Corrigeren met een tik want anders dan gaan ze bepaald gedrag voortaan vertonen.quote:
Nee, degenen die nu uitgebeld zijn, zijn helemaal klaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:25 schreef alors het volgende:
Maar huh, hij zegt nu dat Jur het wegstreepresultaat wordt, maar hij mag toch nog gewoon voor team meedoen? Dit is toch kwalificatie individueel?
Wellicht is dit ook kwalificatie voor team? Idkquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:25 schreef alors het volgende:
Maar huh, hij zegt nu dat Jur het wegstreepresultaat wordt, maar hij mag toch nog gewoon voor team meedoen? Dit is toch kwalificatie individueel?
Ja in de landenkwalificatie voor de startvolgorde (wordt ook nu bepaald) is hij de schrap.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:25 schreef alors het volgende:
Hmm okay, flopquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, degenen die nu uitgebeld zijn, zijn helemaal klaar.
Deze ronde bepaald toch de startvolgorde van de teamwedstrijd? Zoiets zag ik hier voorbij komen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:25 schreef alors het volgende:
Nee. Het kwam wat bagger zijn mond uit, maar hij bedoelde als dit dinsdag het resultaat is, dan zou Vrieling het wegstreepresultaat zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht is dit ook kwalificatie voor team? Idk
Had hij moeten zeggen 'foei, Zirocco, dat was niet braaf'?quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:24 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Corrigeren met een tik want anders dan gaan ze bepaald gedrag voortaan vertonen.
Kinderen krijgen ook weleens een klap van een ander kind, dus zo erg is een tik van een ouder niet.
Paard en kind zijn natuurlijk anders, maar de redenen om de zweep van Vrieling te verdedigen lijken wel heel erg op redenen die ouders noemen die hun corrigerende tik willen verdedigen.
Nee hoor, Jur rijdt nog mee in de teamwedstrijden. Hij is enkel individueel klaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, degenen die nu uitgebeld zijn, zijn helemaal klaar.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor, Jur rijdt nog mee in de teamwedstrijden. Hij is enkel individueel klaar.
Ah zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee. Het kwam wat bagger zijn mond uit, maar hij bedoelde als dit dinsdag het resultaat is, dan zou Vrieling het wegstreepresultaat zijn.
Die mogen met het team gewoon starten lijkt me.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:28 schreef TheVulture het volgende:
Vrieling mag bij het team nog gewoon starten, individueel is hij wel klaar. Vraag me dus alleen af wat er nu met Oekraine gebeurd met twee weigeringen
Dat vroeg ik me ook af. En eigenlijk waren het er vierquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:28 schreef TheVulture het volgende:
Vrieling mag bij het team nog gewoon starten, individueel is hij wel klaar. Vraag me dus alleen af wat er nu met Oekraine gebeurd met twee weigeringen
Oh ja, je hebt gelijk. Ik hoorde dat ze dat over die Belgische zeiden, maar die hebben geen team natuurlijk. Vond het al raar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor, Jur rijdt nog mee in de teamwedstrijden. Hij is enkel individueel klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |