SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
even naar t andere topic jijquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:00 schreef Mani89 het volgende:
Joost Reijns zegt altijd precies wat ik denk.
Fanservice.quote:
Het is ook allemaal zo verwarrend.quote:
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb haar zien trainen live
True story
hoeveel ruimte heeft ze?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:09 schreef Columbiafan het volgende:
Thiam moet nu de race van haar leven lopen. Wat een gouden kans zeg.
Niet overdrijven he. Het is een hele spannende en leuke wedstrijd. Maar 8.37 blijft een prut afstand.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:09 schreef DeeBee het volgende:
Gelukkig de wekker gezet na de finale van de 10000 meter.
8.37m is een aardige afstand.
denk ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef Fylax het volgende:
Dafne gaat ook geen medaille pakken, geheel in stijl van de TeamNL-sfeer.
Echt he, van dat onverwachte goud in het baanwielrennen enzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef Fylax het volgende:
Dafne gaat ook geen medaille pakken, geheel in stijl van de TeamNL-sfeer.
Als ze hun PR lopen dan wint Thiam met 6 punten voorsprong maar het gaat inderdaad razend spannend worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:12 schreef komrad het volgende:
[..]
thanks.
Dat gaat enorm spannend worden
Degene waarvan we het meest verwachten falen het hardst, zo is het gewoon. fuck teamnlquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he, van dat onverwachte goud in het baanwielrennen enzo.
Ok.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Degene waarvan we het meest verwachten falen het hardst, zo is het gewoon. fuck teamnl
Ook eigenlijk nog geen favorieten gehad 's nachts, op één medaillekans na, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef OmniRocket het volgende:
Sowieso nog geen medaile gepakt s'nachts
TeamNL, die term alleen alquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Degene waarvan we het meest verwachten falen het hardst, zo is het gewoon. fuck teamnl
Die moet pas in de 3e heatquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rudisha zal wel doorgaan als tijdsnelste lijkt me
Sympathiek van de sporters.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef OmniRocket het volgende:
Sowieso nog geen medaile gepakt s'nachts
Denk niet dat Ennis-Hill dat niveau nog heeft op de 800, Thiam zet bijna overal PR's neer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als ze hun PR lopen dan wint Thiam met 6 punten voorsprong maar het gaat inderdaad razend spannend worden.
Stel je voor dat Farah iets harder was gevallen, hadden ze een top avond daar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef kilon het volgende:
De enige hoop op een goed einde van deze dag is Thiam die de Britten laat huilen.
Dafne ook wel, maar daar zal wel net niet zijn op een honderdste of zo.
Wie?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ranomi jankt op NPO1; lekker vanavond Ferry aanduwen
Is in ieder geval niet in beeld geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:15 schreef wimderon het volgende:
Is die twijfelachtige sprong van Rutherford eigenlijk nog opgemeten geweest of niet?
Wat een lelijke gast.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ferry Weertman, openwaterzwemmer
Het tegenovergestelde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Redefine komt helemaal klaar nu
Ik dacht te zien dat ze er onmiddellijk na de rode vlag met de hark over gingen,quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:15 schreef wimderon het volgende:
Is die twijfelachtige sprong van Rutherford eigenlijk nog opgemeten geweest of niet?
Zoals ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een lelijke gast.
Ranomi kan wel wat beters krijgen
beebsquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:17 schreef skysherrif het volgende:
waar kijken jullie, sporza zit nu ook zwemmen te herhalen
nee opwaxhten op shcihpolquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou maar snel naar Rio gaan dan.
IAAF site zegt Schippers baan 9, Gardner baan 7quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:17 schreef TheArt het volgende:
Papieren startlijst van Andy Houtkamp (commentator op de radio) zegt Schippers in baan 7 i.p.v. baan 9.
Ja die startlijst van de IAAF had ik net ook al gepost.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IAAF site zegt Schippers baan 9, Ahye baan 7
Gardner baan 7 sorryquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja die startlijst van de IAAF had ik net ook al gepost.
Eindelijk vrij realistisch.quote:
Wat heeft ie misdaan danquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:21 schreef Redefine het volgende:
Een geweldige wedstrijd qua spanning gezien. Afstand nog steeds een beetje meh, maar kon minder. Maar dat Henderson wint is wel echt walgelijk
Oh was dat de finale al?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vanmiddag om 17:00 ja (ofja, gistermiddag)
Gelukkig maar.quote:
Met zulk een beschamende techniek winnen, tsja. Plus altijd die over acting voordat hij gaat rennen.quote:
Beetje veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
KIPMOORDERNAAR GESPOTquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:27 schreef Amarantha het volgende:
Kipketer, godver las eerst kipvreter.
Haha ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:29 schreef DeeBee het volgende:
English heten en uit Ierland komen, mind blown.
Lekker kebab halenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:29 schreef VacaLoca het volgende:
Ik sta in de kroeg en wil niet teveel data verspillen. Hoe laat moet ik stream aanzetten voor medaille?
De NOS weet niet eens dat een 1500 meter zwemmen bestaat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:27 schreef Redefine het volgende:
Italiaantje wint 1500 meter. De NOS geeft opeens geen FUCK meer om zwemmen.
Geen tv in de kroeg?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:29 schreef VacaLoca het volgende:
Ik sta in de kroeg en wil niet teveel data verspillen. Hoe laat moet ik stream aanzetten voor medaille?
Over minuut of 5.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:29 schreef VacaLoca het volgende:
kunnen we ook van hassan zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:30 schreef kilon het volgende:
Mo wil dat zijn land trots is. Ik denk dat Somalië dat meer zou zijn als je gewoon daarvoor uitkomt.
Ik zou willen dat zijn prestatie geloofwaardig was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:30 schreef kilon het volgende:
Mo wil dat zijn land trots is. Ik denk dat Somalië dat meer zou zijn als je gewoon daarvoor uitkomt.
Hij woont al sinds hij 8 is in GBR en men is hier heel trots op hem?!quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:30 schreef kilon het volgende:
Weer iemand die misbruikt gaat worden door het Yuri kamp.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:32 schreef heywoodu het volgende:
Manyonga heeft in het verleden overigens een schorsing uitgezeten vanwege recreationale drugs. Had ook niet ff een lijntje coke gesnoven, nee, meneer was dik verslaafd aan de crystal meth.
Neinquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:33 schreef TheVulture het volgende:
Dafne in baan 9, dat lijkt me ook niet echt ideaal
Minder luchtcirculatie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:33 schreef TheVulture het volgende:
Dafne in baan 9, dat lijkt me ook niet echt ideaal
Kloptquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:34 schreef Tweek het volgende:
Top 5 zou gewoon goed zijn toch? Goud verwachten we pas op de 200m lijkt me.
Alles minder dan goud is een choke.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:34 schreef Tweek het volgende:
Top 5 zou gewoon goed zijn toch? Goud verwachten we pas op de 200m lijkt me.
Samen met 3 anderequote:Op zondag 14 augustus 2016 03:35 schreef kilon het volgende:
Tweede snelste tijd, baan 9?
Wat is dat voor onzin?
En zo is datquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hou jij niet van hè.
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
lol, lichtshow.. 2 lampjes achter een gordijn![]()
Bij de mini playbackshow hebben ze nog meer.
Henny Huisman approvesquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
lol, lichtshow.. 2 lampjes achter een gordijn![]()
Bij de mini playbackshow hebben ze nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |