idd, namen en rugnummers plxquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paar weken terug was de oudere garde hier, dat was wel heel apart.
Maar wie is hier kut dan?
kende de namen nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paar weken terug was de oudere garde hier, dat was wel heel apart.
Maar wie is hier kut dan?
weet je hoe kut het is als je terug komt na een dag hard werken en je wilt even praten met je sc vriendjes en dan zijn ze er nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:54 schreef Catkiller het volgende:
Mortaxx de celibaat kastnicht zeurt al 2 jaar over mensen die hier posten joh.
Dat is gewoon dom, waarom zou je jezelf dit aan doen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ey bro heb al een week en twee dagen lang niet gefapt is nieuw pr
ik vandaag weer gefaald na een weekquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ey bro heb al een week en twee dagen lang niet gefapt is nieuw pr
Nee want ik heb geen vrienden, weet je wel niet hoe kut dat is?quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is als je terug komt na een dag hard werken en je wilt even praten met je sc vriendjes en dan zijn ze er niet
Na een maand pas? Dan is er iets iet goed bij mij hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
Na een maand ga je weer natte dromen krijgen Haas
Mijn lul is al 4cm gegroeidquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom, waarom zou je jezelf dit aan doen?
Omdat het veel tijd kost om die 30 cm te strelen tot een climax. Met 7 cm ben je zo klaar dus dan maakt het niet uit als je het doet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom, waarom zou je jezelf dit aan doen?
ik had het na maandquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Na een maand pas? Dan is er iets iet goed bij mij hoor.
weet je hoe kut het is als je terug komt na een ban en je wilt even praten met je sc vriendjes en dan zie je alleen maar newbsquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is als je terug komt na een dag hard werken en je wilt even praten met je sc vriendjes en dan zijn ze er niet
daarom moeten we een muur om de sc bouwenquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is als je terug komt na een ban en je wilt even praten met je sc vriendjes en dan zie je alleen maar newbs
Aanmeldprocedures allesquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom moeten we een muur om de sc bouwen
Catkiller ik dacht dat we vrienden waren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat het veel tijd kost om die 30 cm te strelen tot een climax. Met 7 cm ben je zo klaar dus dan maakt het niet uit als je het doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |