Ik kan ook nog pizza bestellen hier hoor. Alleen geen dominosquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik hier zelfs in mijn dorp nu nog pizza kan bestellen bij de bezorgturk dan vind ik dat best raar dat het in een 'stad' (RSD) niet kan.
Heb je wel een punt ja.. .:pquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik hier zelfs in mijn dorp nu nog pizza kan bestellen bij de bezorgturk dan vind ik dat best raar dat het in een 'stad' (RSD) niet kan.
We hebben het over domino's Yoki...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, die zijn altijd vroeg dicht.
Van Domino's ga je tenminste geen week uit je kont plassen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Bij onze turkententen kan ik lekker tot 3 uur doner en pizza bestellen. Waarom zou je dat doen als je ook domino's kan bestellen
Nou en.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben het over domino's Yoki...
Dat is echt zo naar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van Domino's ga je tenminste geen week uit je kont plassen.
Anders gewoon straks even een mixed grilletje bestellen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Bij onze turkententen kan ik lekker tot 3 uur doner en pizza bestellen. Waarom zou je dat doen als je ook domino's kan bestellen
Gelukkig maar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Moest harder lachen dan acceptabel is
Rebels hequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:07 schreef Specularium het volgende:
Yasmin maakte een heel gewaagd jodengrapje in de buurt van een moslim.
Op het randje weer hoor dit.
Met je hoofddoek op?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
Had laatst wel een vrouw in de trein overtuigd dt ik joods ben
De moeder van David zeker.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
Had laatst wel een vrouw in de trein overtuigd dt ik joods ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |