Ik ben benieuwd hoe het gegaan is vannacht!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:06 schreef sararaats het volgende:
Zo ik ga dat wonder uitproberen
Wish me luck
Goed. Alleen zweetpartij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is vannacht!
Dat lijkt me idd heel apart! Maar echt fijn dat het dus wel helpt en ik hoop echt dat je niet meer van die aanvallen krijgt en rustig slaaptquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:33 schreef sararaats het volgende:
ik snurk iig niet meer met het masker.
het is geruisloos, daar schrok ik van.
Wat stomquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:16 schreef LPFAN het volgende:
Mooi dat het werkt Sara.
Ik ben afgesloten door Tele2, tv en telefoon werken niet meer mijn internet nog welStomme eikels, rekeningen worden altijd door bewindvoering laat betaald, geen problemen, nu opeens wel? Ben mooi ff op twitter met ze in contact.
Ja idd, net 2 uur met de buurtjes in de zon zitten kletsen en ben nu behoorlijk bruinquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat stomhopelijk wordt het snel opgelost.
Vanmorgen al ruim 1,5 uur gewandeldhet is wel warm buiten.
ik heb rustig geslapen maar het apparaat stinkt wel hehe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd heel apart! Maar echt fijn dat het dus wel helpt en ik hoop echt dat je niet meer van die aanvallen krijgt en rustig slaapt
Ahh succes....quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:40 schreef LPFAN het volgende:
Zo richting ouders om hond te trimmen ;p
Die geur gaat na een tijdje wel weg, gelukkigquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb rustig geslapen maar het apparaat stinkt wel hehe.
mijn hoofdkussen schoof weg en lag bijna uit bed
Wat voor hooi geef je ze?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Yeah! Hooiruifje is bevestigd. Blije caafjes zo.
Foto's van de caafjes?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Yeah! Hooiruifje is bevestigd. Blije caafjes zo.
Weidehooi original, van Puik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Weidehooi original, van Puik.Oke,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Borstels! Cute.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een Bübchen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Beestjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef LPFAN het volgende:
Mijn ouders gingen de caravan terug brengen naar de stalling vanmiddag, de hond janken joh, die dacht dat ze weer weg gingen, maar ze mocht mee met wegbrengen, (caravan staat bij vrienden die gek op haar zijn ook) Heb die hond haast nooit zo blij gezien![]()
Ze voelt zich nu een stuk fijner nu haar klitten weg zijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:04 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Beestjes![]()
Een van mijn katten probeert al een half uur een mot te vangen die buiten op het raam zit. Net te hoog, dus net beestje opgetild, zodat ie zou kunnen voelen 'ah de mot zit op de andere kant van het raam', maar ondanks dat blijft ie halsstarrig springen naar de mot aan de andere kant van het raam.
Bij m'n vrienden (40km verderop) ookquote:
Ik hou er ook niet van, zeker niet als het droog onweer is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bij m'n vrienden (40km verderop) ook![]()
Kom net thuis en hier is het gelukkig *nog* droog. Heb een hekel aan onweer
Onweer vind ik wel mooi. Tornado's vind ik wel fascinerend op tv, maar ik zou ze toch liever niet in de buurt willen hebben...quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hier helaas niks gehad.
Ik hou van onweer. Het is het mooiste natuurverschijnsel wat er is.Ander natuurgeweld vind ik ook mooi. Tornado's bijvoorbeeld.
Sinds ik heftig onweer heb meegemaakt in een tentje, op een plat veld, heb ik het er niet zo meer op ;p Ben nog nooit zo bang geweest, Waren ook een paar tentjes weggewaaid.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hier helaas niks gehad.
Ik hou van onweer. Het is het mooiste natuurverschijnsel wat er is.Ander natuurgeweld vind ik ook mooi. Tornado's bijvoorbeeld.
Ik ben een keer heel akelig wakker geschrokken van een keiharde onweersknal. En vorig jaar toen we hier net woonden is de bliksem ingeslagen, ook een behoorlijke knal. Maar ondanks deze ervaringen (en nog paar andere in het verleden) laat ik mezelf niet bangmaken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Sinds ik heftig onweer heb meegemaakt in een tentje, op een plat veld, heb ik het er niet zo meer op ;p Ben nog nooit zo bang geweest, Waren ook een paar tentjes weggewaaid.
Ik ben er niet bang voor hoor, alleen leuk vinden is andersquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ben een keer heel akelig wakker geschrokken van een keiharde onweersknal. En vorig jaar toen we hier net woonden is de bliksem ingeslagen, ook een behoorlijke knal. Maar ondanks deze ervaringen (en nog paar andere in het verleden) laat ik mezelf niet bangmaken.
Maar ik zou nu niet meer zo snel van het ene vakantiehuisje naar het andere lopen, terwijl het boven ons is losgebarsten qua onweer.Ik vind het mooi, als ik veilig achter de ramen kan kijken. (Of buiten vanaf een afstandje.)
De aftermath (heet dat zo?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:06 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Onweer vind ik wel mooi. Tornado's vind ik wel fascinerend op tv, maar ik zou ze toch liever niet in de buurt willen hebben...
In mijn studententijd heb ik ooit nog backstage op een festivalletje gewerkt, kwam daar zo'n enorme wervelwind en werden alle tentjes van de kleine markt en zelfs de tent van de backstage weggeblazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |