alles wat ik eet is een traktatie voor de mond ik maak geen onderscheid tussen lekkernij, gezond ofzoquote:
maakt niet uit wat ondergaat wil het sws beleven met jou in m'n armenquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:29 schreef Chloroform het volgende:
De zon gaat onder, niet de zonneschijn, kut tt
trakteer mij een x in mn mondje danquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alles wat ik eet is een traktatie voor de mond ik maak geen onderscheid tussen lekkernij, gezond ofzo
Smooth afquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt niet uit wat ondergaat wil het sws beleven met jou in m'n armen
is poëzie, dan mag datquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:29 schreef Chloroform het volgende:
De zon gaat onder, niet de zonneschijn, kut tt
hoeveel mensen ga je nu nog vragen naar wat zij gebruiken ter vervanging van product x ipv gewoon te beginnen met veganistisch eten?quote:
Wil altijd in jouw armen zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt niet uit wat ondergaat wil het sws beleven met jou in m'n armen
Ober, lievvvquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:31 schreef Oberkullie het volgende:
AL DIE KUTNEWBIES MOETEN HUN BEK HOUDEN OVER BRADDIE GODVERDOMME
Braddie is van ons.
mag vrijwel iedere "newbie" meer dan ik jou magquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:31 schreef Oberkullie het volgende:
AL DIE KUTNEWBIES MOETEN HUN BEK HOUDEN OVER BRADDIE GODVERDOMME
Braddie is van ons.
echt zo'n niet noemenswaardige user iddquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag vrijwel iedere "newbie" meer dan ik jou mag
Neenquote:
dit wel beetne ja, beetje onzeker.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
hoeveel mensen ga je nu nog vragen naar wat zij gebruiken ter vervanging van product x ipv gewoon te beginnen met veganistisch eten?
Haha ik snap m, je noemt aber vet dikquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
haha jullie zijn echt vet dikke vrienden
tja maar Drug is helemaal niet van plan om veganistisch te gaan eten maar wil vooral interessant doen ;squote:Op zondag 14 augustus 2016 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit wel beetne ja, beetje onzeker.
door schade en schande wordt men wijs
Dat boeit echt niemand.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag vrijwel iedere "newbie" meer dan ik jou mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |