Nee niet heftig hoor. Kan ook wel in mij normale bitchmodus gaan hoor, maar daar kom ik niet voor naar de nws sc.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jeetje, als je dit al heftig vindt ga je het nog zwaar krijgen hier
Dan moet je niet naar de NWS SC komen. Hier zijn we nou eenmaal niet zo vriendelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee niet heftig hoor. Kan ook wel in mij normale bitchmodus gaan hoor, maar daar kom ik niet voor naar de nws sc.
Is gewoon een beetje stoeien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En paar dagen geleden was het nog een mogelijke date..
Spreek gewoon voor jezelf. Ik ben altijd vriendelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar de NWS SC komen. Hier zijn we nou eenmaal niet zo vriendelijk.
Dat is hier gewoon normaal en toegestaan hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee niet heftig hoor. Kan ook wel in mij normale bitchmodus gaan hoor, maar daar kom ik niet voor naar de nws sc.
Nou wat jammer dat ik blijf dan, doen we hier aan stomende goedmaakseks dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar de NWS SC komen. Hier zijn we nou eenmaal niet zo vriendelijk.
Welke van de twee dooien?quote:
Fokker hjb gwn plsquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is hier gewoon normaal en toegestaan hoor.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
Kan ook wel in mij normale bitchmodus gaan hoor,
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Spreek gewoon voor jezelf. Ik ben altijd vriendelijk.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Het staat er verdomme nog boven ook.
Jezus zeg
Al zou je me er nu ter plekke 10 miljoen voor geven als het lukt, dan nog zou ik hem niet omhoog krijgen denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou wat jammer dat ik blijf dan, doen we hier aan stomende goedmaakseks dan?
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie wat voor een rare perceptie jij had
Ze heeft soms zo haar buien ...quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al zou je me er nu ter plekke 10 miljoen voor geven als het lukt, dan nog zou ik hem niet omhoog krijgen denk ik
Oei nou die zit zeg, niet te veel proberen forceren. Zulke opmerkingen moeten eau natural komen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al zou je me er nu ter plekke 10 miljoen voor geven als het lukt, dan nog zou ik hem niet omhoog krijgen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |