Ja zeker, laatste dag met Billy samen, dus we moesten wel even wat leuks doen nogquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad. Dat geeft vast een voldaan gevoel.
Ik ben naar fysio geweest, oefenen om weer in een auto te kunnen gaan zitten, wat ik morgen voor het eerst sinds een jaar hoop te doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja zeker, laatste dag met Billy samen, dus we moesten wel even wat leuks doen nog
Hoe was jouw dag? Heb je nog wat leuks gedaan?
Goed bezig! Om zelf te rijden of als bijrijder?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben naar fysio geweest, oefenen om weer in een auto te kunnen gaan zitten, wat ik morgen voor het eerst sinds een jaar hoop te doen.
Zelf rijden lukt niet meer, dus als passagier.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Goed bezig! Om zelf te rijden of als bijrijder?
Jammer.. ook niet in een automaat?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf rijden lukt niet meer, dus als passagier.
Ik heb niet zo'n goede controle over mijn benen meer, dus ik betwijfel of een automaat nog wel lukt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jammer.. ook niet in een automaat?
Nou dat zou in ieder geval al mooi zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n goede controle over mijn benen meer, dus ik betwijfel of een automaat nog wel lukt.
Maar ik heb me daar allang bij neergelegd, en hoop nu gewoon dat ik weer met mensen mee kan rijden.
Ja precies, dat is het streven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou dat zou in ieder geval al mooi zijnWordt je wereld weer wat groter.
Ik wil in oktober ook graag weer meedoen aan de alternatieve 4 mijl, dus ik ben zeer gemotiveerdquote:
Gaaf!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil in oktober ook graag weer meedoen aan de alternatieve 4 mijl, dus ik ben zeer gemotiveerd
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil in oktober ook graag weer meedoen aan de alternatieve 4 mijl, dus ik ben zeer gemotiveerd
Dat is ook rotwerkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:25 schreef LPFAN het volgende:
Pffff net mijn koelkast en vriezer helemaal schoongemaakt. Nu bekaf.
Dat is een wandeling van Haren naar de Vismarkt in Groningen op de vooravond van de 4-mijl voor de 'gewone' deelnemers. Ik zou dan een rolstoel huren bij Vegro en geduwd worden. Heb een keer meegedaan en vond het heel mooi zo op een oktoberavond.quote:
Joh dat ziet er gezellig uit!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een wandeling van Haren naar de Vismarkt in Groningen op de vooravond van de 4-mijl voor de 'gewone' deelnemers. Ik zou dan een rolstoel huren bij Vegro en geduwd worden. Heb een keer meegedaan en vond het heel mooi zo op een oktoberavond.
http://www.4mijl4you.nl/
Ja, is gezellig en je krijgt nog een medaille ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Joh dat ziet er gezellig uit!Wat leuk dat ze zoiets organiseren.
Haha ja idd. Maar moest hoognodig gebeuren, vooral de vriezer, zat een centimeter laag ijs opquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is ook rotwerkMaar je hebt het geflikt
Lijkt me ook wel leuk ja! Op de fiets danquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is gezellig en je krijgt nog een medaille ook
Dan doe je toch mee? Tenslotte 'heb' jij ook iets.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk ja! Op de fiets dan
Valt op een zaterdag helaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan doe je toch mee? Tenslotte 'heb' jij ook iets.
Jawel maar ik weet niet van te voren hoe ik me ga voelen, das een beetje het probleemquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
In de avond. Kun je dan ook niet?
Oh ja, dat snap ik wel. Jammer wel, want ik denk dat je het leuk zou vinden, zo'n avond samen in de frisse oktoberlucht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jawel maar ik weet niet van te voren hoe ik me ga voelen, das een beetje het probleem
Jah idd. Wel jammer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat snap ik wel. Jammer wel, want ik denk dat je het leuk zou vinden, zo'n avond samen in de frisse oktoberlucht.
Het is elk jaar. Dus dan gaan we gewoon ervan uit dat je over niet al te lange tijd mee kunt doen als je je nieuwe nier hebtquote:
Dat ziet er gezellig uit! Ik had daar nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een wandeling van Haren naar de Vismarkt in Groningen op de vooravond van de 4-mijl voor de 'gewone' deelnemers. Ik zou dan een rolstoel huren bij Vegro en geduwd worden. Heb een keer meegedaan en vond het heel mooi zo op een oktoberavond.
http://www.4mijl4you.nl/
Ja idd!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is elk jaar. Dus dan gaan we gewoon ervan uit dat je over niet al te lange tijd mee kunt doen als je je nieuwe nier hebt
Ik werd er twee jaar geleden door vrienden op gewezen en wist niet eens dat de route van Haren naar Groningen liep. Dus tegen het eind dacht ik 'hé, het lijkt wel of we Groningen binnenlopen'quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:38 schreef Adriane het volgende:
[..]
Dat ziet er gezellig uit! Ik had daar nog nooit van gehoord.
Dat klinkt ook goed. Haal je dat, 100 kilometer?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:39 schreef LPFAN het volgende:
Maar goed, volgend jaar ga ik als het goed is mee doen met de Leontiens Ladies Ride, das 100 km fietsenDus kan me iig op iets verheugen
Op een elektrische fiets welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goed. Haal je dat, 100 kilometer?
Rotterdam. Heb er nu 2 keer aan meegedaan, 1 keer op een gewone fiets, en toen was het 50 km, ik was kapot.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Waar wordt dat gehouden?
Dat is een eind weg, ga je dan in een dag op en neer? Want je zit natuurlijk wel met je dialyse.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Rotterdam. Heb er nu 2 keer aan meegedaan, 1 keer op een gewone fiets, en toen was het 50 km, ik was kapot.2e keer wel elektrisch maar toen hebben we maar 35 km gedaan omdat het vreselijk nat weer was, en we bijna onderkoeld waren.
Het is op een zondag gelukkig. Zaterdagavond dan heen, en maandag weer terug.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een eind weg, ga je dan in een dag op en neer? Want je zit natuurlijk wel met je dialyse.
Oh dat past mooi.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is op een zondag gelukkig. Zaterdagavond dan heen, en maandag weer terug.
Wij eten dus vrijwel nooit knakworst.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oke. Moet je niet te veel geven, want katten kunnen enorm ziek worden van varkensvlees.
Ja idd!quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Wij eten dus vrijwel nooit knakworst.
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is vannacht!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:06 schreef sararaats het volgende:
Zo ik ga dat wonder uitproberen
Wish me luck
Goed. Alleen zweetpartij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is vannacht!
Dat lijkt me idd heel apart! Maar echt fijn dat het dus wel helpt en ik hoop echt dat je niet meer van die aanvallen krijgt en rustig slaaptquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:33 schreef sararaats het volgende:
ik snurk iig niet meer met het masker.
het is geruisloos, daar schrok ik van.
Wat stomquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:16 schreef LPFAN het volgende:
Mooi dat het werkt Sara.
Ik ben afgesloten door Tele2, tv en telefoon werken niet meer mijn internet nog welStomme eikels, rekeningen worden altijd door bewindvoering laat betaald, geen problemen, nu opeens wel? Ben mooi ff op twitter met ze in contact.
Ja idd, net 2 uur met de buurtjes in de zon zitten kletsen en ben nu behoorlijk bruinquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat stomhopelijk wordt het snel opgelost.
Vanmorgen al ruim 1,5 uur gewandeldhet is wel warm buiten.
ik heb rustig geslapen maar het apparaat stinkt wel hehe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd heel apart! Maar echt fijn dat het dus wel helpt en ik hoop echt dat je niet meer van die aanvallen krijgt en rustig slaapt
Ahh succes....quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:40 schreef LPFAN het volgende:
Zo richting ouders om hond te trimmen ;p
Die geur gaat na een tijdje wel weg, gelukkigquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb rustig geslapen maar het apparaat stinkt wel hehe.
mijn hoofdkussen schoof weg en lag bijna uit bed
Wat voor hooi geef je ze?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Yeah! Hooiruifje is bevestigd. Blije caafjes zo.
Foto's van de caafjes?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Yeah! Hooiruifje is bevestigd. Blije caafjes zo.
Weidehooi original, van Puik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Weidehooi original, van Puik.Oke,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Borstels! Cute.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een Bübchen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Beestjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef LPFAN het volgende:
Mijn ouders gingen de caravan terug brengen naar de stalling vanmiddag, de hond janken joh, die dacht dat ze weer weg gingen, maar ze mocht mee met wegbrengen, (caravan staat bij vrienden die gek op haar zijn ook) Heb die hond haast nooit zo blij gezien![]()
Ze voelt zich nu een stuk fijner nu haar klitten weg zijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:04 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Beestjes![]()
Een van mijn katten probeert al een half uur een mot te vangen die buiten op het raam zit. Net te hoog, dus net beestje opgetild, zodat ie zou kunnen voelen 'ah de mot zit op de andere kant van het raam', maar ondanks dat blijft ie halsstarrig springen naar de mot aan de andere kant van het raam.
Bij m'n vrienden (40km verderop) ookquote:
Ik hou er ook niet van, zeker niet als het droog onweer is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bij m'n vrienden (40km verderop) ook![]()
Kom net thuis en hier is het gelukkig *nog* droog. Heb een hekel aan onweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |