Braddie heeft weer zitten snitchen en nu is iedereen gebandquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Braddie heeft weer zitten snitchen en nu is iedereen geband
ben ik nou gek of zijn er posts wegquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil marshmallows met je roosteren bij kampvuur
Omg ik hoop op bepaalde usersquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Braddie heeft weer zitten snitchen en nu is iedereen geband
Chai, zeer, hoinkquote:
iedere vorm van communicatie is gevangenisquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:45 schreef Drug het volgende:
[..]
taal is geen gevangenis, in tegenstelling wat sommige onderwijzers en wetenschappers de wereld willen wijsmaken
zit graag gevangen in de taal van de liefdequote:Op zondag 14 augustus 2016 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iedere vorm van communicatie is gevangenis
Op zondag 14 augustus 2016 18:50 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben wel gekquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ik nou gek of zijn er posts weg![]()
want reageerde hier op ;s
behalve telepathiequote:Op zondag 14 augustus 2016 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iedere vorm van communicatie is gevangenis
Weet alleen dat hij alleen maar bieten heeft gegeten in Polen voor een paar weken maar de overige tijd van de laatste 6 maanden heb ik geen idee van.quote:
Doe niet alsof je het erg vindtquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar 6 maanden...
vind je beetje oppervlakkigquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe? Waar? Ik kan niet ontsnappen
door jezelf onafhankelijk te maken van hetgeen je dwarszit. oftewel de wereld en je egoquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe? Waar? Ik kan niet ontsnappen
je kunt jezelf nooit losmaken van de wereldquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:55 schreef Drug het volgende:
[..]
door jezelf onafhankelijk te maken van hetgeen je dwarszit. oftewel de wereld en je ego
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet alleen dat hij alleen maar bieten heeft gegeten in Polen voor een paar weken maar de overige tijd van de laatste 6 maanden heb ik geen idee van.
Wil mezelf vastmaken aan jouquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kunt jezelf nooit losmaken van de wereld
Cute ditquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent al onlosmakelijk verbonden met mijn hart
Welk geheimquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:58 schreef Chloroform het volgende:
Sorry dat ik je geheim openbaar heb gemaakt, huge
hzjbquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hjb jij doet stom tegen haar
ok dealquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal een keer snap sturen van mijn goddelijke maaltijden
Heb C <3 H in je hart gekerfdquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent al onlosmakelijk verbonden met mijn hart
Hij is bicuriousquote:
Hjb tegen hzawquote:
hjb tegen mij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb tegen hzaw
Of gewoon überhaupt
Wat is er een klb app?quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de real klb sc app nog
Hey Nielsquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
hjb tegen mij.
Als je er niet tegen kan dat ik hier post Chloro, dan log je maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |