SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Mani89 het volgende:
Dafne heeft ons enorm veel vreugde door de neus geboord. BEDANKT..
Die snappen er dan echt geen kut van allemaal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef kilon het volgende:
Nu gaan heel veel minder mensen de 200 live kijken.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Fylax het volgende:
10.90 is baggerslecht, maar geheel in stijl van de TeamNL-sfeer. wat een afgang dit.
Dat zei dienen neger voor de finale al, dus wat dat betreft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:45 schreef franklop het volgende:
We gaan nu opeens relatieveren bij de NOS! Finale is toch al wel knap natuurlijk!
Ranomi kan dit beterquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een zuur kutinterview ineens van DafneEcht niet gewend van haar.
Je vreugde laten afhangen van een willekeurige Nederlandse sprintsterquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Mani89 het volgende:
Dafne heeft ons enorm veel vreugde door de neus geboord. BEDANKT..
True.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef skysherrif het volgende:
Wordt wel heerlijk hier overdreven.
Ze wordt 30 sec na finish geinterviewed, zit nog VOL met adrenaline, die zeker niet helemaal weg is als je net verliest. Met zon teleurstelling is het niet meer dan logisch dat je zo reageert.
Ren jij het maar eens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Fylax het volgende:
10.90 is baggerslecht, maar geheel in stijl van de TeamNL-sfeer. wat een afgang dit.
Echt he. Had ze gezegd "Ja dit is jammer maar ik stond in de finale en dat was wel mooi" was ze ook afgebrandquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef skysherrif het volgende:
Ze wordt 30 sec na finish geinterviewed, zit nog VOL met adrenaline, die zeker niet helemaal weg is als je net verliest. Met zon teleurstelling is het niet meer dan logisch dat je zo reageert.
Die had op de NOS al gehoord dat ze goud had.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Fylax het volgende:
Fietsers gunnen we ook meer. Mensen die hardlopen zijn bij het begin af aan al kansloosquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef franklop het volgende:
Ligtlee de enige die niet gefaald heeft
Mja. Gaan wat mensen puntjes verliezen in hun godenteamquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Max23 het volgende:
200m wordt ook lastig, 0,2 achter op 100m op Thompson die niet heel erg in elkaar zakt
Thompson pakt de dubbel, dat geef ik je op een briefje
ja????quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef BeamofLight het volgende:
DAFNE ALS JE DALIJK GOUW WINT OP DE TWEEHONDERD HOEF JE OOK GEEN INTERVIEW MEER TE GEVEN MET JE PIJNTJES EN KUTZOOI
Betrapt worden op doping met een 5e plek is erg kut, heb je niet eens kunnen genieten van 15minutes of fame.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sedoc heeft dat voor de race ook al gedaan toch?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:45 schreef franklop het volgende:
We gaan nu opeens relatieveren bij de NOS! Finale is toch al wel knap natuurlijk!
Die lopen daar alleen als fans rond, weinig gejournalistiekquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef RipCity het volgende:
En geen een journalist die de afgelopen dagen iets heeft gemerkt/gemeld. Prutsers.
Mooi dan hebben we daar ook geen last van.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef kilon het volgende:
Nu gaan heel veel minder mensen de 200 live kijken.
Nee, 200m gaat ze indezelfde race echt wel pakken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Max23 het volgende:
200m wordt ook lastig, 0,2 achter op 100m op Thompson die niet heel erg in elkaar zakt
Zijn Nederlanders duh.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef skysherrif het volgende:
Haar persoonlijke droom heeft een deuk gekregen, dan heb ik liever deze reactie dan dat je dom gaat staan te giechelen a la Marleen Veldhuisquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Snowbomb het volgende:
Zo die is even van haar voetstuk gevallen. Wat komt zij onsympathiek over.
en als de wind mee zit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:47 schreef Mani89 het volgende:
10.90 kan ik nog wandelend. Sterker nog, dat ga ik morgen doen. Mits de zon schijnt.
Ja dat noemen van die fysieke problemen, maar het er niet over willen hebben want geen excuus. Dan wel gisteren die goed weer show. En dan bij vragen erover, ja gaan jullie maar gissenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
idd kk maar op naar de Belg danquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef BeamofLight het volgende:
DAFNE ALS JE DALIJK GOUW WINT OP DE TWEEHONDERD HOEF JE OOK GEEN INTERVIEW MEER TE GEVEN MET JE PIJNTJES EN KUTZOOI
Moet jij niet slapen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Fylax het volgende:
Niet zo overdrijven manquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Fylax het volgende:
Gouden randje!quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:47 schreef golfer het volgende:
Toch wel mooi de eerste blanke van de finale!
Ja dat is waar. Ik zou ook MAD zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef skysherrif het volgende:
Wat heb jij dan voor moois gedaan de afgelopen weken Fylax?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Fylax het volgende:
ongesteldquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef franklop het volgende:
Sorry hoor, maar een Sven Kramer had ook pijn als excuus, maar die was mans genoeg om aan te geven wat het was. Zeg dan gewoon niks, of zeg gewoon wat het ongeveer is. Nu maak je je het jezelf wel erg moeilijk
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Snowbomb het volgende:
Zo die is even van haar voetstuk gevallen. Wat komt zij onsympathiek over.
Ze is gewoon ongesteldquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef franklop het volgende:
Sorry hoor, maar een Sven Kramer had ook pijn als excuus, maar die was mans genoeg om aan te geven wat het was. Zeg dan gewoon niks, of zeg gewoon wat het ongeveer is. Nu maak je je het jezelf wel erg moeilijk
Dat laatste was het ergste ja. Al snap ik ook wel dat je daar geen zin in hebt als je net hebt verloren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat noemen van die fysieke problemen, maar het er niet over willen hebben want geen excuus. Dan wel gisteren die goed weer show. En dan bij vragen erover, ja gaan jullie maar gissen
Dat ze zelf over die blessure begon en vervolgens er niet over wilde praten, waarom ze dat dan zeiquote:
30 seconden na zon explosief onderdeel een goed interview geven waar je lekker politiek correct kan antwoorden, tuurlijk niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat noemen van die fysieke problemen, maar het er niet over willen hebben want geen excuus. Dan wel gisteren die goed weer show. En dan bij vragen erover, ja gaan jullie maar gissen
Dit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haar persoonlijke droom heeft een deuk gekregen, dan heb ik liever deze reactie dan dat je dom gaat staan te giechelen a la Marleen Veldhuis
Dan moet Thompson wel veel harder gaan dan ze dit seizoen heeft gedaan op de 200.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Max23 het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:47 schreef Mani89 het volgende:
10.90 kan ik nog wandelend. Sterker nog, dat ga ik morgen doen. Mits de zon schijnt.
zij slikt wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
Het hoeft niet braaf, maar we houden niet van dat wishywashy gedoe, alsof je een ijsje voor een kind zijn neus houdt en dan wegtrekt
Zeg waar je last van hebt of houd je acne bek.
Dat is ook zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef RipCity het volgende:
Die kop van Jeroen Stekel wekt ook woede op
Ze heeft nog een 200m te gaan. Hup focus er weer op en niet meer hebben over die blessure.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef franklop het volgende:
Dat moeten we dan maar ook van harte doen. Wie opent het topic?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef Mani89 het volgende:
Als Dafne straks geen GOUD wint op de 200meter hoeft ze ook niet meer terug te komen.
NOS heeft al minimaal 50x de voorbereiding van Dafne richting Rio uitgezondenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:49 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Mensen die nu boos/teleurgesteld zijn omdat de NOS hypetrein al een jaar pretendeert dat ze hier goud ging halen
tienermeisjes logicaquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat ze zelf over die blessure begon en vervolgens er niet over wilde praten, waarom ze dat dan zei
Nee dat snap ik. En het is wel te snel na de race. Dus daardoor ook wel te begrijpen. Maar ik vind het des Schippers zo'n interview.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat laatste was het ergste ja. Al snap ik ook wel dat je daar geen zin in hebt als je net hebt verloren.
Ja en nu krijgt ze bij elk persmoment richting die 200 er 500 vragen over per sessie. Dat zal je niet helpen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze heeft nog een 200m te gaan. Hup focus er weer op en niet meer hebben over die blessure.
En jij hebt het allemaal gekeken zeker?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NOS heeft al minimaal 50x de voorbereiding van Dafne richting Rio uitgezonden
Bij de 200m ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:49 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Mensen die nu boos/teleurgesteld zijn omdat de NOS hypetrein al een jaar pretendeert dat ze hier goud ging halen
patat etenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef Mani89 het volgende:
Heel mijn gemoedstoestand hing af van deze wedstrijd. Wat moet ik nu doen met mijn leven?
Stop er maar mee, er was toch al geen hoop voor je.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef Mani89 het volgende:
Heel mijn gemoedstoestand hing af van deze wedstrijd. Wat moet ik nu doen met mijn leven?
ik denk dat hier de meest realistische mensen van heel het land zittenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef DO2 het volgende:
Kijk al die reacties, hier. Alsof Dafne wel even het goud zou oppikken op de 100m sprint.
Gewoon domquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja en nu krijgt ze bij elk persmoment richting die 200 er 500 vragen over per sessie. Dat zal je niet helpen.
Dat is inderdaad ook heel moeilijk. Maar ik verwachtte het niet bij Schippers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
30 seconden na zon explosief onderdeel een goed interview geven waar je lekker politiek correct kan antwoorden, tuurlijk niet.
Gooi er nog een Warsteinertje in.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef Mani89 het volgende:
Pijnlijk he die afspiegeling van onze samenleving hieroquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef DO2 het volgende:
Kijk al die reacties, hier. Alsof Dafne wel even het goud zou oppikken op de 100m sprint.
Arcee met de cijfertjesquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef Arcee het volgende:
Wel het snelste topic van deze Spelen tot nu toe.
Voor Belgies juichenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef kilon het volgende:
Nu naar de Belg voor Thiam. Misschien dat we dan wel kunnen juichen.
Link werkt niet, OS2012quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef Arcee het volgende:
Wel het snelste topic van deze Spelen tot nu toe.
Shots fired.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:51 schreef Coppi het volgende:
Lijkt de Telegraaf wel zeg als ik het niveau van de reacties hier lees.
Mensen houden van winners.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:51 schreef Madhouse11 het volgende:
Een Nederlander wordt 5e op de 100 meter. En iedereen loopt te zeiken.![]()
Dit had ik al nooit voor mogelijk gehouden.
Telegraaf: Dafne Schippers stelt teleurquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:51 schreef Madhouse11 het volgende:
Bedank de NOS. Weet nog goed vorig jaar de vraag 'Ga je inderdaad ook voor goud op de 100?'quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:51 schreef Madhouse11 het volgende:
NUJIJquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:51 schreef Coppi het volgende:
Lijkt de Telegraaf wel zeg als ik het niveau van de reacties hier lees.
Jammer alleen dat dat geen sport is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:52 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig maken de wielrenners het wel waar.
Nee hoor, die staan in hetzelfde forum. Eerste topic van 2016 is vorige topic uit deze reeks.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Link werkt niet, OS2012
gr gr
En ik zag in mijn ooghoek op een stream nog een enorme opstoot bij Brazilië - Colombia, maar die was precies tijdens de race.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaat Thiam nog goud verneuken en is het alsnog een kutavond ondanks Elis.
Gewoon een goede prestatie inderdaad. Eerste Europese vrouw in hoeveel jaar in de finale? Zwemmen en Judo dat stelt pas teleur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:51 schreef Madhouse11 het volgende:
Klopt. Ik vind het sneu voor haar. Niet alles kunnen geven door een kleine blessure. Dat is zuur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:49 schreef truedestiny het volgende:
Even serieus. Geen topvorm bij Dafne dat is jammer.
Heel Nederland is wakker gebleven voor haar jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Telegraaf: Dafne Schippers stelt teleur
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik zie het, 7m53quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, die staan in hetzelfde forum. Eerste topic van 2016 is vorige topic uit deze reeks.
God? Bepaalt hij de vrouwelijke cyclus ja?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boort God ons een medaille door de neus
En Dorianquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:52 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig maken de wielrenners het wel waar.
Druk is miss toch te hoog. Is ook nog maar een relatief jong mensje. 2x een primatijd gelopen n dan toch teleurstellend 5e worden. Dat van die pijn had ze miss niet willen zeggen, maar uit frustratie floepte het eruit en dacht ze shit hier wil ik het niet over hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook heel moeilijk. Maar ik verwachtte het niet bij Schippers.
Zeker ongesteld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het sneu voor haar. Niet alles kunnen geven door een kleine blessure. Dat is zuur.
en dat andere zeilmeisje en de mannelijke volleyballers.quote:
12 jaar geleden nog goud voor een Europesequote:Op zondag 14 augustus 2016 03:52 schreef Tweek het volgende:
[..]
Gewoon een goede prestatie inderdaad. Eerste Europese vrouw in hoeveel jaar in de finale? Zwemmen en Judo dat stelt pas teleur.
Gelukkig kunnen Nederlanders nog een beetje om gaan met techniek en halen we medailles met bootjes en fietsjes.
Ik vrees er oprecht voor, KJT die Ennis naar goud sleept. Hopelijk kan Nafi met een Nederlandse op tempo 2:16 meelopen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaat Thiam nog goud verneuken en is het alsnog een kutavond ondanks Elis.
Ja want hij heeft Adam en Eva gecreeerd en die maakten weer een kind op een bepaald moment en die weer een kind op een bepaald moment enz enzquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:53 schreef alors het volgende:
[..]
God? Bepaalt hij de vrouwelijke cyclus ja?
God bestaat niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boort God ons een medaille door de neus
Twas eigenlijk bij Kromoquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maxima helemaal in verwarring dat zij niet mee mag doen aan het konninginnenummer
NL in heat 2quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vrees er oprecht voor, KJT die Ennis naar goud sleept. Hopelijk kan Nafi met een Nederlandse op tempo 2:16 meelopen.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wachten op Hart van Nederland die aan het konijn van de buren van Schippers gaat vragen hoe deze ramp kon plaatsvinden. ...quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze is het ook al heel lang niet meer gewend om te verliezen. D.w.z. niet de plek te behalen waarop ze zich gericht heeft. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Druk is miss toch te hoog. Is ook nog maar een relatief jong mensje. 2x een primatijd gelopen n dan toch teleurstellend 5e worden. Dat van die pijn had ze miss niet willen zeggen, maar uit frustratie floepte het eruit en dacht ze shit hier wil ik het niet over hebben.
Gewoon juichen na die 200m. Ik denk in tegenstelling tot veel andere dat ze prima op koers ligt daarvoor, heb 2x een zeer goed eindstuk gezien, alleen de starten waren zeer matig (veel te laat op topsnelheid)
Gaat ook allemaal maar om een paar hondersten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef heywoodu het volgende:
Kom op, het is niet alsof Schippers hier loeihard gefaald heeft, als je dat serieus denkt heb je er gewoon echt niet zoveel van begrepen eigenlijk
Ze viel lichtelijk tegen met 10,90, maar dat is het ook wel. Als ze gewoon haar niveau had gehaald had ze brons gepakt, nu net niet. De 200m blijft gewoon veruit haar betere onderdeel.
Buffer is wel groot gelukkig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vrees er oprecht voor, KJT die Ennis naar goud sleept. Hopelijk kan Nafi met een Nederlandse op tempo 2:16 meelopen.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
[..]
Het is wachten op Hart van Nederland die aan het konijn van de buren van Schippers gaat vragen hoe deze ramp kon plaatsvinden. ...
Die winnares liep een beetje mank na de halve finale en we weten niet wat die andere hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het sneu voor haar. Niet alles kunnen geven door een kleine blessure. Dat is zuur.
Ze was gewoon baggerslecht deze finale. Bah.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef heywoodu het volgende:
Kom op, het is niet alsof Schippers hier loeihard gefaald heeft, als je dat serieus denkt heb je er gewoon echt niet zoveel van begrepen eigenlijk
Ze viel lichtelijk tegen met 10,90, maar dat is het ook wel. Als ze gewoon haar niveau had gehaald had ze brons gepakt, nu net niet. De 200m blijft gewoon veruit haar betere onderdeel.
altijd als de nos iets gaat hypen gaat het mis, vuelta, giro...quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Misschien komt de NOS nu tot inkeer met dat belachelijke #verhalen-gehype.
Ooit gaat het WR er nog aan!quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:51 schreef Marcoss het volgende:
Thompson 0.04 achter Bowie qua reactie, dat had 10.67 kunnen worden
Ooit gaat er nog een vrouw onder de 10.quote:
Nee precies, het leek kanslozer dan het misschien wel was omdat ze van heel ver moest komen. Ik denk alleen wel dat de 200m ook gewoon naar Thompson gaat in deze vormquote:
Ja, niks aan de hand. Bij de sprint moet je ook n beetje geluk hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef heywoodu het volgende:
Dan zal ze hetzelfde geluk moeten hebben dat de windmetingsapparatuur een tornado niet oppikt.quote:
Geen gekke uitslag nee, tijd wel ietsjes meh. Het is meer de fysieke pijntjes opmerking waarvan je denkt, wat gaat dat nog worden?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
altijd als de nos iets gaat hypen gaat het mis, vuelta, giro...
Kloptquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:56 schreef Tweek het volgende:
Ik zit dus naar zwemmen te kijken maar drie Nederlandse vrouwen gaan zo lopen in de meerkamp?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze was gewoon baggerslecht deze finale. Bah.
Zilver lijkt mij ook realistischer, en zou ook geweldig zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die gewoon logische vragen stelt als zij zegt dat ze fysiek ongemak had?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Goed gedaan van Dafneen terechte reactie op die zeikerd van een interviewer
Die gaan toch verliezen door de #TeamNL-stijl.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:56 schreef Tweek het volgende:
Ik zit dus naar zwemmen te kijken maar drie Nederlandse vrouwen gaan zo lopen in de meerkamp?
Ik neem het jou ook helemaal niet kwalijk dat je er een wat minder realistische kijk op hadquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze was gewoon baggerslecht deze finale. Bah.
Jup, ik denk ook dat Ennis nooit écht heeft moeten doorlopen op die 800 vanwege de voorsprong die ze altijd heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op PB's zit het heel close tussen Ennis en Thiam. 6 punten aldus de beeb.
Die had ze, nu niet meer. Niks aan de hand dus.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen gekke uitslag nee, tijd wel ietsjes meh. Het is meer de fysieke pijntjes opmerking waarvan je denkt, wat gaat dat nog worden?
Dit zijn de laatste 2 in het bad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:57 schreef marcodej het volgende:
De tering, hoeveel zwemnummers komen er nog jonguh.
2quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:57 schreef marcodej het volgende:
De tering, hoeveel zwemnummers komen er nog jonguh.
en Thorsdottir dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:58 schreef Fylax het volgende:
Ik ga verhuizen naar USA, daar pakken ze tenminste wel medailles.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 03:55:49Verder liep Schippers wel een nieuw wereldrecord mixed zone. Binnen anderhalve minuut weg. reageer retweet
Nee, ze is 5e geworden.quote:
Precies, die uitslag kan gewoon, die reactie nadien is gewoon bad loser gedrag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gewoon logische vragen stelt als zij zegt dat ze fysiek ongemak had?
Waren prima vragen en gezien de adrenaline ook prima antwoorden,maar had of niks gezegd over ongemak,of had het volledig vertelt.
Godverquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:58 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 03:55:49Verder liep Schippers wel een nieuw wereldrecord mixed zone. Binnen anderhalve minuut weg. reageer retweet
Dit dusquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Goed gedaan van Dafneen terechte reactie op die zeikerd van een interviewer
Graagquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:58 schreef Fylax het volgende:
Compleet andere cultuur qua sport. Universiteiten die het tegen elkaar opnemen in talloze sporten. In Nederland doe je het voor je hobby en misschien steek je er meer tijd in. Daar hebben mensen het nodig om te studeren. Ga je niet tegen op kunnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:58 schreef Fylax het volgende:
Nee, dat is het niet. Dat is "kut ik heb verloren en letterlijk binnen 2 minuten hangt er een microfoon onder m'n neus"-gedrag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:58 schreef danos het volgende:
[..]
Precies, die uitslag kan gewoon, die reactie nadien is gewoon bad loser gedrag.
FMDquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:59 schreef F.M.D. het volgende:
minimaal brons op de 200m anders heeft ze gewoon gefaald hoor.
Preciesquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:59 schreef marcodej het volgende:
Niet slecht, wel tegenvallend. Dat is de slotconclusie wat mij betreft.
Prima planquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:58 schreef Fylax het volgende:
Niet je eigen onrealistische frustraties projecteren op Schippers graag,quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:58 schreef danos het volgende:
[..]
Precies, die uitslag kan gewoon, die reactie nadien is gewoon bad loser gedrag.
In Nederland moeten we ook meer universiteiten en hogescholen tegen elkaar laten roeien enzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:59 schreef Tweek het volgende:
[..]
Compleet andere cultuur qua sport. Universiteiten die het tegen elkaar opnemen in talloze sporten. In Nederland doe je het voor je hobby en misschien steek je er meer tijd in. Daar hebben mensen het nodig om te studeren. Ga je niet tegen op kunnen.
En dan is het ook nog Jeroen Stekelenburg. Dat is gewoon gemeen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dat is "kut ik heb verloren en letterlijk binnen 2 minuten hangt er een microfoon onder m'n neus"-gedrag.
Zoals na elke race dus? Bij iedereen ?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dat is "kut ik heb verloren en letterlijk binnen 2 minuten hangt er een microfoon onder m'n neus"-gedrag.
Jammer, met je betonnen plaat voor je kopquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op FOK! hoor, niet te blij zijn.
Hebben wij weerquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op FOK! hoor, niet te blij zijn.
Ze zei zelf dat ze er niet over uit wilde weiden. Ik snap goed dat ze ff geen zin had in dat gezeikquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gewoon logische vragen stelt als zij zegt dat ze fysiek ongemak had?
Waren prima vragen en gezien de adrenaline ook prima antwoorden,maar had of niks gezegd over ongemak,of had het volledig vertelt.
Dan moet je er niet over beginnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat ze er niet over uit wilde weiden. Ik snap goed dat ze ff geen zin had in dat gezeik
Nu verdedig je haar wel erg veel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit ja. Dafne.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:01 schreef marcodej het volgende:
Of de excuses niet noemen, of niet zeggen dat je geen excuses hebt.
ze moet er gewoon helemaal niet over beginnen. en credits geven aan haar tegenstanders die gewoon beter waren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat ze er niet over uit wilde weiden. Ik snap goed dat ze ff geen zin had in dat gezeik
Het was een act kennelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:00 schreef Snowbomb het volgende:
Misschien al gezegd hier maar zei Schippers na de series niet dat ze zich zo goed voelde? Of zijn die fysieke ongemakken de afgelopen 24 uur geweest?
Ze had verschillende smoesjes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:00 schreef Snowbomb het volgende:
Misschien al gezegd hier maar zei Schippers na de series niet dat ze zich zo goed voelde? Of zijn die fysieke ongemakken de afgelopen 24 uur geweest?
ja, dat is altijd wel een beetje jammer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:01 schreef marcodej het volgende:
Of de excuses niet noemen, of niet zeggen dat je geen excuses hebt.
Ja, maar na nota bene de olympische finale is het gewoon logisch dat je, wanneer je vol voor goud ging en geen medaille pakt, er ontzettend de kutpest in hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoals na elke race dus? Bij iedereen ?
Dat had ze beter kunnen doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog respect voor Dafne dat ze uberhaupt nog antwoorden wou geven ipv gewoon direct naar kleedkamer te lopen...
Haha, dit zeggen tegen pleegzoon van yvonne en dannyquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:02 schreef Pino112 het volgende:
Fylax, probeer je eens te gedragen jongen. En als dat niet lukt, ga slapen ofzo.
Haha awh, kun je er niet tegen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:02 schreef Pino112 het volgende:
Fylax, probeer je eens te gedragen jongen. En als dat niet lukt, ga slapen ofzo.
Alleen de 3e heat is boeiend natuurlijk voor hun, die is om 4.18 pas.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:01 schreef kilon het volgende:
En wie laat nu de 800 m zien? Sproza moet snel schakelen nu toch
Vetter loopt 2:15quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat gaan joh, die jongen is 14 en z'n ouders slapen al.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:02 schreef Pino112 het volgende:
Ja daar heb je wel een punt. Maar die interviewer is zo fucking irritantquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je er niet over beginnen
Dumoulinquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:56 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]Daar had ik nog nieteens aan gedacht. Hopelijk geen Dafne-items meer tot de 200 meter.
Daar is iedereen het wel mee eens hier. Alleen zelfs dan is dr aanpak (met dat melden van het ongemak) gewoon niet handig. Daar had ze best even paar tellen over na kunnen denken, want nu maakt ze het zichzelf niet veel makkelijker op.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar na nota bene de olympische finale is het gewoon logisch dat je, wanneer je vol voor goud ging en geen medaille pakt, er ontzettend de kutpest in hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |