zo aantrekt?
met je knol of met je muts?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De oudste is 27 en ben inmiddels 34 jaar getrouwd, het was liefde op 1e blik.
Ik ben daar nooit zo duidelijk in idd.. Misschien hou ik me wel met opzet wat op de vlakte.. Ik ben heel algemeen, maar toch mezelfquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel lief hoor Chuf, alleen je hebt nooit een mening ofzo...
kweeniet
Weet zeker dat we samen gezellig kunnen stappen, heb mijn eigen muts al.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef FANN het volgende:
Ik heb niet zoveel met knollen Piet dus van mij heb je niks te vrezen
o jawel, stappen kan welquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet zeker dat we samen gezellig kunnen stappen, heb mijn eigen muts al.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn het de knollen of ben jij het die ze zo aantrekt?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]! Heb ik al die jaren een kat gehad, blijkt het dat ik een PAARD moest hebben
!
Tweelingen toevallig?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit zo duidelijk in idd.. Misschien hou ik me wel met opzet wat op de vlakte.. Ik ben heel algemeen, maar toch mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |