Ik Googelde dit en schrok me wezenloos.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu op RTL 5 over Harlequin kinderen.
Zo zielig.
misschien moet je eens met paxcon samen gaan studerenquote:
Ik haat vrouwen helemaal niet. En ik vind mannen niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet je eens met paxcon samen gaan studeren
Want dit in combinatie met je vrouwenhaat
dan heb je de juiste man nog niet ontmoetquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen helemaal niet. En ik vind mannen niet aantrekkelijk.
Had je er niet van gehoord?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik Googelde dit en schrok me wezenloos.
Mannen kunnen geen 7 kinderen baren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan heb je de juiste man nog niet ontmoet
Nee, ik lees het inderdaad. Die baby's vind ik gewoon eng zelfs. Ik denk niet dat ik daar mee om zou kunnen gaan, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je er niet van gehoord?
Is tijd erg populair geweest op fok.
Worden meestal niet oud.
Wel als het je eigen vlees en bloed is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik lees het inderdaad. Die baby's vind ik gewoon eng zelfs. Ik denk niet dat ik daar mee om zou kunnen gaan, om eerlijk te zijn.
natuurlijk nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als het je eigen vlees en bloed is.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als het je eigen vlees en bloed is.
Zou ook een spuitje erin zetten als het kon. Zo'n kindje laat je toch niet lijden? Zeker als ze toch niet oud worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
natuurlijk niet
Het is voor iedereen beter dat zo vroeg mogelijk te beëindigen
Moord is nooit goed. En 50% overleeft het.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou ook een spuitje erin zetten als het kon. Zo'n kindje laat je toch niet lijden? Zeker als ze toch niet oud worden.
Euthanasie is geen moord.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord is nooit goed. En 50% overleeft het.
is geen moordquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord is nooit goed. En 50% overleeft het.
pff arme jongen. Waarom doen ze hem dit aanquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als er nog een medisch uitzicht is. Zoals bij dit kind:
[ afbeelding ]
Denk niet dat hij dat zelf zo ziet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff arme jongen. Waarom doen ze hem dit aan
hij weet niet beter nuquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat zelf zo ziet.
Ook maar een spuitje?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
In hetzelfde programma was er ook iemand die een Toto-wond had.
Was bizar om te zien.
ik heb geen vrouwenhaatquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet je eens met paxcon samen gaan studeren
Want dit in combinatie met je vrouwenhaat
Jij niet nee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nergens wat over gezegd joh.
Doe niet zo sneu.
Niet willen dat iemand de rest van zijn (korte) leven alleen paar pijn en misere heeft, vind ik niet een gebrek aan respect.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij niet nee.
Vind het gebrek aan respect voor menselijk leven in deze chat een beetje zorgwekkend.
Dat is niet het geval. Een paar minuten en ik zal al allerlei verhalen van mensen die het hebben overleefd en een prima leven hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet willen dat iemand de rest van zijn (korte) leven alleen paar pijn en misere heeft, vind ik niet een gebrek aan respect.
Maar ieder zijn ding.
misschien heeft hij voor zichzelf nog niet geaccepteerd op jongens te vallen vanwege ideale plaatje wat hij altijd propageert?quote:
Een Toto-wondquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
In hetzelfde programma was er ook iemand die een Toto-wond had.
Was bizar om te zien.
snel volposten en HOMO SC van makenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien heb ik daarmee iedereen weggejaagd
1quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
snel volposten en HOMO SC van maken
ja staat aanquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat moeten we niet hebben
hockeymannen beginnen nu
npo1 is interessantquote:
zo met een net en smashen is wel lastig. Beter gewoon op de camping chill overspelenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef JimmyDean het volgende:
Zou wel weer eens badminton willen spelen, was er vroeger echt heel goed in.
net was het heel spannend.quote:
Ja, ik speelde badminton zoals zij dat doen, in een sporthal. Niet campingbadminton.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
zo met een net en smashen is wel lastig. Beter gewoon op de camping chill overspelen
Dit was niet de halve finale hè.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:16 schreef supersof het volgende:
Huh gaan ze vandaag niet meer verder met 200m vrouwen
Ja kijk nu ook. Wat een hel. Ik zou keihard verdrinken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef supersof het volgende:
10km open water pfff, verschrikkelijk
ik zou 3 minuten schoolslag kunnen doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja kijk nu ook. Wat een hel. Ik zou keihard verdrinken.
Ze zijn al anderhalf uur bezig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou 3 minuten schoolslag kunnen doen
26 jaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:38 schreef JimmyDean het volgende:
Hmm... blijkbaar verdrinken er ook zwemmers tijdens wedstrijden... https://en.wikipedia.org/wiki/Fran_Crippen
Doe even brengenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka staat brownies voor mij te maken
Hoe laat verwachten jullie mij?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka staat brownies voor mij te maken
quote:
We gaan ze allemaal zelf oppeuzelen, als ware fatties.quote:
Ga je dan je hoofd opensnijden? :squote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
We gaan ze allemaal zelf oppeuzelen, als ware fatties.
Lees: Ik ga ze allemaal in mijn bolle hoofd stoppen
Wat is er gewonnen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Wat een absurde gouden medailleGewoon even de koningin van de Spelen beaten
Turngoud bij de vrouwenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er gewonnen?
Ik zie Jaimie te kijken.
Ja echt leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Turngoud bij de vrouwen![]()
Eerste keer in geschiedenis
Vond die nummer 2 wel schattig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Montelly het volgende:
Ben blij dat die Amerikaanse niet geworden is![]()
![]()
Ze gaan ons allemaal trollen strakss en eindigen met meer goud dan in Sydney. Zou wat zijn na zo`n eerste weekquote:
Dafne haalt never nooit goud.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gaan ons allemaal trollen strakss en eindigen met meer goud dan in Sydney. Zou wat zijn na zo`n eerste week
Knap.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Turngoud bij de vrouwen![]()
Eerste keer in geschiedenis
Er zijn er nog wel een paar hoor die goud kunnen pakken. Moet wel alles meezitten natuurlijkquote:
Om 100 meter bij vrouwen te winnen moet je sowieso een clit van min 5cm hebben.quote:
Net als Sharon van Rouwendaal. Ook net een vent.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Om 100 meter bij vrouwen te winnen moet je sowieso een clit van min 5cm hebben.
Ik zou het bereiden ervan niet zo heel prettig ivnden denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap.
Ik zat te kijken naar jacht op wilde zwijnen, en het bereiden daarvan. Zou ik misschien ook wel eens willen doen.
Asterix en Obelix?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap.
Ik zat te kijken naar jacht op wilde zwijnen, en het bereiden daarvan. Zou ik misschien ook wel eens willen doen.
Koken?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het bereiden ervan niet zo heel prettig ivnden denk ik
Zoiets, ja.quote:
Het fileren en alles jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koken?
Of bedoel je het snij werk?
[..]
Zoiets, ja.
Jaimie Oliver's Food Escapes.
Ja, dat lijkt me wel lastig. Maar wel iets moois om eens gedaan te hebben. Meer begrip krijgen voor je voedsel en alles.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het fileren en alles jaLijkt je dat niet vies als je hem net geslacht hebt?
Israel is altijd goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind jou raarder. Joden niet waarderen![]()
![]()
Israël![]()
FREEPALESTINAquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind jou raarder. Joden niet waarderen![]()
![]()
Israël![]()
Jordanië is Palestina.quote:
beit mij niet weetje gekkie senkiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jordanië is Palestina.
Weet je overigens hoeveel arabieren er in palestina woonden voordat de Joden kwamen?
Typen kan je ook al niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
beit mij niet weetje gekkie senki
jij bent zeker een joodquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
Het waren er 700.000. En ze woonden in hutjes in de woestijn. Toen de Joden kwamen en het land bewerkten, en met veel pijn en moeite een bloeiend land opbouwden, kwamen er ineens allerlei Arabieren uit Transjordanië en Syrië om te profiteren. Dat zijn de voorvaders van de Palestijnen.
Nee, ik ben iemand die om feiten geeft en niet zomaar napraat was moslimgekkies op facebook gooien.quote:
Je was toch een naziquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik ben iemand die om feiten geeft en niet zomaar napraat was moslimgekkies op facebook gooien.
nonsensquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Israel was eerst van de arabieren/moslims
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
drinke nog een halfe liter jungens
lekker hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaaa rustig man beetje dronken klein beetje![]()
en jij?
Zal wel weer dolle boel worden bij de sociale werkplaats.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
beter man
laaste week vakantie dan weer aan de bak
balen manquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
beter man
laaste week vakantie dan weer aan de bak
zal de groetjes doen aan je familliequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal wel weer dolle boel worden bij de sociale werkplaats.
jajoh genieten nou t nog kanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:28 schreef Sked het volgende:
[..]
balen man
maar gewoon beetje rustig beginnen toch
Mijn familie is high class. Joden hebben geld jeweet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zal de groetjes doen aan je famillie
optyfuhquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn familie is high class. Joden hebben geld jeweet.
Je bent toch wel joods?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn familie is high class. Joden hebben geld jeweet.
Ja, zag er wel lekker uit. Jammer dat die jongen gedwongen wordt om vegetarisch te eten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
Jimmy het lijkt wel of Nick zo'n vibrator gebruikt bij het hamburgers maken
alles voor de vlogsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, zag er wel lekker uit. Jammer dat die jongen gedwongen wordt om vegetarisch te eten.
Dat zijn types als Sof.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch denk ik niet dat wij de doelgroep zijn
Ja maar als je filmpjes van meets ziet, zijn dat echt wel 17-18+quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh jonger
Hoe ze soms praat denk ik 8-14
Oh nog niet gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja maar als je filmpjes van meets ziet, zijn dat echt wel 17-18+
quote:
heyquote:
beenham en hm saus kun je overal krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:19 schreef supersof het volgende:
Ik heb echt heel erg zin in een bagel van bagels&beans.
Die met beenham en honing mosterd saus
schat kan je please ff op dm komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hey
Ik wilde eigenlijk alweer gaan
Niet te veel drinken he x
maar daar is het echt heel lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beenham en hm saus kun je overal krijgen
Oké ja doe maar snelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
schat kan je please ff op dm komen
kheb serieus je hulp nodig
over vijf uur en zes minuten alquote:
Ik kan zelf hm saus makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
maar daar is het echt heel lekker
ik vast ook welquote:
ik durf denk ik niet te kijken morgenquote:
Haha hoezo niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik durf denk ik niet te kijken morgen
ik ben bang dat ik dom doequote:
we zullen het zienquote:
ja best welquote:
Zou wel beetje een letdown zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja best wel
Maar misschien zit ik er helemaal niet in, kan ook nog
dan gaan we bonnie haatmail sturenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja best wel
Maar misschien zit ik er helemaal niet in, kan ook nog
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan gaan we bonnie haatmail sturen
voor mij nog tien dagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:37 schreef supersof het volgende:
Nog een paar dagen en dan krijgen we eindelijk weer geld pfff
jammer hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dan hou je het ook niet echt goed vol zeg
maar was troll van mij ik doe daar niet aan mee
krijg je geen zorgtoeslag?quote:
doe niet zo mal ik lig hier naakt op bed en ik kan er gewoon vanaf blijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:50 schreef Paxcon het volgende:
zeker als ik met jullie over nofap ga praten gaat het me natuurlijk al niet lukken
ja maar jij bent niet teringgayquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe niet zo mal ik lig hier naakt op bed en ik kan er gewoon vanaf blijven
nee dat is me te platvloersquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al wat fuckbuddy's opgedoken via grindr dan
Wat moet je nou met die minderjarige meisjes manquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik las vandaag over een Hockey festival waar veel minderjarige meisjes komen. Ik ben een generatie te laat
die festivals waren er tien jaar geleden vast ook welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik las vandaag over een Hockey festival waar veel minderjarige meisjes komen. Ik ben een generatie te laat
Geen last van op web whatsappquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:00 schreef supersof het volgende:
Vinden jullie het ook irritant dat je rond twee uur niet kan appen omdat hij dan een back up maakt
jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:00 schreef supersof het volgende:
Vinden jullie het ook irritant dat je rond twee uur niet kan appen omdat hij dan een back up maakt
gelukkig ken je je plaats en ga je er niet heenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
Je zal je kont anders goed voelen daarnaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee dat is me te platvloers
moet wel wat gevoel bij zitten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zal je kont anders goed voelen daarna
dan ben je zo'n ouwe viespeukquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:01 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig ken je je plaats en ga je er niet heen
krijg wel berichten binnen maar kan ze niet bekijken pfffquote:
met wie app je op dit tijdstipquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:00 schreef supersof het volgende:
nieuwe date fixen tochquote:
Heb je zoveel fanmail dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:02 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg wel berichten binnen maar kan ze niet bekijken pfff
nee gewoon appjesquote:
valt wel meequote:
mortaxxquote:
heb je nog steeds hetzelfde nummer?quote:
jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:16 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je nog steeds hetzelfde nummer?
echt stalkerigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb jouwe geloof ik
maar weet dat je niet op prijs stelt als ik app
is die ene kitten op insta jouw kat?quote:
nee was in een hostelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
is die ene kitten op insta jouw kat?
die is erg schattig jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee was in een hostel
Had hem zo mee willen nemen
Hahah het was echt raar om jezelf te zien. Maar gelukkig deed ik niet gek.quote:
Net gekeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahah het was echt raar om jezelf te zien. Maar gelukkig deed ik niet gek.
Ik op een shoutout naar Insomnia van het FOK! forumquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net gekeken.
Had gehoopt op meer gepraat
we hebben wel langer gepraat dan dat, maar is niet gefilmd hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net gekeken.
Had gehoopt op meer gepraat. Het was slechts 2 zinnen.
De weg naar beroemdheid ligt nu voor je open.
Zou ik doen als ik bekend was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik op een shoutout naar Insomnia van het FOK! forum
Vond het wel grappig om je stem eens te horen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:11 schreef supersof het volgende:
[..]
we hebben wel langer gepraat dan dat, maar is niet gefilmd haha
helft bovenbeen, iets langerquote:
dan is het gelijk iets feestelijksquote:
Anders te blootquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
dan is het gelijk iets feestelijks
niet echt casual
huhquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik sta bijna een uur onder de douche nu
m'n telefoon is waterdichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
huh
hoe kan je dan fokken
en waarom een uur onder de douche, zo lekker is dat niet toch
ik ga liever in bad, maar ja die moet je dan wel hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
m'n telefoon is waterdicht
is heerlijk warm en ontspannend
Welk merkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik draag een sexy blauwe boxershort.
Ik kende vroeger iemand die was opgepakt omdat ie bjorn borg onderbroeken ging stelen uit een vrachtwagen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:27 schreef Tjacka het volgende:
vroeger altijd bjorn borg kopen op de zwarte markt lol
ik kende vroeger iemand die alcoholist was en met mensen op een forum ging praten als hij lam wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kende vroeger iemand die was opgepakt omdat ie bjorn borg onderbroeken ging stelen uit een vrachtwagen.
wie was datquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kende vroeger iemand die alcoholist was en met mensen op een forum ging praten als hij lam was
He dat ben ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kende vroeger iemand die alcoholist was en met mensen op een forum ging praten als hij lam was
heb niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij
nu praat ik tegen je op telegram en je negeer
nee toen ben ik 30 kg afgevallenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:32 schreef Paxcon het volgende:
Inso was je niet viesdik in die periode?
oh wowquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee toen ben ik 30 kg afgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |