Ben jij echt zo dom, of doe je alsof?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:06 schreef IDkaart het volgende:
Als je je maag masseert gaat de spijsvertering dan sneller en val je dan af?
gewoon pep snuiven johquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:06 schreef IDkaart het volgende:
Ja gewoon doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:06 schreef IDkaart het volgende:
Zeg jij dit nou niet, manquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom, of doe je alsof?
Doe vinger in je keelquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:06 schreef IDkaart het volgende:
en dan 5 van die figurenquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik begrijp nu waar Mortaxx het over heeft.
wel mooi dat je afgeeft op mensen die 5 tot 15km per dag lopen voor pokemon goquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
YouTube kanaal erbij.
BradgePlaysItAll
Hou ik de muziek gescheiden van de vlogjes, aangezien de vlogs het populairst zijn, en de muziek niet, heb ik daar gewoon een extra kanaal voor aangemaakt.
Is het ook wat minder onoverzichtelijk.
Hoe gaat het met je andere kanaal?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
YouTube kanaal erbij.
BradgePlaysItAll
Hou ik de muziek gescheiden van de vlogjes, aangezien de vlogs het populairst zijn, en de muziek niet, heb ik daar gewoon een extra kanaal voor aangemaakt.
Is het ook wat minder onoverzichtelijk.
Doet die dat?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel mooi dat je afgeeft op mensen die 5 tot 15km per dag lopen voor pokemon go
Ik loop nu ook 5 km per dag, doe ik voor mezelf, en niet omdat ik een ei wil laten uitkomen voor een of ander spel op je smartphonequote:Op zondag 14 augustus 2016 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel mooi dat je afgeeft op mensen die 5 tot 15km per dag lopen voor pokemon go
ahwwquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik begrijp nu waar Mortaxx het over heeft.
Ja, ik heb in een filmpje gezegd dat ik het niet snap dat mensen 5-15 kilometer lopen om een ei uit te laten komen voor een spelletje.quote:
Oh.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, ik heb in een filmpje gezegd dat ik het niet snap dat mensen 5-15 kilometer lopen om een ei uit te laten komen voor een spelletje.
Hyquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik loop nu ook 5 km per dag, doe ik voor mezelf, en niet omdat ik een ei wil laten uitkomen voor een of ander spel op je smartphone
Goed, heb net de $10 gehaald, brief van Google word binnenkort verstuurd, en dan krijg ik al mijn eerste betaling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |