Ja, echt ergquote:
niet terwijl je leeft. maar je kunt je deelname wel beheersenquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kunt jezelf nooit losmaken van de wereld
Mag dima hier ook in? Ik vraag dit voor dimaquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de real klb sc app nog
Geen zin om eerst heel dramatisch te verkondigen dat ik wegga om na tien minuten weer terug te komenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
hjb tegen mij.
Als je er niet tegen kan dat ik hier post Chloro, dan log je maar uit.
Leer het me? Vertel me meer?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:02 schreef Drug het volgende:
[..]
niet terwijl je leeft. maar je kunt je deelname wel beheersen
jij flipt vaker dan iedere anders in deze sc bij elkaar opgeteldquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
hjb tegen mij.
Als je er niet tegen kan dat ik hier post Chloro, dan log je maar uit.
wat is "de wereld"quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:02 schreef Drug het volgende:
[..]
niet terwijl je leeft. maar je kunt je deelname wel beheersen
Okequote:Op zondag 14 augustus 2016 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen zin om eerst heel dramatisch te verkondigen dat ik wegga om na tien minuten weer terug te komen
ja en door taal ongerepte gedachtenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dacht dat telepathie all1 met woorden was maar jij bedoelt qualia overdragen ofzo
conclusies*quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij flipt vaker dan iedere anders in deze sc bij elkaar opgeteld
misschien zelf eens je consequenties trekken
Heb weinig liefde, maar door jou lijkt het alsof mijn hart uit elkaar klapt van liefdequote:Op zondag 14 augustus 2016 19:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn liefde gaat veel verder dan dat soort puberale boomkapotmakerij
Heb je je keyboards al verkocht? Want dacht dat je zo'n gepassioneerde verzamelaar wasquote:
Rtquote:
als je zo weinig liefde hebt waarom is het dan zo overweldigend?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb weinig liefde, maar door jou lijkt het alsof mijn hart uit elkaar klapt van liefde
Nee alleen zijn hometrainer tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je je keyboards al verkocht? Want dacht dat je zo'n gepassioneerde verzamelaar was
is dit een uitnodiging?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij, ik, een joint, een mexicano, extreem luie stoelen en goede muziek
Omdat dat een weerspiegeling van jouw liefde isquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je zo weinig liefde hebt waarom is het dan zo overweldigend?
neequote:Op zondag 14 augustus 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wou eerst wat anders zeggen
kun jij raden wat?
He wat?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee alleen zijn hometrainer toch
Holy shit deze is zo smooth, die ga ik ook gebruikenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
probeer het te regelen maar ik mis nog één ingrediënt en dat ben jij
Post nr 211 van SC Hahahahaha die vannacht vol is gepost.quote:
is denk een heel persoonlijk iets, hangt af van je situatie nu en waar je mee zit. basically geloof ik dat hoe meer je jezelf en het bestaan begrijpt, hoe beter je wordt in levenquote:
geloofde nooit in de liefde tot ik jou ontmoettequote:Op zondag 14 augustus 2016 19:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat dat een weerspiegeling van jouw liefde is
hoe kun je het bestaan begrijpen/wat is jezelfquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:07 schreef Drug het volgende:
[..]
is denk een heel persoonlijk iets, hangt af van je situatie nu en waar je mee zit. basically geloof ik dat hoe meer je jezelf en het bestaan begrijpt, hoe beter je wordt in leven
Ja is ook heel zwaar voor je gewrichtenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij hield het geen twee minuten vol dus dat ding was kut
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Holy shit deze is zo smooth, die ga ik ook gebruiken
Geloofde niet in God totdat hij mij jou brachtquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geloofde nooit in de liefde tot ik jou ontmoette
dan beter bewegen op muziekquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja is ook heel zwaar voor je gewrichten
Komt omdat je verzuurd op zo'n hometrainerquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij hield het geen twee minuten vol dus dat ding was kut
De crosstrainer is alweer bij het grofvuilquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post nr 211 van SC Hahahahaha die vannacht vol is gepost.
Jij zit er constant op zekerquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Komt omdat je verzuurd op zo'n hometrainer
op allerlei manieren/de jungiaanse zelfquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe kun je het bestaan begrijpen/wat is jezelf
laten we samen de hemel op aarde ontdekkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geloofde niet in God totdat hij mij jou bracht
ik denk niet dat het mogelijk is om wat dan ook te begrijpen en ik geloof niet in psychoanalysequote:Op zondag 14 augustus 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
[..]
op allerlei manieren/de jungiaanse zelf
Oh dacht omdat je altijd zo verzuurd bent hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |