Hij lag uit de wedstrijd. Maar Zirocco was nog steeds ongehoorzaam, daarom krijg hij die tikken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:32 schreef marcodej het volgende:
Hij lag op dat moment al uit de wedstrijd, dan is het toch nergens meer voor nodig om die paard te klappen?
Ik had Philippaerts en Rivetti er ook wel bij verwacht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:08 schreef franklop het volgende:
Buiten Vrieling nog verrassende uitschakelingen?
Jawel, want anders onthoudt het paard alleen als ik weiger dan mag ik lekker terug naar de stal en eten. Dus even een paar tikken (wat voor buitenstaanders harder lijkt dan het is) en dan op het losspringterrein nog een paar hindernissen nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:32 schreef marcodej het volgende:
Hij lag op dat moment al uit de wedstrijd, dan is het toch nergens meer voor nodig om die paard te klappen?
Dit lijkt wel dezelfde discussie als de corrigerende tik bij kinderen...quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jawel, want anders onthoudt het paard alleen als ik weiger dan mag ik lekker terug naar de stal en eten. Dus even een paar tikken (wat voor buitenstaanders harder lijkt dan het is) en dan op het losspringterrein nog een paar hindernissen nemen.
Als je dat tikken hard vindt lijken, dan moet je maar eens kijken hoe paarden in de wei naar elkaar trappen...
Maar dat is het niet, is een compleet andere discussie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dit lijkt wel dezelfde discussie als de corrigerende tik bij kinderen...
Hoe dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dit lijkt wel dezelfde discussie als de corrigerende tik bij kinderen...
Wat mij betreft mogen kinderen overigens ook best eens een tik krijgen (en dat is heel wat anders als mishandelen).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |