Ik Googelde dit en schrok me wezenloos.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu op RTL 5 over Harlequin kinderen.
Zo zielig.
misschien moet je eens met paxcon samen gaan studerenquote:
Ik haat vrouwen helemaal niet. En ik vind mannen niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet je eens met paxcon samen gaan studeren
Want dit in combinatie met je vrouwenhaat
dan heb je de juiste man nog niet ontmoetquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen helemaal niet. En ik vind mannen niet aantrekkelijk.
Had je er niet van gehoord?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik Googelde dit en schrok me wezenloos.
Mannen kunnen geen 7 kinderen baren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan heb je de juiste man nog niet ontmoet
Nee, ik lees het inderdaad. Die baby's vind ik gewoon eng zelfs. Ik denk niet dat ik daar mee om zou kunnen gaan, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je er niet van gehoord?
Is tijd erg populair geweest op fok.
Worden meestal niet oud.
Wel als het je eigen vlees en bloed is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik lees het inderdaad. Die baby's vind ik gewoon eng zelfs. Ik denk niet dat ik daar mee om zou kunnen gaan, om eerlijk te zijn.
natuurlijk nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als het je eigen vlees en bloed is.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als het je eigen vlees en bloed is.
Zou ook een spuitje erin zetten als het kon. Zo'n kindje laat je toch niet lijden? Zeker als ze toch niet oud worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
natuurlijk niet
Het is voor iedereen beter dat zo vroeg mogelijk te beëindigen
Moord is nooit goed. En 50% overleeft het.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou ook een spuitje erin zetten als het kon. Zo'n kindje laat je toch niet lijden? Zeker als ze toch niet oud worden.
Euthanasie is geen moord.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord is nooit goed. En 50% overleeft het.
is geen moordquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moord is nooit goed. En 50% overleeft het.
pff arme jongen. Waarom doen ze hem dit aanquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als er nog een medisch uitzicht is. Zoals bij dit kind:
[ afbeelding ]
Denk niet dat hij dat zelf zo ziet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff arme jongen. Waarom doen ze hem dit aan
hij weet niet beter nuquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat zelf zo ziet.
Ook maar een spuitje?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
In hetzelfde programma was er ook iemand die een Toto-wond had.
Was bizar om te zien.
ik heb geen vrouwenhaatquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet je eens met paxcon samen gaan studeren
Want dit in combinatie met je vrouwenhaat
Jij niet nee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nergens wat over gezegd joh.
Doe niet zo sneu.
Niet willen dat iemand de rest van zijn (korte) leven alleen paar pijn en misere heeft, vind ik niet een gebrek aan respect.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij niet nee.
Vind het gebrek aan respect voor menselijk leven in deze chat een beetje zorgwekkend.
Dat is niet het geval. Een paar minuten en ik zal al allerlei verhalen van mensen die het hebben overleefd en een prima leven hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet willen dat iemand de rest van zijn (korte) leven alleen paar pijn en misere heeft, vind ik niet een gebrek aan respect.
Maar ieder zijn ding.
misschien heeft hij voor zichzelf nog niet geaccepteerd op jongens te vallen vanwege ideale plaatje wat hij altijd propageert?quote:
Een Toto-wondquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
In hetzelfde programma was er ook iemand die een Toto-wond had.
Was bizar om te zien.
snel volposten en HOMO SC van makenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien heb ik daarmee iedereen weggejaagd
1quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
snel volposten en HOMO SC van maken
ja staat aanquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat moeten we niet hebben
hockeymannen beginnen nu
npo1 is interessantquote:
zo met een net en smashen is wel lastig. Beter gewoon op de camping chill overspelenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef JimmyDean het volgende:
Zou wel weer eens badminton willen spelen, was er vroeger echt heel goed in.
net was het heel spannend.quote:
Ja, ik speelde badminton zoals zij dat doen, in een sporthal. Niet campingbadminton.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
zo met een net en smashen is wel lastig. Beter gewoon op de camping chill overspelen
Dit was niet de halve finale hè.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:16 schreef supersof het volgende:
Huh gaan ze vandaag niet meer verder met 200m vrouwen
Ja kijk nu ook. Wat een hel. Ik zou keihard verdrinken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef supersof het volgende:
10km open water pfff, verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |