Je kent Adele Bloemendaal ook al niet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:39 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb zomergasten op de achtergrond aanstaan en keek net even. Ik dacht dat een man aan het zingen was
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent Adele Bloemendaal ook al niet?
Gaat niet goed met mij, he?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent Adele Bloemendaal ook al niet?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gaat niet goed met mij, he?![]()
Van Adele heb ik laatst een documentaire/interview gezien. Wat was er toch laatst op tv van haar? Hoe dan ook, toen ben ik een beetje bijgepraat. Maar ik ken haar niet van vroeger ofzo
Adele heeft een unieke, zeer herkenbare stem. Ik dacht dat iedereen die wel zou kennenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gaat niet goed met mij, he?![]()
Van Adele heb ik laatst een documentaire/interview gezien. Wat was er toch laatst op tv van haar? Hoe dan ook, toen ben ik een beetje bijgepraat. Maar ik ken haar niet van vroeger ofzo
Ik merk hetquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Adele heeft een unieke, zeer herkenbare stem. Ik dacht dat iedereen die wel zou kennen
Oké!quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik merk hetVanaf nu herken ik hem ook
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik merk hetVanaf nu herken ik hem ook
Adele is zo goed als dood.quote:
Ze schijnt het zelf alleen (nog) niet te weten.quote:
Die is wel de laatstequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:47 schreef Postbus100 het volgende:
Deze documentaire (over Adele):
http://www.npo.nl/2doc/13-10-2014/AT_2023586
Ik heb er geen last van.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Erdbrink laat de verhalen niet de verhalen zijn, maar grijpt direct in als ze te ver afdrijven van zijn script. Jammer, t wordt storend.
Na dat eerdere fragment vermoedde hij natuurlijk dat zij een Rein wasquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Moonah het volgende:
Pfff, wat zaagde hij door over Aat Veldhoen zeg. Of ze hem een pil wilde geven...
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Na dat eerdere fragment vermoedde hij natuurlijk dat zij een Rein was
Moonahquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:00 schreef Moonah het volgende:
Oh, ik mis een hele pagina.traaage verbinding....
Docu uit de jaren tachtig over een koppel dat euthenasie wil plegen. Hij heeft haar daar eigenlijk in mee getrokken en helemaal gek gemaakt van het idee dat ze samen zouden gaan. Maar zij moet eerst van hem. Zij overlijdt en hij vertrekt naar Oostenrijk om te hertrouwenquote:
Wisselend. Fragmenten aardig, inhoud soms goed, een sterk half uurtje tussen half tien en tien uur, sindsdien weer wat weggezakt. Een vrouw die leeft in oude denkbeelden en de nieuwe realiteit niet wil onderkennen. Op sommige gebieden (emancipatie) is dat verhelderend en interessant, op andere vlakken (immigratie) vooral tenenkrommend.quote:
Boeiend.quote:
ah tnx. Zonde dat ik dat niet heb gezien. Ben met te veel tegelijk bezig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Docu uit de jaren tachtig over een koppel dat euthenasie wil plegen. Hij heeft haar daar eigenlijk in mee getrokken en helemaal gek gemaakt van het idee dat ze samen zouden gaan. Maar zij moet eerst van hem. Zij overlijdt en hij vertrekt naar Oostenrijk om te hertrouwen
quote:
Ik kan het me zo goed voorstellen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |