Dat is idd handig ja!quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:16 schreef LPFAN het volgende:
Zo nog eens richting ouders, om nog wat spullen op te halen en daar te eten. Scheelt mij weer geld
Succes! Das altijd het nadeel van vakantie jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is idd handig ja!
Hier geen regen hoor, 21 graden en droog
Hier al dat gedoe van na een vakantie, koffers uitpakken, wassen, boodschappen doen enzo. Moet wel vandaag meteen want morgen dus gewoon weer therapie. Vriendlief heeft nog wel 2 weken vrij *jaloers*
Hehehequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Lekker eten LP
En succes Sylvana, ook alvast voor morgen
Ik ben weer druk aan de poets, Billy komt zo weer thuis en dan wil ik het huis spic en span hebben. (Zodat hij er binnen een uur weer een teringbende van kan maken)
Ja idd, mijn eigen zwembad is dicht in de zomervakantiequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef Sylvana het volgende:
LPFAN zo das een aardig eind fietsen zeg
Dan hoef je dat zwemmen niet eens meer voor de beweging te doen.
En veel plezier in Leer alvast.
Poes dankje en succes met poetsen. En ja kinderen maken er toch al snel weer een bende van
Oh Leer is coolquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:51 schreef LPFAN het volgende:
Ga trouwens Woensdag naar Leerff shoppen daar met mijn ouders
Niks bijzondersquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh Leer is cool![]()
Wat wil je gaan scoren?
Ik kijk ff wat ze daar in de aanbieding hebben, en ze hebben ook vegetarische salamiquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh Leer is cool![]()
Wat wil je gaan scoren?
Ik was vanmorgen bij de Lidl en de vega salami is nooit binnengekomenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kijk ff wat ze daar in de aanbieding hebben, en ze hebben ook vegetarische salamien volgens mij standaard in het assortiment haha.
Wat stomquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen bij de Lidl en de vega salami is nooit binnengekomenEn de filiaalleider kon het ook niet na bestellen
Vegetarische salami bestaat dan ook niet. Vriend moest hard lachen toen ik die 2 woorden tegen hem zei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen bij de Lidl en de vega salami is nooit binnengekomenEn de filiaalleider kon het ook niet na bestellen
Nee doe toch maar niet.. straks is het té lekker en kan ik het nooit weer kopenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wat stomHier was het wel, ik moet morgen naar de lidl, zal ik wat voor je meenemen als het er nog is?
Hahaha okequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee doe toch maar niet.. straks is het té lekker en kan ik het nooit weer kopenNu weet ik van niks
Oh da's leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:56 schreef LPFAN het volgende:
Krijg morgen misschien gezellig ff visite tijdens dialyseEen goeie vriendin van mijn moeder moet naar het ziekenhuis en mijn moeder gaat mee, en ik zei dus kom dan ook ff langs
Jah, vinden ze geen enkel probleem.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh da's leukDat mag dus ook gewoon?
Leuk man, kom ik eens langs met Billyquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, vinden ze geen enkel probleem.
Haha leuk! Kan Billy daar wel tegen dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Leuk man, kom ik eens langs met BillyHebben die oudjes de dag van hun leven
Dat kind is oversociaal, die redt zich overalquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha leuk! Kan Billy daar wel tegen dan?
Haha! Maar ik bedoel meer, die machines en het bloed enzo. Lijkt wel me wel eng voor een peuter.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat kind is oversociaal, die redt zich overal
Vanmiddag liep hij met een andere moeder mee, hij wou mee te spelen
Valt wel mee, hij is heel nieuwsgierig en vindt alles interessantquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha! Maar ik bedoel meer, die machines en het bloed enzo. Lijkt wel me wel eng voor een peuter.
Mooi! Dan komen jullie maar gezellig een keer langsquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij is heel nieuwsgierig en vindt alles interessant
Verpleging vind kinderen ook altijd wel leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij is heel nieuwsgierig en vindt alles interessant
Haha ja hoor, komen wel vaker kinderen meequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Haha is goed, moet je van te voren wel even toestemming vragen hoorOf er wel een hyperdepieperpeuter mee mag
Beter een goede buur dan een verre vriendquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:08 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan dankzij de vriendin van mijn buurman die niet spoort, en de hele nacht liep te schreeuwen en te doen (Doet ze altijd als ze blijft slapen. Die leven snachts.)
Nu kwam mijn andere buurman net langs, of ik ook zo'n last had gehad van hun.
Als het weer gebeurt gaan we samen klagen bij de woningverening. Kom nou zeg, hebben allebei niet geslapen en hij moet elke dag om half 5 op.
Heb nu iig dure oordopjes gekocht, (13 euro) Maar goed ik heb ze eerder gehad en die werken erg goed. Dus als ze vannacht weer gaat schreeuwen hoop ik er iig geen last van te hebben.
Some people
Ja, het is heel vreemd, het is geen muziek ofzo, alleen dat mens is niet helemaal goed geloof ik, want zit dus de hele nacht te schreeuwen en te lachen en te huilen, Echt bizar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend![]()
Sterkte.. hopelijk blijft het rustig vanavond, en anders gewoon de pliessie bellen!
Oh wat een fijne mensen. Geen overlast is zo akelig als burenoverlast; het is goed dat je andere buurman er werk van wil maken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef LPFAN het volgende:
Maar goed voor dat ik hier woonde, is ze ook wel eens door het raam getieft door mijn buurman, dus ja
Ja idd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat een fijne mensen. Geen overlast is zo akelig als burenoverlast; het is goed dat je andere buurman er werk van wil maken.
Ja alleen een beetje te goed ;pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik deedbij je laatste post. Zo ->
![]()
Vannacht kunnen slapen?
Nee dat gelukkig niet maar heb heel diep geslapen en werd wakker van de wekker ;pquote:
Goed teken tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet maar heb heel diep geslapen en werd wakker van de wekker ;p
Jaquote:
Af en toe komt de zon door. Hopelijk is het een beetje warm buiten want heb het ijskoud hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:51 schreef Sarabi het volgende:
Is het bij jullie allemaal ook zulk mooi weer? Het lijkt toch weer even zomer te worden deze week
Het is hier buiten warmer dan binnen. Echt lekker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Af en toe komt de zon door. Hopelijk is het een beetje warm buiten want heb het ijskoud hier
Mooi, zit nu vol in de airco dus brrr ;pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is hier buiten warmer dan binnen. Echt lekker.
Dan zul je genieten als je naar buiten stapt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Mooi, zit nu vol in de airco dus brrr ;p
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zul je genieten als je naar buiten stapt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:07 schreef LPFAN het volgende:
Net ff gezellig staan kletsen met de buren, Staan nu nog te kletsen maar ik moest naar binnen, want viel bijna flauw. Niet slim om dik 2 uur te blijven staan na dialyse
Hahah ik heb geen klapstoeltjes ;Pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Anders pak je toch even een klapstoeltje, net als dat volksbuurtje verderop de straat?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De Hazesjes verderop willen je vast wel eentje lenen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Anders pak je toch even een klapstoeltje, net als dat volksbuurtje verderop de straat?
Ben nu twee keer bij LP geweest en twee keer zaten er allemaal mensen op klapstoeltjes in de tuinquote:
Ik vind dat toch altijd een beetje raar. Komt misschien ook wel omdat ik in een dorp woon, hier zie je dat echt niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ben nu twee keer bij LP geweest en twee keer zaten er allemaal mensen op klapstoeltjes in de tuinWel een endje verderop, maar echt zo'n volksbuurtjessfeertje daar
Hier ook absoluut nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd een beetje raar. Komt misschien ook wel omdat ik in een dorp woon, hier zie je dat echt niet.
Ergens klinkt het ook wel gezelligquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hier ook absoluut niet![]()
Vroegâh hadden we het in ons dorp wel, had toch wel iets gezelligs hoor, met de hele buurt voorhuis zitten met een cola en een biertje. Kindertjes tot zonsondergang buiten aan het spelen, gaf wel echt een vakantiegevoel
Type Flodderquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ergens klinkt het ook wel gezelligmaar ik ken het vooral van tv en dan zie je toch vooral asociaal volk
Jouw buurvrouwquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:30 schreef Sylvana het volgende:
In mijn wijk zit ook iedereen in de voortuin met een kratje bier. Ook echt zo'n volkswijk. Zelf woon ik in flat maar rest zit er wel zo bij dus. Vond ik ook heel vreemd in het begin hoor
Over buren gesproken: Jullie kennen mijn lieve buuf he? Kreeg tijdens therapie opeens appjes van dr dat ze raam van slaapkamer en in voordeur gelapt heeft en ervoor heeft aangeveegd. Echt superlief
Je gaat je gang maar hoor ;p ik zeik gezellig meequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Type Flodder
Sorry LP, ik mag je buren niet afzeiken![]()
Wat liefff!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:30 schreef Sylvana het volgende:
In mijn wijk zit ook iedereen in de voortuin met een kratje bier. Ook echt zo'n volkswijk. Zelf woon ik in flat maar rest zit er wel zo bij dus. Vond ik ook heel vreemd in het begin hoor
Over buren gesproken: Jullie kennen mijn lieve buuf he? Kreeg tijdens therapie opeens appjes van dr dat ze raam van slaapkamer en in voordeur gelapt heeft en ervoor heeft aangeveegd. Echt superlief
Volgende keer gaan we er bij zitten, beetje meebléren op Hazes en Jan Smit enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar hoor ;p ik zeik gezellig mee
Doen we!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we er bij zitten, beetje meebléren op Hazes en Jan Smit enzo
Ik hou van verflucht. Net als benzine en lijm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:13 schreef LPFAN het volgende:
En nu kom ik binnen in een dikke verflucht dus gelijk koppijnZo maar richting ouders ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |