jammer hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dan hou je het ook niet echt goed vol zeg
maar was troll van mij ik doe daar niet aan mee
krijg je geen zorgtoeslag?quote:
doe niet zo mal ik lig hier naakt op bed en ik kan er gewoon vanaf blijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:50 schreef Paxcon het volgende:
zeker als ik met jullie over nofap ga praten gaat het me natuurlijk al niet lukken
ja maar jij bent niet teringgayquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe niet zo mal ik lig hier naakt op bed en ik kan er gewoon vanaf blijven
nee dat is me te platvloersquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al wat fuckbuddy's opgedoken via grindr dan
Wat moet je nou met die minderjarige meisjes manquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik las vandaag over een Hockey festival waar veel minderjarige meisjes komen. Ik ben een generatie te laat
die festivals waren er tien jaar geleden vast ook welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik las vandaag over een Hockey festival waar veel minderjarige meisjes komen. Ik ben een generatie te laat
Geen last van op web whatsappquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:00 schreef supersof het volgende:
Vinden jullie het ook irritant dat je rond twee uur niet kan appen omdat hij dan een back up maakt
jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:00 schreef supersof het volgende:
Vinden jullie het ook irritant dat je rond twee uur niet kan appen omdat hij dan een back up maakt
gelukkig ken je je plaats en ga je er niet heenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
Je zal je kont anders goed voelen daarnaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee dat is me te platvloers
moet wel wat gevoel bij zitten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zal je kont anders goed voelen daarna
dan ben je zo'n ouwe viespeukquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:01 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig ken je je plaats en ga je er niet heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |