Als je bloem, tomaten en gist in huis hebt dan is dat voldoendequote:Op zondag 14 augustus 2016 16:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb gewoon geen ingrediënten voor pizza in huis, wel kaas maar ja dat is ook zoiets.
Ben toch geen stuk kaas wat je opeet ;squote:Op zondag 14 augustus 2016 16:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij wil niet gegeten worden door mij, dan houdt het op hè. Nu niet zo gaan doen.
Heb ik niet, dat zeg ik godverdomme.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je bloem, tomaten en gist in huis hebt dan is dat voldoende
JA WAS HEEL LEKKERquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik niet, dat zeg ik godverdomme.
Heb je onderhand al die macaroni gemaakt?
Weet ik, had ook gewoon trek in zalm eigenlijk mja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben toch geen stuk kaas wat je opeet ;s
Fucking triest dit, wow.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA WAS HEEL LEKKER
Nee, na 4 jaar nog steeds niet.
Kan je het recept nog een keer sturen?![]()
Dan maak ik het echt, beloofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
hee wbquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA WAS HEEL LEKKER
Nee, na 4 jaar nog steeds niet.
Kan je het recept nog een keer sturen?![]()
Dan maak ik het echt, beloofd.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fucking triest dit, wow.![]()
Ik heb je gewoon zo'n gruwelijk goed en lekker recept gegeven en naast het feit dat je het niet eens hebt gemaakt ben je het kwijt.!!!!!!
Ik weet nog wel dat het echt fucking veel macaroni was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een heel weeshuis vol.Dank uquote:![]()
Jij ook WB of ben je niet weggeweest?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Gewoon genoeg voor tweequote:Op zondag 14 augustus 2016 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat het echt fucking veel macaroni was.
Voor een heel weeshuis vol.
Als je die tekst aan het typen bent, zeg je dan ook in je hoofd zachtjes: " oke, hahaha?"quote:
Brabantse portiesquote:
Hahahhaa ja sowieso, nu ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je die tekst aan het typen bent, zeg je dan ook in je hoofd zachtjes: " oke, hahaha?"
Oke, ja ik nooit eigenlijk.quote:
ben er nog altijdquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat het echt fucking veel macaroni was.
Voor een heel weeshuis vol.
[..]
Dank u![]()
Jij ook WB of ben je niet weggeweest?
Hahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ja ik nooit eigenlijk.
Ik lach ook bijna nooit
Paar weken terug was de oudere garde hier, dat was wel heel apart.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben er nog altijd
Wel leuk bekend namen te zien. Van de week werd er hier door een kutvolk gepost
Ik was vorige week niet zo actief dus begrijp dit wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben er nog altijd
Wel leuk bekend namen te zien. Van de week werd er hier door een kutvolk gepost
Nee? Waarom? Lachen kost geld hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahadaar geloof ik echt geen flikker van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |