Ik pinkte weer een traantje weg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:54 schreef FANN het volgende:
Wauw! mooie film, wordt je wel treurig van
Ja..hij komt jaarlijks voorbijquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prachtig he, moest ook ff slikken. Had m al een keer gezien, lang geleden volgens mij ook bij zomergasten?
ik had hem nog nooit gezien...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prachtig he, moest ook ff slikken. Had m al een keer gezien, lang geleden volgens mij ook bij zomergasten?
nog nét niet, scheelde weinigquote:
Of je nog steeds van me houdt, ondanks alles.quote:
Volgens mij is Wilders populair geworden door 911 en de crisis, uitgerold via social media. Niet door de hoeveelheid allochtonen in Nederland, die waren er al in de 80er jaren. Jan Maat en de CP waren bv niet meer dan een obscuur groepje, toen het goed ging met Nederland.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar we hadden het over Nederland/West-Europa. Niet over de tegenstellingen tussen katholieke en protestante Ieren en de oorlog tussen Hutu's en Tutsi's.
Lijkt me sterk dat Geert Wilders zo populair had kunnen worden zonder grote groepen moslims in Nederland.
Maar er is inderdaad geen tweede Nederland of Frankrijk, waar de immigratie niet in een hoog tempo plaatsgevonden heeft. Dus zeker zullen we het niet weten omtrent populisme.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:03 schreef golfer het volgende:
EAJG, daar ben ik ook nog steeds lid van.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:03 schreef golfer het volgende:
EAJG, daar ben ik ook nog steeds lid van.
Lijkt me inderdaad dat de tijdsgeest ook een rol speelt, elf september en de latere aanslagen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:02 schreef Manono het volgende:
[..]
Volgens mij is Wilders populair geworden door 911 en de crisis, uitgerold via social media. Niet door de hoeveelheid allochtonen in Nederland, die waren er al in de 80er jaren. Jan Maat en de CP waren bv niet meer dan een obscuur groepje, toen het goed ging met Nederland.
Tenenkrommend.quote:
Voor het eerst vandaag dat ik je iets verstandigs zie melden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind haar filmpjes een stuk interessanter dan haar gedachten.
Ja, hij doet het goed.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:14 schreef Monolith het volgende:
Ik vind de stijl van Erdbrink toch wel aardig zo. Hij past zich goed aan aan de gast.
Ik weet dat ze humor hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:15 schreef Nadinarama het volgende:
Zijn we er al uit of feministen humor hebben?
Ja bedoelde ik ook. Tenenkrommend om te kijken. Maar zo goed gemaakt door Esther Hertog.quote:
Collega vertelde idd laatst dat zijn vrouw in de jaren ´70 moest opstappen als lerares toen ze gingen trouwen..bizarquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef golfer het volgende:
Er was nog een tijd dat je als vrouw automatisch werd ontslagen als je trouwde.
Toen de seks nog vies wasquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef golfer het volgende:
En jij leefde toen al?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef golfer het volgende:
Ja.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ik mis toch iets waar ik om kan lachen.
Bijna 100 jaar al kiesrecht voor vrouwen toch? Dat dan weer wel....quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:22 schreef Monolith het volgende:
Mensen vergeten volgens mij nog wel eens hoe recent dergelijke zaken nog zijn. Het is niet alsof vrouwen al honderd jaar dezelfde mogelijkheden hebben als mannen.
Tot 1956 waren vrouwen zelfs handelingsonbekwaam en mocht een gehuwde vrouw in Nederland niet zelfstandig een overeenkomst afsluiten. Alleen met medewerking van de man/echtgenoot kon een vrouw rechtshandelingen verrichten. Als de vrouw werk had en dus ook inkomsten, moest ze na de bruiloft ontslag hebben genomen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:22 schreef Monolith het volgende:
Mensen vergeten volgens mij nog wel eens hoe recent dergelijke zaken nog zijn. Het is niet alsof vrouwen al honderd jaar dezelfde mogelijkheden hebben als mannen.
Idd, vergeten we wel eens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:22 schreef Monolith het volgende:
Prioriteiten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:25 schreef luxerobots het volgende:
Een vrouw met vijf kinderen heeft de tijd helemaal niet voor die goede baan.
Lachen om vrouwen:quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef PlutoxMoon het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef PlutoxMoon het volgende:
Mensen vergeten ook wel eens hoe oud die ontwikkelingen zijn, het jaren 70 feminisme van mevrouw d'Ancona is niet het enige dat er ooit is geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:22 schreef Monolith het volgende:
Ik heb geen idee wat hier staat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mensen vergeten ook wel eens hoe oud die ontwikkelingen zijn, het jaren 70 feminisme van mevrouw d'Ancona is niet het enige dat er ooit is geweest.
???quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Mensen vergeten ook wel eens hoe oud die ontwikkelingen zijn, het jaren 70 feminisme van mevrouw d'Ancona is niet het enige dat er ooit is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |