Heb geen idee maar zal zeker meespelen naast 3 weigeringen natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat ik niet denk dat 1 kleine misstap hem voor altijd uit de landenteams zal houden.
En nee, maar volgens jou is het op het inrijterrein dan weer prima. Hoe hypocriet is dat.
2 weigeringen...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee maar zal zeker meespelen naast 3 weigeringen natuurlijk.
Ben geen heilige, wanneer paard wat tikken nodig heeft dan doe je het niet in de ring.
Er was toch ook letsel ontstaan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:58 schreef Samzz het volgende:
De enige regel die Jur gebroken heeft is na diskwalificatie de zweep nog gebruiken. En dan maakt t niet uit of het 1 klein tikje is of drie ferme tikken op de kont (wat gewoon is toegestaan zelfs).
Opgezette huid dacht ik te lezen. Als dat onder letsel valt, dan is er letsel ontstaan ja.quote:
Het best wat je kunt doen in zo'n situatie is nog snel een hindernis springen bij het verlaten van de ring, dan in losrijring 'm flink aan het werk zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
2 weigeringen...
En ongehoorzaamheid in de ring kun je moeilijk in de losrijring bestraffen, dat snapt een paard niet.
Je màg na het uitbellen geen hindernis meer springeeeeen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het best wat je kunt doen in zo'n situatie is nog snel een hindernis springen bij het verlaten van de ring, dan in losrijring 'm flink aan het werk zetten.
Bel niet gehoooord en niemand van de jury doet moeilijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je màg na het uitbellen geen hindernis meer springeeeeen.
Geloof je t zelf ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bel niet gehoooord en niemand van de jury doet moeilijk.
Dat was het dus niet en daarom is hij ook niet gediskwalificeerd. Dus je zag het verkeerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat buitensporige meppen met die zweep.
Dat was het wel?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was het dus niet en daarom is hij ook niet gediskwalificeerd. Dus je zag het verkeerd.
Nee dus. Maar laat maar. Discussie hierover met mensen die niet met paarden werken heeft geen zin.quote:
Het diskwalificeren kwam door zweepgebruik na de bel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was het dus niet en daarom is hij ook niet gediskwalificeerd. Dus je zag het verkeerd.
Wat is dan de reden voor diskwalificatie?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee dus. Maar laat maar. Discussie hierover met mensen die niet met paarden werken heeft geen zin.
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is dan de reden voor diskwalificatie?
http://www.horses.nl/spor(...)denwedstrijd-rijden/quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Zweepgebruik na de bel.
Als je de FEI regels erop naleest, is het in de eerste instantie zweepgebruik na de bel. Als er daarna zweepplekken geconstateerd worden dan zal het overuse worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
http://www.horses.nl/spor(...)denwedstrijd-rijden/
Ik zie hier toch gewoon staan minor overuse of whip, en een zweepplek geconstateerd.
Dierenmishandeling dus.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je de FEI regels erop naleest, is het in de eerste instantie zweepgebruik na de bel. Als er daarna zweepplekken geconstateerd worden dan zal het overuse worden.
Het was een lichte zwelling van de huid, wat in dergelijke temperaturen al snel optreedt.quote:
Ik verzin het.quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)raft_om_zweep__.htmlquote:Vrieling deelde een paar klappen uit aan Zirocco Blue, nadat het dier voor de tweede keer weigerde. "Het was uit frustratie", sprak de ruiter berouwvol. "Ik had dit niet moeten doen."
Dat siert 'm dan wel weer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)raft_om_zweep__.html
Nou ja hij is ten minste eerlijk.
Zuigen ze het uit de duim? Denk dat het wel klopt en terecht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Als hij dat echt zo gezegd heeft he. Het is wel de telegraaf die citaten verzint die mensen niet gemaakt hebben.
Nah, in de interviews gaf ie hetzelfde aan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Als hij dat echt zo gezegd heeft he. Het is wel de telegraaf die citaten verzint die mensen niet gemaakt hebben.
Dat kan nu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:49 schreef Samzz het volgende:
Laat ze dan liever de dressuurruiters eens flink onder de loep nemen.
Als Anky zegt dat we geen medaille halen dan halen we geen medaille.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef skysherrif het volgende:
het ziet er vgm mooi uit
maar ik heb echt geen idee
Het zijn geen schapenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:19 schreef marcodej het volgende:
Na open water zwemmen is dit nogal meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |