quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
Had laatst wel een vrouw in de trein overtuigd dt ik joods ben
Ik was al bang dat het wat te subtiel was, fijn dat je het wat beeldender beschrijftquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan zo je kontgat over haar neus schuiven.
Ja, ze vroeg of ik moslim was en toen zei ik neen mevrouw ik ben joods. "Huh oh echt" en toen had ik een lulverhaal verteld over dat er een stroming is die ook overtuigd is van bedekking en dat niet zo gek is aangezien veel joodse mensen in de buurt van moslims wonen in israel/palestina.quote:
En dit geloofde ze?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg of ik moslim was en toen zei ik neen mevrouw ik ben joods. "Huh oh echt" en toen had ik een lulverhaal verteld over dat er een stroming is die ook overtuigd is van bedekking en dat niet zo gek is aangezien veel joodse mensen in de buurt van moslims wonen in israel/palestina.
En toen je de trein uitliep riep je zeker nog even keihard allahu akbar?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg of ik moslim was en toen zei ik neen mevrouw ik ben joods. "Huh oh echt" en toen had ik een lulverhaal verteld over dat er een stroming is die ook overtuigd is van bedekking en dat niet zo gek is aangezien veel joodse mensen in de buurt van moslims wonen in israel/palestina.
Nu vraag ik me af of je heel dom bent of niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Vroeger droegen ze burka's, doen ze tegenwoordig niet(nauwelijks) meerquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af of je heel dom bent of niet.
Je weet dat orthodoxe joden echt gewoon hun haar moeten bedekken he?
Doen negerinnen ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef timmmmm het volgende:
De meeste joden zijn alleen wat gewiekster dan moslima's, die dragen een pruik om dat te bereiken. Bedekken ze hun haar en kunnen ze toch showen
Onder of boven?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef timmmmm het volgende:
De meeste joden zijn alleen wat gewiekster dan moslima's, die dragen een pruik om dat te bereiken. Bedekken ze hun haar en kunnen ze toch showen
Zo vervoeren ze gewoon Ebola/Sars patiënten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar sommige joodse vrouwen dragen pruiken toch?
En sommige mannen dragen een plastic zak om hun hele lichaam
[ afbeelding ]
Jeetje, als je dit al heftig vindt ga je het nog zwaar krijgen hierquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Vroeger droegen ze burka's, doen ze tegenwoordig niet(nauwelijks) meer
Je mag wel wat minder gekrenkt doen hoor met je bitch attitude.
Ooooowwwww dit wordt vechten!quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Vroeger droegen ze burka's, doen ze tegenwoordig niet(nauwelijks) meer
Je mag wel wat minder gekrenkt doen hoor met je bitch attitude.
Corrie heeft liever zwartje, roetmop of katoenplukkerquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doen negerinnen ook.
Mag ik dat woord gebruiken?
Limburg is te ver weg johquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En paar dagen geleden was het nog een mogelijke date..
Raak de hele tijd in de war met de woorden die gepast zijn. Heb het genoteerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie heeft liever zwartje, roetmop of katoenplukker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |