Waarom zou dat niet meer kunnen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:54 schreef exode het volgende:
Nog voordat ik naar school ging had ik zwemdiploma A. Dat kan zeker allemaal niet meer?
Ik ben echt in een klein dorp opgegroeid waar op straat spelen heel normaal was. Ook omdat het enorm rustige straten waren en iedereen een beetje oplette. En een oudere broer en zus helpt ook
Zwemlessen beginnen volgens mij wat later tegenwoordig? Dacht ik hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:21 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet meer kunnen?
Hier in de omgeving kan je niet eerder beginnen met zwemmen dan bij 4,5 jaar. Dus hier in de omgeving kan dat inderdaad nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:34 schreef exode het volgende:
[..]
Zwemlessen beginnen volgens mij wat later tegenwoordig? Dacht ik hoor
Dat ligt aan het zwembad, ik las laatst over een jochie van 2 met zijn diploma.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:54 schreef exode het volgende:
B gaat de tuin hier niet uit, maar dat is omdat er gewoon te hard door onze wijk gereden wordt en er verder niet echt kindjes van zijn leeftijd zijn. 1 van de redenen van onze verhuis plannen.
Ik kon zelf al hele vroeg zwemmen omdat wij dichtbij een kanaal woonden. Nog voordat ik naar school ging had ik zwemdiploma A. Dat kan zeker allemaal niet meer?
Ik ben echt in een klein dorp opgegroeid waar op straat spelen heel normaal was. Ook omdat het enorm rustige straten waren en iedereen een beetje oplette. En een oudere broer en zus helpt ook
Ja, is echt superhandig! We sturen elkaar ook leuke foto's van de kinders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:07 schreef Burdie het volgende:
We organiseren binnenkort een buurtbbq, en dan gaan mijn man en ik een balletje op gooien over een straatswhatsappgroep, want ik zie ook regelmatig andere moeders rondlopen: "heb jij mijn kind gezien?" Bedankt voor het idee.
Ok, verkeerd geformuleerd. Ik ben gewoon niet zo goed in: tenten bouwen, zandtafels maken, kleuren, kleien, knutselen, spelletjes bedenken, freubelen etc.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:52 schreef exode het volgende:
[..]
Ok, verkeerd geformuleerd. Ik ben gewoon niet zo goed in: tenten bouwen, zandtafels maken, kleuren, kleien, knutselen, spelletjes bedenken, freubelen etc.![]()
Shake hands exode .. niks om je voor te schamen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:52 schreef exode het volgende:
[..]
Ok, verkeerd geformuleerd. Ik ben gewoon niet zo goed in: tenten bouwen, zandtafels maken, kleuren, kleien, knutselen, spelletjes bedenken, freubelen etc.![]()
S is ook meegeweest naar de crematie van mijn moeder 3 weken geleden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:21 schreef Franny_G het volgende:
I heeft zich gisteren bij de crematie heel goed gedragen. En het was echt heel fijn dat ze er bij was; zeker voor opa en oma. Ik had haar mandje meegenomen met wat klein speelgoed. De plechtigheid duurde een klein uurtje. In het begin zat ze op schoot, nog wat onder de indruk van de sfeer, de plek, en de plechtige stilte. Maar op een gegeven moment wilde ze in het gangpad staan. Tijdens Ave Maria is ze met een roos naar voren gelopen (ik zei "ga maar naar oma") en toen heeft ze eerst geknuffeld met opa en oma, en toen heeft ze met behulp van een tante de roos op de kist gelegd. Opa, die daarna een speech moest geven, kwam gewoon niet meer uit z'n woorden, zo ontroerd was hij.. Die onbevangenheid van een kind is bij zoiets erg mooi. Haar grote (half)broer Jelmer (die al 21 is) was er ook bij en het is ook altijd top om hen samen te zien. (We haalden hem op van het station en zodra hij de auto in stapte, vertelde I hem "Papa oma is stuk, is stopt." op zo'n heel opgewekte toon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat zo snel allemaal.
Ze snapt zoveel en kan al goed praten.
Ze begint met praten zodra ze wakker is, heeft tussen de middag even pauze (want slapen) en gaat daarna weer verder tot ze weer slaapt. Zo leuk en gezellig, en soms ook vermoeiend![]()
En ze wordt al zo groot. Net het inschrijfformulier voor de basisschool ingevuld, zodat ik het volgende week kan inleveren.
Mijn baby![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:47 schreef Burdie het volgende:
"Hoi lieve mama. Kuiken blij van mama!" en vervolgens word ik overladen met kusjes. Mijn buik wordt ontbloot en hij zegt: "Twee liefjes, hier zit de baby! Kuiken baby tuffelen, Kuiken baby ook lief" en allemaal kusjes op mijn buik.
Ik lig even op de grond een plasje te wezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb begrepen dat je daar ook gewoon kot voor krijgt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:11 schreef Dot. het volgende:
Zoiets zouden wij ook kwijt zijn ja. Daarom gaat hij niet naar een psz, want wij gebruiken onze KOT al voor de opvang, dus dit kan er niet nog een keer bij...
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:11 schreef Burdie het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal... Kuiken gaat nu 8 uur per week naar de GO, ik werk iets meer dan dat (maar hoef dat niet aan te tonen). Daar komt straks nog die 2,5 uur PSZ bij, Ben ik dan 'verplicht' om die 2,5 uur ofwel volledig zelf te betalen, danwel extra uren te gaan werken
.
Ah, zie hierbovenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je daar ook gewoon kot voor krijgt.
Waarschijnlijk wel, maar het is zo onregelmatig dat het lastig te zeggen is. En ik betaal liever niet terugquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:18 schreef Burdie het volgende:
Komt jouw vriend ook niet aan het urencriterium dan, Dot? Overigens is mij voor de KOT nog nooit om een urenverantwoording gevraagd (en het gaat sowieso om het gemiddeld aantal uren dacht ik).
Maar jouw man doet ook heel veel met hem s'avonds toch? Slapen samen in een bed? Hier werkt het 1000x beter als R. haar op bed legt dan wanneer ik t doe.En ik moet maar afwachten hoe dat gaat als de baby er is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:19 schreef Chanty het volgende:
Burdie wat lief
Nikki en GM; hier is het juist allemaal papa als papa thuis is. Ik voel me behoorlijk afgewezen door mijn zoon. Gisteravond werd hij wakker toen we naar bed gingen en stelde ik voor dat ik even naar hem toe zou gaan nadat man al geweest was. Gillen! Maar ook als hij ergens hulp bij nodig heeft, knuffelen, etc: het is altijd neee papa! Het is gewoon echt niet leukAlsof ik een of ander monster ben. Op dat soort momenten denk ik echt: heb ik daarvoor mijn buik open laten snijden? Ik lijk echt alleen maar goed om borstvoeding te geven aan m de laatste tijd
![]()
Dus geniet ook een beetje van het geplak
's avonds ja, dan mag ik ook wel even ontlast worden maar ik ben degene die vijf dagen thuis is terwijl hij werkt. Dus vooralsnog breng ik de meeste tijd met m door.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar jouw man doet ook heel veel met hem s'avonds toch? Slapen samen in een bed? Hier werkt het 1000x beter als R. haar op bed legt dan wanneer ik t doe.En ik moet maar afwachten hoe dat gaat als de baby er is.
Overigens geniet ik wel van die knuffelmomenten hoor, maar soms ia 10 minuten voor jezelf ook wel heel fijn
Wb psz, wij gaan geloof ik iets van 55 euro betalen per maand voor 2 ochtenden per week. Hopenlijk horen we daar rond november meer over.
Die hebben we idd, dat zou een oplossing zijn ware het niet dat we nu tijdelijk in een huurhuis zitten en hij duwt die klemhekjes zo omverquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef Burdie het volgende:
GotC:
[ afbeelding ]
(Maandag bij Lidl)
Werkt bij ons heel goed.
Bij mijn oppasadres ging er een haakje op de deur van de jongste. De brandweer zal het er niet zo mee eens zijn, maar zij hadden een akelige trap die ze nog wel eens af ging.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Die hebben we idd, dat zou een oplossing zijn ware het niet dat we nu tijdelijk in een huurhuis zitten en hij duwt die klemhekjes zo omver
Ik hoop wel gewoon dat het in het volgende huis goed gaat. Dan is hij 3.5, moet lukkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
Bij mijn oppasadres ging er een haakje op de deur van de jongste. De brandweer zal het er niet zo mee eens zijn, maar zij hadden een akelige trap die ze nog wel eens af ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |