Af en toe komt de zon door. Hopelijk is het een beetje warm buiten want heb het ijskoud hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:51 schreef Sarabi het volgende:
Is het bij jullie allemaal ook zulk mooi weer? Het lijkt toch weer even zomer te worden deze week
Het is hier buiten warmer dan binnen. Echt lekker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Af en toe komt de zon door. Hopelijk is het een beetje warm buiten want heb het ijskoud hier
Mooi, zit nu vol in de airco dus brrr ;pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is hier buiten warmer dan binnen. Echt lekker.
Dan zul je genieten als je naar buiten stapt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Mooi, zit nu vol in de airco dus brrr ;p
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zul je genieten als je naar buiten stapt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:07 schreef LPFAN het volgende:
Net ff gezellig staan kletsen met de buren, Staan nu nog te kletsen maar ik moest naar binnen, want viel bijna flauw. Niet slim om dik 2 uur te blijven staan na dialyse
Hahah ik heb geen klapstoeltjes ;Pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Anders pak je toch even een klapstoeltje, net als dat volksbuurtje verderop de straat?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De Hazesjes verderop willen je vast wel eentje lenen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Anders pak je toch even een klapstoeltje, net als dat volksbuurtje verderop de straat?
Ben nu twee keer bij LP geweest en twee keer zaten er allemaal mensen op klapstoeltjes in de tuinquote:
Ik vind dat toch altijd een beetje raar. Komt misschien ook wel omdat ik in een dorp woon, hier zie je dat echt niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ben nu twee keer bij LP geweest en twee keer zaten er allemaal mensen op klapstoeltjes in de tuinWel een endje verderop, maar echt zo'n volksbuurtjessfeertje daar
Hier ook absoluut nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd een beetje raar. Komt misschien ook wel omdat ik in een dorp woon, hier zie je dat echt niet.
Ergens klinkt het ook wel gezelligquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hier ook absoluut niet![]()
Vroegâh hadden we het in ons dorp wel, had toch wel iets gezelligs hoor, met de hele buurt voorhuis zitten met een cola en een biertje. Kindertjes tot zonsondergang buiten aan het spelen, gaf wel echt een vakantiegevoel
Type Flodderquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ergens klinkt het ook wel gezelligmaar ik ken het vooral van tv en dan zie je toch vooral asociaal volk
Jouw buurvrouwquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:30 schreef Sylvana het volgende:
In mijn wijk zit ook iedereen in de voortuin met een kratje bier. Ook echt zo'n volkswijk. Zelf woon ik in flat maar rest zit er wel zo bij dus. Vond ik ook heel vreemd in het begin hoor
Over buren gesproken: Jullie kennen mijn lieve buuf he? Kreeg tijdens therapie opeens appjes van dr dat ze raam van slaapkamer en in voordeur gelapt heeft en ervoor heeft aangeveegd. Echt superlief
Je gaat je gang maar hoor ;p ik zeik gezellig meequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Type Flodder
Sorry LP, ik mag je buren niet afzeiken![]()
Wat liefff!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:30 schreef Sylvana het volgende:
In mijn wijk zit ook iedereen in de voortuin met een kratje bier. Ook echt zo'n volkswijk. Zelf woon ik in flat maar rest zit er wel zo bij dus. Vond ik ook heel vreemd in het begin hoor
Over buren gesproken: Jullie kennen mijn lieve buuf he? Kreeg tijdens therapie opeens appjes van dr dat ze raam van slaapkamer en in voordeur gelapt heeft en ervoor heeft aangeveegd. Echt superlief
Volgende keer gaan we er bij zitten, beetje meebléren op Hazes en Jan Smit enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar hoor ;p ik zeik gezellig mee
Doen we!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we er bij zitten, beetje meebléren op Hazes en Jan Smit enzo
Ik hou van verflucht. Net als benzine en lijm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:13 schreef LPFAN het volgende:
En nu kom ik binnen in een dikke verflucht dus gelijk koppijnZo maar richting ouders ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik hou van verflucht. Net als benzine en lijm.
Lavendel kan ik dan weer niet tegen, daar krijg ik hoofdpijn van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoor je vaker idd, dat mensen koppijn krijgen van lavendel. Heb ik dan geen last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Haha nee dat nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jouw buurvrouwZo lief!
Zit zij ook met een halve liter voor huiis?
die van mij is volgens mij een hoer en druggie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:00 schreef LPFAN het volgende:
Buurman zijn vriendin is er weer, zag haar net in de tuin. Ben benieuwd of ze vannacht der mond houdt
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
die van mij is volgens mij een hoer en druggie.
en ze zingt zo vals als een kraai met keelpijn.
Ow hoe merk je dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
die van mij is volgens mij een hoer en druggie.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Diconnected het volgende:
Mijn buren zijn 6 weken op vakantie, nergens last vannormaal ook eigenlijk niet. Denk dat onze portiek eerder last heeft van ons dan andersom. Wij willen nog wel eens heel hard schreeuwend zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik maakte de grap: Lying Dutchman.
Ik vind het echt zo sneu voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja idd respect daarvoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wel ontzettend knap dat hij gewoon doorturnde en het perfect afmaakte.Had hem zo graag weer goud gegund.
Dat gerucht gaat rond.quote:
Veel sterkte voor jou en je (schoon)familie vandaagquote:Op woensdag 17 augustus 2016 06:27 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag is de uitvaart.. Tot nu redelijk geslapen maar nu lukt t niet meer...
Sterkte!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 06:27 schreef superkimmi het volgende:
Veel sterkte, Kimmiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 06:27 schreef superkimmi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |