Ik had verwacht dat je zou zeggen ''Ik hoop dat je vliegtuig crasht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vliegtuig niet crasht.
Hij zal ook wel een gast gaan doen ja xDquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Veel plezier of wat je ook gast doen xoxo
Sorry, meer kan ik er niet van makenquote:
Zo ben ik niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je zou zeggen ''Ik hoop dat je vliegtuig crasht.''
Wel leuker?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, meer kan ik er niet van maken
Ja, stiekem ben ik de Belastingdienst.quote:
Zijn wel lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die Zweedse gehaktballetjes lijken mij maar: mwah.
Inb4: je bent zelf mwah.
Poeh ik kan niet zonder mijn fiets. Maar waarom zou je niet meer de auto laten staan en dan op de fiets gaan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, heb niet echt iets meer met fietsen.
Mijn ma zei het ook al, waarom ga je niet kijken voor een mountainbike?
Maar weet wel hoe dat gaat, dan staat er hier een fiets, en als ik hem dan 1x per maand gebruik dan is het veel, en dan rond November word het mij te koud en dan gebruik ik hem niet meer tot Maart/April, en dan in Juli/Augustus word het mij weer te heet om te fietsen
Naai jij ook altijd mensen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben ik de Belastingdienst.
Ja, maar ik weet niet wat jouw referentiekader van "wel lekker" is.quote:
Ik vind ze wel lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die Zweedse gehaktballetjes lijken mij maar: mwah.
Inb4: je bent zelf mwah.
Gewoon lekker, net als ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet wat jouw referentiekader van "wel lekker" is.
Hm, nee ja soms.quote:
Van de IKEA zelf of gewoon huisgemaakt?quote:
Jij hebt wel iets met warm/ koud/ lauw eten he?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond die balletjes wel oké alleen jammer dat ze niet meer heel erg warm waren toen ik ze kocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |